Sevgililer günü Yaz tatilinde olsa daha güzel olmaz mı ?

Bu karda kışta sevgililer günü mü olur

Yaz tatilinde bir gün olsa daha güzel olmaz mı ?

Sizin önerileriniz ?

  • Evet değişmeli
    A seç
  • Mesela 19 haziran süper olur
    B seç
  • 7 Temmuz
    C seç
  • 12 Ağustos
    D seç
  • Gönülden sevenlere her gün bayram
    E seç
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
15|5

En İyi Kız Görüşü

  • Hayır değişmesin soğuklarda içimizi ısıtır. Gerçi sevene hergün bayram :)

    1|2
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 14

  • Hiç olmasa mesela, çünkü gereksiz bir gün...

    1|1
    2|1
  • Değişse de olur,değişmese de olur.Bana bir etkisi yok.

    0|1
    0|0
  • Bence de. Hatta süresini de uzatsalar mümkünse. 1 gün ne yaa cok kisa, şöyle bayram gibi, 1 hafta olsun mesela :)) Recmedecekler simdi :)

    0|1
    0|0
  • Gereksiz bir gün , gereksiz bir kutlama.

    Sevdikten sonra o kişilere her gn sevgililer günüdür.

    Sevgilim varken bile o günde sevgililer günümüz kutlu olsun tarzında ( ki hiç tarzım değil ) cümleler kurmadım , gidip buluşmadım bile. Bende böyle :)

    0|1
    0|0
  • ne güzel işte. kışın ortasında içimizi ısıtan bir gün oluyo. :)))

    3|2
    0|0
  • Kış gününde sevginin sıcaklığı.

    0|1
    0|1
  • Tarıh bellı degsmz artık :)

    0|1
    0|0
  • hergunumuz değerli olmalı bir gunumuz değil. gönulden sevene hergun bayram :)

    0|1
    0|0
  • öyle tabi ama şöylede düşünelim.Manzarası güzel olan bi lokantaya götürdün ve dışardaki yağmuru izliyorsunuz veya şömine başında. Çok hoş bence :)

    0|1
    0|0
  • 7 Temmuz iyimiş.Doğum günüme yakın :D

    0|1
    0|0
  • kışın olmalı soğuk havada sıcak temas :))

    1|1
    0|1
  • haziranda güzel olurdu :)) veya nisan ılık yagmurlarda :)

    0|1
    0|0
  • bence sevgilim olduğu zaman olmalı :)

    0|1
    0|0
  • Sevdikten sonra o kişilere her gün sevgililer günüdür.

    0|1
    0|0
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 5

  • ya karıştırma kışın bir yemekle hallediyoruz yazın olursa bunun tatili yeri aman ha kimse duymasın aramızda kalsın

    1|1
    0|0
  • Bırakın şu kapitalizm oyunlarını yahu :D

    0|1
    0|0
  • Sanırım bu Sevgililer Günü saçmalığını Güney Yarım Küre' de yaşayan birileri çıkarmış. Şubat ayında yazı yaşıyorlar.

    0|1
    0|0
  • ya yok yok zaten yeter yahu :)) sevgililer gününe de çıkarana da şimdi :)))

    1|1
    0|0
  • harbiden aklin calisdi bilader bence daha süper olurduu

    0|1
    0|0
Yükleniyor...