Biz Türkler neden hiç oyun yapmayız film çekmeyiz?

Arkadaşlar avrupa korku filmleri veya oyun yapma da çok iyiler ama biz türkler neden hiç oyun yapmıyoruz neden korku filmleri vs çekmiyoruz neden avrupalılar bizi hiç izlemiyor veya oynamıyor neden bir oyun şirketi yok yani bizde o kapasite yokmu lütfen düzgün cevaplar verin...

  • İstersek yapabiliriz
    67% (2)100% (6)89% (8)Oy Ver
  • Yapamayız
    33% (1)0% (0)11% (1)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
3|13

En İyi Erkek Görüşü



  • yurt dışında bir çok alanda iyi işlere imza atan insanlar var.

    türkler yapamaz değil türkiye' deki türkler yapamaz demek daha doğru gibi. yapmaya çalışanlar ya sönük kalır ya önüne duvar örülür. yada yapabilecek yatırımı bulamaz emeği hor görülür, engellenir.

    zamanının bu neki projesi yurt dışı ile ayaklarımıza geldiği zaman bu çok iyi projesine döner.

    nedenlerinden biri baskısal sorunların açtığı özgüven eksikliği. veya var olan potansiyeli silmeye çalışan bir kitle..

    genel nedenleri insanlık, politika ve inançsal derin konular içeriyor.

    2|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • KS'ye bak anlarsın

    0|2
    0|0
  • altyapı, uğraş, teknoloji laızm

    0|0
    0|0
  • bi bollywood umuz bile yok biziim

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • recep ivedik'in filmleri full çekiyorsa gelişmeye gerek yok demek ki

    gelişim ihtiyaçtan çıkar, bu halka göre bunlar yeterli

    1|3
    0|0
  • film sektörüne yeni yeni girmeye başladık orta doğuda izlemeyen yok Türk dizi ve filmlerini ama oyun yazılımı çok ciddi bütçe isteyen bir iş normalde yazılım kapasitesi oldukça yüksek mühendisler var ama masrafları karşılayacak girişimci yok.. maliyet açısında çok ciddi sermaye isteyen işler o yüzden kimse risk almak istemiyor.. düşünsenize 5 milyon $ yatırdınız 4 dvd bir oyun cıktı piyasaya ve size göre süper bir oyun ama oyun severler oyunu tutmadı o zaman at çöpe gitsin

    0|1
    0|0
  • Bizimkiler pembe dizilerde kim kime koydu davasındayken tabi yaparız.

    Anca p*rno çıkar bu toplumdan.

    0|1
    0|0
  • Oyundan kasıt tiyatroysa sağlam senaryolar pek sık olmasa da çıkıyor. İyi oyuncular da yetişiyor. Korku, fantastik, bilim kurgu sineması ve edebiyatı ayrı bir konu. Memlekette bunlar üzerine yapıt verebilmek için yeterli kültür, altyapı birikimi yok.

    0|0
    0|0
  • Türk'ün oyunla filan işi olmaz arkadaş ne isek o'yuz

    1|1
    0|2
  • Acımasız gerçekler

    0|1
    0|0
  • Crysis oynadın mı sen hiç

    Oyun kültürünü genişlet ondan sonra gel bebeğim

    0|1
    0|2
    • Crysis türkler yaptı canım benim bi git şurdan ya

    • Hepsini Göster
    • @qtarantino meksikalı göçmenleri becemekten sıkıldım

    • ahsgdfjhagsd

  • korku filmi çekiyoruz hocam var yani musallat,marid vs vs var yani biz çekiyoruz da avrupa izliyormu bilmem

    0|0
    0|0
  • bunlar ciddi bütçeli işler bunları yaparken sadece türkiyede değil dünyada tutulman gerekiyo bu riskide kimse göze almak istemiyor.

    0|0
    0|0
  • Ben yapacağım dostum mesleğim :)

    0|0
    0|0
  • İnsanımız bilim kurgu filmlerini anlamaz ki.Dizilerle uyuşmuş beyinlerden dolayı olsa gerek.

    0|0
    0|0
  • Potansiyel var ama beyin göçü çok fazla iyiler gidiyor

    0|0
    0|0
Yükleniyor...