Kapat

Ağlamak için bir film arıyorum .

şu an kendime gelmem için aglamam lazım sanırım . güzel ağlancak etkilicek bir film arıyorum .. kesinlikle bunu izle dediklerinizi yazarmısınız acil:)


0|0
8|16

En İyi Erkek Görüşü

  • breaking the waves

    dancer in the dark

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 15

  • kesinlikle tavsiye edrim izle begeneceksin

    Not defteri 2004 yapımı

    Yönetmeni: Nick Cassavetes

    0|0
    0|0
  • hachiko 2 bi köpeğin sahibine olan sadakatini anlatıyor bol mendil bulundur tam size göre ağlamalık bi film :D sonra iiki bakmışım dersin yaz bi yere :D

    0|0
    0|0
  • gladyatör ü tavsiye ederim

    0|0
    0|0
  • link

    super bir ask filimi ve cok etkileceginden eminim sadece dikatli izle, anlamini kacirmamak icin

    0|0
    0|0
  • Aşk Tutulması, Aşk Tesadüfleri sever. Aşkın Amk :D

    0|0
    0|0
  • tavsiyelerin hepsini gec "sözün bittigi yer" diye bi film var benim gibi bi öküzü bile perişan etti o kadar diyorum.izle gel bana tskr edeceksin ;)

    0|0
    0|0
    • buna karar verdim hadi bakalımm :)

    • Hepsini Göster
    • izledim dün gece ağlamaktan öldümm teşekkur ederim:)

    • kafa yapmıyosan,demiştim demiiii ben ;) filmden o kadar etkilendim ki facede sayfasını actım hatta sanal ortamdan filmin kahramanlarına falan ulastım.şu an facede tek sayfası var bu filmin o da benim sayfa.yani sayı olarak

  • adalet peşinde yabancı film

    0|0
    0|0
  • babam oğlum izle

    0|0
    0|0
  • kara ta diye bir filmi var dark horse onu izle saçma sapan aşk filimleri izleme

    0|0
    0|0
  • belgesel izle film şart mı hemşerim

    0|0
    0|0
  • yıkılmıyan adamı seyret

    0|0
    0|0
  • Not Defteri

    50 İlk Öpücük

    Hayat Güzeldir

    Yeşil Yol

    0|0
    0|0
    • bunları izledim başka başka:)

    • Hepsini Göster
    • Titanic diyorum o zaman asasdasdasdas

      Angel A var bi de, izledin mi?

    • Bak sana bir de Yedi Yaşam'ı öneriyorum, bunu da izlediysen benden bir şey bekleme :)

  • kelebeğin rüyası

    0|0
    0|0
  • o zaman Evim Sensin i izlemenı tavsıye ederım :/ :D

    0|0
    0|0
  • arizona rüyası bitsin diye ağlayabilecegin bir film :) ama müzüği çok güzel...

    0|0
    0|1
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 8

  • devdas

    a lover s concerto

    0|0
    0|0
  • The last song,The Notebook ve Waiting Forever :)

    0|0
    0|0
  • Ask tesadufleri sever yada Mahsunun filmi Gunesi gordum :)

    Agla agla icini dok :)

    0|0
    0|0
  • Not defteri gayet guzeldi

    1|0
    0|0
  • ''beni unutma '' ben bu filmde çok ağlamıştım :(

    1|0
    0|0
  • Candy filmi keşlerin hüzünlü hayatlarını anlatıyor

    1|0
    0|1
  • Philadelphia.

    0|0
    0|0
  • bahoz asfcsfgcajfagsasadasfs :D: D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...