Korku filmleri hakkındaki düşünceleriniz nedir?

Korku filmlerinden en sevdiğiniz hangisi,bizim ülkemiz yeterli mi bu sektörde?Korku filmlerinde klşe veya efsaneler nelerdir?

Güncellemeler:
şuan korku filmlerini tek tek izlicem

0|0
8|22

En İyi Erkek Görüşü

  • Tam bir bilgiye sahip olmamakla birlikte, yerli yapım korku filmleri, amerikan sinemasının yanında komik bile kalıyor derim. Efsane Frankeştayn ve Fredy bence.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 21

  • Nefret ediyorum Geriliyorum hatta tırsıyorum uyuz oluyorum;

    daskfhlkfjşaskfhlsdfnasşfd ...

    O_o Falan durumları..

    Ülkemiz Yetersiz.. yok 3 harflilerdi vs idi ı-ıh bana göre değil.. Devamlı aynı konular işleniyor..

    tavsiye Ve Efsane diyebileceğim.. Kesinlikle link Stephen King Hayvan Mezarlığı okunur ve izlenir.. ama uyutmaz kişiyi..

    0|0
    0|0
  • Ülkemizdeki korku filmlerinin çoğu insanların dini inançlarını sömürmekten başka bir şey yapmıyor.

    Kendi mitolojimizi yaratamıyoruz. Oysaki bizim de kurtadamlar vampirler karabasanlar gibi tarihimizde bir çok kötü karakter korkunç olabilecek olay var ama işte hiç biri yok ortalıkta. Anca cinlerle iblislerle dine dayalı korkutmalar yapılmaya çalışılıyor.

    0|0
    0|0
  • Korku filmleri çok saçma, korkutmuyor ki hiç... Gerilmiyorum bile...

    TESTERE VE HOSTEL filmleri çok iyi ama :)

    0|0
    0|0
    • ama bazıları süper

    • valla geçenlerde arkadaşın zoruyla silent hill i izledim hiç iyi değildi... tavsiye edebileceğin varsa beklerim... ama sarmıyor, korkutmuyor ki ... gerilmiyorum bile ..

  • Sıkıyorsa gece tek başına kaldığında izlesene şimdi izlemek yerine :)))))

    0|0
    0|0
  • Söylemeye korkuyorum.

    1|0
    0|0
  • korku hayaletlı seytanlı filmleri sevmem gerilim tarsı suc cinayet sadistlik piskopat piskolojik favorım

    0|0
    0|0
    • ben her tülüsüne hayranım şahsen

    • seytanlı fılan sacma gelıyo bana o yuzden ızlemem seytan cıkarma fılan papazlar dolası uyuz oluyom

  • 16 yaşımda arka arkaya 4 5 korku filmini birden aynı gece izledim sonuç olarak o günden beri korku filmlerinden uzak duruyorum

    0|0
    0|0
  • İnsanın göremeyeceği acayiplikte şeyleri görüp, ölüm tehlikesi yaşarken, ve bir çok arkadaşları öldürülmüşken sağ kalanların normal bi şekilde espri yapmaları öldürüyor beni amerika sinemasında :D

    0|0
    0|0
  • yaaaa nerdeyse bütün korku filmlerini seyrettim evde yalnız kalıyom lambaları kapatıyom korkamıom yaaa

    0|0
    0|0
  • ustanın dediği gibi

    şişman ve en gözlüklüysen şıçtığının resmidir

    0|1
    0|0
    • :))) ama yakışıklı jönlerde oynuyr

    • Hepsini Göster
    • yakışıklılara değil akıllılara bakyıyorum

    • emin ol şeklin

      aklım karşısında diz çöker

  • sadece bir kelime komikk

    0|0
    0|0
  • cehenneme bir adım.. kesin izle..

    en ünlü korku filmi elm sokağı kabusu

    0|0
    0|0
  • mükemmeller gerçek film onlar

    0|0
    0|0
  • yabancılar bunu daha iyi yapıyor,bizde maddiyat sınırlı biiyosun

    0|0
    0|0
  • Zombiler ve onların görmeyip ısıya ve sese yöneldiğini bilmek.Tabi efsanevik mitolojik birşey.

    0|0
    0|0
  • Daha çok komedi filmi gibi oluyor zombi ve bir grubun tek tek öldüğü filmler özellikle

    0|0
    0|0
  • Türkiye çok geride.Amerikan sinemasından bazen iyi korku filmleri çıkıyor..

    0|0
    0|0
  • dram ve yaşanmış hikayeleri severim ben

    0|0
    0|0
  • korku filimlerini zilemesi sevmem doğrunu söylemek gerekirse izleyemem

    0|0
    0|0
    • Hepsini Göster
    • en son izlediğim korku filmi Sessiz Tepe sırf arkadaşlar için izlemiştim berbat bir filimdi filim dediğin aksiyon bilim kurgu erotik içerikli olmalı

  • korku fılmlerı basıt ve ucuz malıyetlı fılmler oldugu surece tercıhım olmayacak

    0|0
    0|0
  • musallatın ılk fılmınde insanların çarpılma sahnelerı benı cok etkılemıstı.1 ay yataktan sıçramıstım.bence turk fılmlerı daha basarılı

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • En sevmediğim filmler hep korku filmi olur, hep aynı hikaye ağzı yüzü una bulanmış bir yaratık onun etrafında gerçekleşen olaylar..

    1|0
    0|0
  • Sevmem...

    0|0
    0|0
  • ülkemiz de korku filmi fiyaskooo

    0|0
    0|0
  • Hayaletli, ruhlu fimleri izleyebiliyorum.Ama şu insan kesmeli,asmalı filmleri seyredemiyorum.İçim kaldırmıyor.

    0|0
    0|0
    • hımmm :( korku filmi genelde böyle oluyor hayalet var tabiii

  • Ben daha fragmanda korkuyorum ,izleyemiyorum :(

    0|0
    0|0
  • eskiden çok izlerdim, şimdi film izlemeye fırsat bulamıyorum .anca 15 günde bir sinema.

    0|0
    0|0
  • korkudan izleyemiyorum yaa :(

    0|0
    0|0
  • bende komedi etkisi yapıyor ya , gülmek için de izlediğim oluyor :))

    0|0
    0|0
    • bazen bndede oluyr

    • Hepsini Göster
    • ben izliyemem korkarım :D

    • gülmek için izle bakalım , bir hayal et şeytan geliyor alıyor eline bıçağı çocuk orda film izliyor saçlarıdnan tutuyor kafayı kesiyorrr ah aha ne güzel ya etraf kan bayılırım bıu sahneler...


      benim gördüğüm : kafasını sadece tutuyor , kesme yok , o ketçap kırmızı boya bizi güldürüyor sadece :D :D D:

Yükleniyor...