Bir kitap yazsanız ya da film çekseniz adı ve türü ne olurdu?

Bir kitap yazsanız ya da film cekseniz adi ve türü ne olurdu?


0|0
56|59

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • İsmi-noktam koydum eomantik içerikli olsun

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 58

  • Sanırım mindfuck dalında olurdu (cahiller gelip f*ck dedi olum erotik bahsediyo demesin mindfuck akıl karıştıran beyin zorlayan demek)

    3|1
    0|0
  • Mutluluk üstüne olurdu.
    Üzüntünün; Içimizi kemiren sinsi bir hastalık olduğunu anlatırdım :)

    1|0
    0|0
  • Romantik tür bir kitap...
    Aşk gizlice aralar kapıyı adıda...

    1|0
    0|0
  • İlk once yazmak lazim

    1|0
    0|0
  • Nükreditler.. terör örgütü sempatizanları ve teröristlerin Birer Birer / Toplu Halde Gebertilişleri

    1|1
    0|0
  • Yazıyorum zaten :D :D Dur o kadar da havam olsun artık be!.. Millet baklavasıyla, kızlar sosis bacaklarıyla övünüyor, bu BENİM sorum karışmam! :)))

    1|0
    0|0
  • romantik komedi

    1|0
    0|0
  • Tarihi bir kitap yazma niyetim var
    ve aynı sekilde :) Tarihi film olurdu

    1|0
    0|0
  • Adını söylemem ama Bilim kurgu olurdu. şu an elimde iki senaryo var. Hatta birinin ayrımlama senaryosunu tamamladım. Biri ise taslak senaryo. İkisini de rüyamda gördüm ama aslında bazı filmlerle biraz benzerlikleri var ama bana göre süper konular tabi fırsatım yok Senaryoyu geliştirmeye. Şimdilik tozlu raflarda duruyor.

    1|0
    0|0
  • Zaten bir kitap yazıyorum

    1|0
    0|0
  • Tür:Korku
    İsim:Kan gövdeyi götürüyor

    1|0
    0|0
  • Bir avuç önyargı olurdu ismi
    Türü kişisel gelişim olurdu
    İnsanların birbirine amacsizca koyduğu önyargıyi nasıl yikilacagini aralara özlü sözler yerleştirerek dile getirirdim

    1|0
    0|0
  • İsmi Mehtab olurdu türü de dram.

    2|0
    0|0
  • Aksiyon gerilim aşk.

    1|0
    0|0
  • Fantastik & Bilimkurgu Hybrid diyelim.

    1|0
    0|0
  • Hayatımdan kareler olurdu

    1|0
    0|0
  • filmin adı halay nasıl çekilir baş rolünde de mahmut tunceri oynatırdım

    1|0
    0|0
  • Psikolojii.

    1|0
    0|0
  • kaçarı yok dram olurdu. ismini de kimsenin anlamayacağı bir şey yapardım.

    1|0
    0|0
  • Komedi gibi başlardı hatta filmin ilk perdesi gülmekten kırır geçirirdi sonra salya sümük ağlatırdım herkesi. Komedi-Dram yani.

    1|0
    0|0
  • Kitap yazsam roman yazardım hayatımdan esinlenerek ismini yazdıktan sonra belirlerdim

    1|0
    0|0
  • Sevdanın Son Vuruşu

    1|0
    0|0
  • romantik komedi

    1|0
    0|0
  • #Zokzor
    Türü= Tıbbi Gerilim.

    1|0
    0|0
  • Saklı Ruh ve Satılık Girdap

    1|0
    0|0
  • Sessiz Gülüş
    komedi dram

    1|0
    0|0
  • kemosabenin hayatı
    kamosabe meslek seçiyor
    kemosabe avda
    kemosabe işportacı

    1|0
    0|0
  • Yolculuk hakkında bir kitap yazardım.

    1|0
    0|0
  • ihanet , intikam , içindede intikama vesile olmuş ihanete sebep doğurmuş bir kadın

    1|0
    0|0
  • bı kıtap yazdm ama sonuclandıramadm henuz konusu ask ve darbe donemı 80 ler

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    28

Kızlar Ne Diyor 55

  • Dram üzerine olurdu herhalde canım...

    1|0
    0|0
  • Türü aşk olurdu kesinlikle ve adı Aşkımın Bir Kalbi Varmış olurdu. Bu şarkıyı severim birden o geldi aklıma :)

    1|0
    0|0
  • Bebeklikten direkt yetişkinlige olurdu. Konusu dram olurdu gerçek Hayat hikayesi.

    1|0
    0|0
  • Romantik tür olurdu sanırım ama sonu dramla bitsin

    1|0
    0|0
  • dram, gerilim

    1|0
    0|0
  • hayatın adaleti üzerine olurdu

    1|0
    0|0
  • bir kitap yazsaydım adı ön yargı türü roman olurdu :)

    1|0
    0|0
  • Korku filmi.

    1|0
    0|0
  • fantastik türünü çok seviyorum muhtemelen öyle bir şey yapardım

    1|0
    0|0
  • korku adını düsünmem lazım

    1|0
    0|0
  • adımı koyardım

    1|0
    0|0
  • Türü aksiyon olurdu adı immm "ruhunu öfkesine satmış bir adam" olurdu bilmiyorum böyle kitap veya film var mi?

    1|0
    0|0
  • Balonlarla ilgili bişey olurdu herhalde.😇

    1|0
    0|0
  • komedi dram ikisinden biri

    1|0
    0|0
  • Sanal aşk olurdu konusi acik belli zaten😄

    1|0
    0|0
  • Türk tarihi üzerine olurdu

    1|0
    0|0
  • Darlı Prensesin Küçük Dünyası😂çik-lit tarzı bişi olurdu herhalde kitabım

    1|0
    0|0
  • Hee adını soyleyimmde çalsınlar :P

    1|0
    0|0
  • adını bilmem de türü aşk olurdu kesin, ağlamalı falan

    1|0
    0|0
  • Acıların kadını. Türü de dram😄

    1|0
    0|0
  • "Allah Eski Sevgililerimin Evine Ateşler Salsın"

    1|0
    0|0
  • nisanda aşk başkadır :D türü romantik tabi :)

    1|0
    0|0
  • Korku olurdu. İşkence veya satanizm

    1|0
    0|0
  • aksiyon olurdu :D ekşınlı falan :D

    1|0
    0|0
  • Tür dram isim sömürgé çırpınışı

    1|0
    0|0
  • psikolojik gerilim filmi ya da kitabıyla uğraşırıdım adıdaaa ruhsal intihar olurdu bu benim en sevdiğim sözüm

    1|0
    0|0
  • Korku filmi ve piskolojik kitaplar yazardim

    1|0
    0|0
  • Adı Katilin Torunu olurdu kendi yaşamımı anlatırdım

    1|0
    0|0
  • Polisiye olurdu. Kahramanımın adını koyardım.

    1|0
    0|0
  • Ya macera ya dram 😄

    1|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    25
Yükleniyor...