Özellikle bayanlara soruyorum sorunsalı!..Bundan dizi film çıkar mı?

şimdi hangi takımı tuttuğumuzu, hangi terbiyede olduğumuzu, ya da ne derecede neye inanan insanlar olduğumuzu bırakalım. Bir sorum var:

link

sadece kadınların ve çocukların gittiği maçlar dizi film olsun mu

Dipnot: kategori bilinçle şekilde ' Kültür' olarak seçildi

küfüre karşıyız :DDDDDD

  • Evet,..dizi olsun..belki arada ofsaytı anlarız. Alexi ciguli, emre'yi emrah oynasın
    9% (2)0% (0)8% (2)Oy Ver
  • Evet,..dizi olsun..kıvanç kaptan olarak rol yapsın, başkanın kızı kıvanca aşık olsun.
    26% (6)0% (0)24% (6)Oy Ver
  • Hayır..olmasın- o saatte benim başka dizim var
    9% (2)0% (0)8% (2)Oy Ver
  • H a y ı r . . . olmasın, sadece istemiyorum
    56% (13)100% (2)60% (15)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
15|2

En İyi Kız Görüşü

  • Vallah ben herzaman dedımkı, hani o konuşup yorum bırakanlar varya maçlarda? Onlar aslında bayan olmalı..

    - Eveeeet şu yakışıklı topu aldı ve koşuyor koşuyoooor sanırımkı atacak... Ayyyy gol atamadı ama çok tatlı koştu yaa.

    - Evet, kısa boylu futbolcu sarışın futbolcudan topu almaya çalışıyor, alacak alacak.. ayyy sarışın futbolcu kısa boylu olanı yere yitti! Yuh ya olurmu öyle şey. Pis herif..!

    - Penalti.. kısa boylu penaltiyi hakketmış bencede cünkü o sarışın gercekten abarttı hani. Evet penaltiyi almak icin hazırlaniyooooor.. Aaaaaaaaaaaa attı, nekadar tatlı koşuyor öyle hihihi

    0|1
    0|0
    • orta sahadaki faule penaltı diye bağıranlarda çok:DDDD

    • İşte futbol süper olur yorumları bayanlar yaparsa :)) hic bir maçı kacırmam

Kızlar Ne Diyor 14

  • Kıvanç olsun yeter. bir tek onun dizisini izlemeye katlanıyorum :))

    Ay canımm çok yakışıklı ama ya:)

    0|1
    0|0
    • Bişey düşündüm hatta keşke bütün maçlara çıkan ıkı takımdan birinde muhakkak ılk onbırın içinde KIvanç zorunlulugu gelse ne hoş olur ya:))

    • kıvanç top oynamayı biliyor mu..guizadan sonra kıvanç ağlatır.

    • Herhalde yanı onun mıllı bır basketcı oldugunu unutma kesın futboldada bır peledır o :)

  • allah belanı vermesin senin :D

    0|1
    0|0
  • benim haftanın her günü dizim var... ben izlemem valla... :D

    1|3
    0|0
  • mümkünse kıvanç olmasın yoksa gene kıvanç soruları başlar

    0|4
    0|0
  • b

    tabi ki ne entrika olur amaaa:)))

    0|1
    0|0
  • Nejat İşler olsun kaptan, kıvanç değil, o zaman kesin izlerim. Hatta sadece o olsun, o da kabul.

    0|1
    0|0
  • Dizilere hayırr! D şıkkı =)

    0|1
    0|0
  • kıvanç olmasın yeter artık böörmeye başladım ya :)

    c dıyorum bn :)

    0|2
    0|0
  • Hayır..olmasın- o saatte benim başka dizim var :D

    0|2
    0|0
  • Dizi olmasın ama kıvanç olabilir:)

    0|1
    0|0
  • Kıvanç olsun.. Adonis kası show yapsın.

    0|1
    0|0
  • artık diziler sıktı bence D şıkkı..

    0|1
    0|0
  • B B B BBBBBBBBB

    içinde Kıvanç olsun da ne olursa olsun :D :D

    0|1
    0|0
  • 3 bölumluk belgesel çıkabilir

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • Simdi Bülent Ersoya hak vermeye başladım... Artık özgülüğümüz ve eşitlimiz kalmadı... Erkeklere secme hakkı istiyoruz... !

    0|1
    0|0
  • Erkeğe özgü 3 5 şeyimiz kaldı. Onlar da bize kalsın lütfen :)

    1|1
    0|0
    • herşey satılık sadıc...bi 100lük rakı 56 tl...iş inada bindi artık RTE:D

    • Hepsini Göster
    • rahatsız eden var mı cobainkd, tarhana gaynattım iç ısınırsın :D

    • şı silent ı başımdan al baska bişey istemem :D

Yükleniyor...