Bu akşam Muhteşem Yüzyıl var, Hürrem yine kimin ayağını kaydıracak?

bu akşam muhteşem yüzyıl var hürremim yine sahnede olucak acaba ibrahim paşa olmadan hürrem bu sefer kimin ayağını kaydırıcak fikri olan varmı?

Güncellemeler:
arkadaşlar 1 soru sordum sorduğuma pişman oldum gelen giden tipimle uğraştı tipimde sorunmu var acaba dalga geçmeden lütfen ciddice yorum yapın hayır iyimi kötümü tipim hala çözümleyemedim

0|0
15|12

En İyi Kız Görüşü

  • dört gözle bekliyorum bende . sırada kim var bilmiyorum ama hürrem de az çekmedi . bi söz vermişti haremin balkonundan kendine . onu hiç unutmuyorum çocuklarını da kendini de gerçekten çok iyi kolladı . ibrahim paşanın eksilmesi diziye bişey kaybettirmez. daha entrika çok :)

    1|0
    1|0

Kızlar Ne Diyor 14

  • Bilmiyorum ben hiç izlemiyorum da fragmanda gördüm hani Müjde Ar'ın filminin dizisinde oynayan kadın heh işte onu sevmiyorum ... Onunla uğraşıcaktır kesin ...

    0|0
    2|0
  • şehzade mustafanın zaten asıl amacı onun ayağını kaydrmak

    0|0
    2|0
  • Abi, sırf fotoğrafın için yazıyorum.

    Kapalı ortamda güneş gözlüğü takıp bi de üstüne fotoğraf çekmek nasıl bir his? Allasen yanıtla, çatlicim.

    0|4
    2|0
  • ya belli takmış biri kafayı sana. ne ciddiye alıyorsun zeka seviyesi bi hayli düşük heralde :) boşverr :D

    0|0
    1|1
    • sana biri tipine kurban dese ne anlarsın şimdi bunu ben soru yapıp yayınlıcam bakalım ne cevap lar gelecek iyi fikir dimi ama

    • tamam iyi hoş ama tadını kaçırdı gerçekten şikayet ettim ben çok aptalca çünkü

    • evet bende şikayet etmiştim amannnn neyse kendileriyle dalga geçsinler

  • Ne kaadr mühim bir durum.

    0|4
    3|0
  • mustafa var sırada, hatice, mahidevran, şah sultan... var da var yani. ama diziye göre. tarihte sadece mahidevranla mustafa

    0|0
    0|0
  • Izleyemiyorum yaaa

    0|0
    1|0
  • gözün aydın

    0|1
    1|0
  • dayı izlemiyorum ben o diziyi ya

    0|0
    1|0
  • pargalı gitmiş tadı olmazmış

    0|0
    1|0
  • aneaaam o tipini yirim ben yirim :)

    0|4
    1|1
  • hic izlemiyorum o diziyi

    0|0
    1|1
    • keşke başından beri izleseydin önceleri bende umursamazdım meğer ne diziymiş yav:))

  • SIRA EVLATLARINDA ARTIK

    ÇOCUKLAR KAPIŞACAK

    0|0
    1|0
  • tipine kurban olam

    0|4
    3|0
    • onelove bu sefer kendini gizleyip bunumu yazdın yazık çok yazık

    • onelove kim lan

    • aşağıda yazmış ya tipini yerim onelove diye nick seni o zannettim değilsen iyi ne alaa ayrıca kurban olunucak bir tipim yok beğendiysen teşekkür ederim:))

Erkekler Ne Diyor 12

  • Pargalının yerine rüstem veziri azam olcak .. sonrada şehzade mustafa öldürülecek.. link

    0|0
    0|0
  • kızların hepsi sözleşmiş sanki adamın tipe taktılar ha :)

    0|2
    1|0
  • hacı tipine laf yok allah verigisi zaten de,hani bu tipten bu soru mu cıkar diye sasırmıs millet kızma ;) ama kız olsam verirmiydim ... hımmmmm :)

    0|2
    0|0
  • Tipine kurban olsunlar senin

    0|2
    0|0
  • Setteki ışıkçının ayağını kaydıracak dikkat etsin söyleyin.

    0|0
    1|0
  • mustafa ya çalışacak işte sırada mustafa var

    0|0
    1|0
  • valla bir erkekten bu soruyu beklemezdim

    0|0
    0|0
  • sis atma :(88

    1|0
    1|0
  • şimdi de mustafaya sardıracak o da gider bu sezon

    0|0
    1|0
  • Abi yapma be bak yaşını başınıda almışsın izleme şöyle şeyler, history channel var bak discovery, national channel falan var bunları izle güzel güzel. Bak the newsroom var cnbc-e de akşam, family guy var e2 de bunları izle abi senide kaybetmeyelim :)

    0|0
    1|0
  • Diziyi boşverde dostum,sitede ne kadar çatlak kız varsa resmin için buraya toplanmış :)

    0|2
    1|0
    • anlamadım gitti sanırım dalga geçyiler hep bende çıldırdım tabiki :)) ulan hoşlandıysan gönder arkadaşlık ben 24 saat hazırım :))

    • Hepsini Göster
    • peki deneyelim başka çare yok zaten:)

    • :)

  • Bırak kardeş hürrem felan boş iş

    0|0
    1|0
Yükleniyor...