Arkadaşlar akvaryum almayı düşünüyorum ne önerirsiniz?

Arkadaşlar odama veya salona bir akvaryum yaptırmak istiyorum ne çönerirsiniz hangi balıkları önerirsiniz bekliyorum odam 25 mt2 salonda bunun 3 katı kadar dahada fazla olabilir


0|0
0|1

En İyi Erkek Görüşü

  • akvaryumsa bana gelecen XD öncelikle yeni başlıosan bu işe 50 litreden küçük alma, ufak olanlar aha bu kolay olur falan gibi gelir ama en profesyonellik isteyenler onlardır su miktarı az olunca denge sağlamak çok zor oluo. 50 litre uygun o yüzden. Sonra ne tarz bişi yapcan? canlı bitki istio musun? gibi soruları düşün

    0|1
    0|0
    • 50 litre kaça kaç cm lik oluyor hocam? istediğim içinde rengarenk balıklar olsun odamı canlı tutsun baktığımda huzur buluyum canlı bitki bu konuda pek bilgim yok ama güzel birşeyse koyarım

    • Hepsini Göster
    • Aquacaping temalarinda genelde suru baliklari tercih edilio ben kendiminkinde galaxy rasbora kullandim cok hos gorunuo, neonlarda bir baska secenek ama tek gitmez snn ki boyutta bir akvaryumda. Bulabilirsen galaxy rasborayi oneririm. Ya da jungle temali bir akvaryum yapip pirana da koyabilirsin 😄

    • Aynen rasboralarla neonlarda güzel gözüküyor :) pirana koyamam ama evde küçük kardeşim var durmadan arkadaşları geliyor yazık olmasın sonra :D :D

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 0

Erkeklerden En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...