Annem uyurken kahkaha atiyor :o?

Boyle uyanip ta komik bir espriye guler gibi ayni.. hatta bir ara uyandi saniyordum ama uyuyormus :o annem kahkaha attikca ben de atiyorum annem daha fazla kahkaha atiyor ama uyuyor :o cok mu anormaliz? :D


0|0
1514

En İyi Kız Görüşü

  • benim kardeşimde öyle uykusunda kahkaha atıyor :D benide gülme tutuyor o gülünce bence bazı insanlarda bu normal bişey :)

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 14

  • Ne kadar mutlu bir ailesiniz. :) Kahkahagiller sizi. :D

    1|0
    0|0
  • Eyvahlar olsun. Ayaklarını biri mi gıdıklıyor? yoksa uyurken komedi filmi mi izliyor? :-)))

    0|0
    0|0
  • bu bnde de oluyor arkadaşım söledi :)

    1|0
    0|0
  • şu an bende kahkaha attım valla allah neşenizi bozmasın ne diim :D

    0|0
    0|0
  • videoya çek yayınla bizde gülelim :D

    0|0
    0|0
    • Gulmekten vakit bulamıyorum ki :D ama ses kaydı almaya calisiyorum yani :D

  • müthiş.

    0|0
    0|0
  • Normalsiniz desem inanıcak mısın 😀

    0|0
    0|0
  • aahahhaha çok iyiy ya

    0|0
    0|0
  • sende ritm ver

    0|0
    0|0
  • Sende at :)

    0|0
    0|0
  • Varya helal sana bu saatte güldürdün beni :D

    0|0
    0|0
  • geceleri ona geliyolar :D

    0|0
    0|0
  • Artık rüyada ne görüyosa asjdh kopuyo ^^ :D

    0|0
    0|0
  • Annene musallat olmuş olmasınlar?

    0|0
    0|0
    • Fikra falan anlatiyorlar o zaman :o

    • Hepsini Göster
    • Evde annemle tekim yahu deme oyle ayni odadayim bir de :o

    • Amacım korkutmak değil. Tedbir kuldan taktir Allah'dandir. Durum kötüye gitmeden önlem almalı

Kızlar Ne Diyor 14

Yükleniyor...