Burada beni anlatmışlar dediğiniz bir karakter var mı?

Kültürseverlere esenlik dileyerek, sualimi arz ediyorum:

Bir filmdeki kahraman olabilir, bir romandaki olabilir, şuradaki şu kişi aynı benim yahu dediğiniz bir şey var mıdır?


0|0
5|8

En İyi Erkek Görüşü

  • Big Lebowski'nin o boşvermişlik havasında kendimi gördüğüm oluyor. Filmi izleyeli baya oldu ama tam detaya giremem.

    1|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Fahrenheit 451'deki Mildred Montag gibiydim eskiden (a cold, distant woman on the edge of a serious nervous breakdown link )

    Bunun disinda Bitter moon Mimi ve Manhattan'daki Mary Wilkie'den birseyler bulurum az az.

    0|1
    0|0
  • yeni türkü de böyle gitmez diye bi şarkı var o benim...ve can yücelin bağlanmayacaksın şiiri tamamen ben...adım rengin bu arada...soru çok güzeldi

    0|1
    0|0
  • Santana Lopez.Haksızlığa gelemeyen çirkefleriz biz.

    0|1
    0|0
  • Holden Caulfield.Aynı ben.Tıpkı ben.

    0|1
    0|0
  • Joker'e karşı sempatim sonsuz.

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • Bir Hiphop sanatçısı olan Red (Burak Kaya) kişisinin vedasını dile getirdiği Nadas şarkısında kendimden çok şey bulmuşumdur hep. Yaşadığım sıkıntılar onunkilerle aynı olmasa da, dinlerken duygulandırıyor, yaşadığın zorluklar aklına geliyor falan, filan...

    0|1
    0|0
  • shrek tam ben :)

    link

    0|2
    0|0
  • Oğuz Atay,Tutanamayanlar-Selim karakteri...

    0|1
    0|0
  • bi de aklımda kalsalar.

    1|1
    0|0
  • v for vandetta. çok okumuş adam zihniyeti ise bilincime cuk oturyo yani ancak bu kadar kurgulanabilirdi

    0|1
    1|1
  • :D öyle biriyim ki tarif edilemez :D bu yüzden yok :D ukalaca oldu ama :D

    0|1
    0|0
  • Beni anlatmışlar dediğim bir karakter aklıma gelmedi

    0|0
    0|0
Yükleniyor...