Kitaplardaki önsözleri okuyor musunuz?

Kitaplarda önsöz okuymusunuz ben bu güne kadar hiç okumadım :)


0|0
44|25

En İyi Erkek Görüşü

  • okuyorum tabi boşa yazılmıyo o önsöz.

    3|1
    0|2

Kızlar Ne Diyor 44

  • kısa ise okuyorum bazen

    0|1
    0|0
  • Bikere okim dedim kitabı okumaktan vazgeçtim :D

    0|2
    0|0
  • tabiki okurumm önemlidir_

    0|1
    0|0
  • önünü, arkasını her yerini okurum kitapların

    0|1
    0|0
  • Kitabı alırken önsözü ve arka kapağını okurum beni çekmesi için. Ona göre alıp almamaya karar veririm.

    0|1
    0|0
  • Yalan olmasın , kitap bitince genelde okuyorum ..

    0|1
    0|0
  • Kitabina gore degisiyor.Mesela romanlarin onsozlerini genelde okurum.Zaten kisa oluyor.Ama ders kitaplarinin onsozlerini okumam.Ben onu okuyana kadar dersten soguyorum.

    0|1
    0|0
  • Okurum tabii ki kitaba da yazara da saygısızlık olur okumazsam...

    0|2
    0|0
  • Okurum, yazarın düşüncesini merak ederim.

    0|1
    0|0
  • Vay bee, ne çok önsöz okuyan varmış, hiç okumayan millet olarak :P

    0|1
    0|0
  • tabikide okurum boşuna yazılmıyor

    0|1
    0|0
  • bazılarını okuyorum bazılarını okumuyorum

    0|1
    0|0
  • Okuyorum okumak lazım diye düşünüyorum.

    0|1
    0|0
  • çok eskiden okumazdım da uzun zamandır dikkat ediyorum evet

    0|1
    0|0
  • okuyorum tabi

    0|1
    0|0
  • kitabı bitirdikten sonra okuyorum

    0|1
    0|0
  • kitabın önsözünü, basım yeri, basım tarihi, kime ithafen yazıldığı, son sözünü, kaynakçasını, arka kapağını (yani kısaca kitapta her şeyi) mutlak suretle okurum.

    0|1
    0|0
  • çok nadirdir okumam :)

    0|1
    0|0
  • Eğer kısa ise okuyorum. Çok uzun ise özet çıkartacak kadar okuyorum.

    0|1
    0|0
  • Önsözü okuyunca heyecanım kacıyor , kitap bitince okuyorum :)

    1|1
    0|0
  • Okurum baktım sıkıcı atlarım

    0|1
    0|0
  • okuyoz.

    0|1
    0|0
  • evet okurum

    0|1
    0|0
  • Önsöz kitapla ilgili ilk fikirdir bence okunmalı

    0|1
    0|0
  • Genelde okurum. Okumayıp atlayınca aklım orda kalıyor ve konsantre olamıyorum.

    0|1
    0|0
  • Evet okurum daha yeni okudum önsöz.

    0|1
    0|0
  • Her zaman kesinlikle okurum...

    0|1
    0|0
  • ben okuyorum ya. merak ediorm ne yazmislar die :)

    0|1
    0|0
  • Önsöz,editör notu,içindekiler,yayın evi,kaynakça... Ne varsa okuyorum.

    0|1
    0|0
  • Oha o kadarda değil.

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    14

Erkekler Ne Diyor 24

  • hepsinin değil bazılarının.

    0|1
    0|0
  • bende bu güne kadar hiç okumadım

    0|1
    0|0
  • okurum

    bi kitabı almadan önce baya bi karıştırıyorum zaten

    0|1
    0|0
  • Önsöz mü varmış onlarda .s

    0|1
    0|0
  • Ben en son kitabı 1991 de okudum.oda üzerine para vardı alırken yalnışlıkla açtım.

    0|1
    0|0
  • hayir oz soz yazisin okudum sadece o bile yetdi

    0|1
    0|0
  • neredeyse herzaman okurum

    0|1
    0|0
  • Önsöz değil de, o ilk başta bırakılan 3-5 adet boş sayfaya çok pis gıcık oluyorum..

    0|1
    0|0
  • Okurum genellikle eğer satın almadıgım bir kitap ise yani bilmediğim bir kitap ise kesin okurum

    0|1
    0|0
  • önsöz ortasöz ve sonsöz omlak üzere hiçbirini okumuyorum. Kitap okumuyorum.

    0|1
    0|0
  • ön kapak, arka kapak, sırt yazısı, iç kapak, önsöz, ne var ne yok okuyorum.

    0|1
    0|0
  • o kadar kalın kitabı okumayı göze alıp önsözü okumamak olmaz heralde :)

    0|1
    0|0
  • Adam kitabı tuvalette yazmadıysa, yani düşünen akılcı bir yazarın kitabıysa herzaman okurum

    0|1
    0|0
  • bazılarını

    0|1
    0|0
  • İlkokulda okuyodum ((:

    0|1
    0|0
  • Bi kere okumuştum :D

    0|1
    0|0
  • okurum evet. bazıları kitaptan daha iyi bile oluyor

    0|1
    0|0
  • ben kıtapların sadece onsozunu okurum... dolaıyısıyla cok kıtap okumuslugum vardır dıyebılırım

    0|1
    0|0
  • Ben okuyorum.

    0|1
    0|0
  • Genelde okurum...

    0|1
    0|0
  • Çok uzun değilse okuyorum.

    0|1
    0|0
  • kitapları boşverinde siz şunlarıbi okuyup yorum atın :))

    link

    0|1
    0|0
  • ilk onu okurum

    0|1
    0|0
  • Okurum.

    0|1
    0|0
Yükleniyor...