"Kız dediğin İstanbul gibi olmalı - fethi zor fatihi tek olmalı" sözüne katılıyor musunuz?

"Kız dediğin İstanbul gibi olmalı - fethi zor fatihi tek olmalı" sözü hakkında düşünceleriniz neledir?

Güncellemeler:
katılıyor musunuz?
arkaaşlar katılıp katılmamanızın sebebini açıklarsanız sevinirim

0|0
14|14

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 13

  • Evet katılıyorum bazen ama bu devirde öyle kızlar mı kaldı ki? Tabi kızın da biraz gayret göstermesi lazım

    tek tük kız kaldı böyle olan zaten.

    0|0
    0|0
  • hayır çünkü gerek yok.

    2|0
    0|0
  • Şu klişe laflar azalarak bitsin artık lütfen .

    2|3
    1|0
  • Tamamen Katılıyorum...Gel gelelimki O cins Kızdan kalmamış malesefff...Hepsi defalarca Fethedilmişler...

    0|0
    1|0
  • su anda oyle bir tanesini yasiyorum

    fethi gercekten cok zor :((

    0|0
    0|0
  • bence istanbul bakire diildi biz fetettiğimizde kesin aybaşına denk getirdiler fethi

    0|0
    0|0
  • fethi zor fatihi tek ve istanbul kadar güzel... diye bitiyor cümle :)

    0|0
    0|0
  • kismen katılıyorum. Bunu abartıp her önüne geleni tersleyip kendinden uzaklastıran kızlarda cok itici oluyor bence.

    0|0
    0|0
  • feth etmeye değmediğini feth ettikten sonra anlarsan hoş olmaz. Değecekse olmalı.

    0|0
    0|0
  • Birilerinin elindende zorla alınmalı değilmi?Aynı İstanbul gibi.

    0|0
    0|0
  • Evet Katılıyorum kesinlikle amaaaa bedenen değil Ruhen geceerli olmadı bu dediğin

    0|0
    0|0
  • Eski İstanbul gibi olucaksa ammenne, yoksa sadece takılırız onla.

    0|0
    0|0
  • böyle kızlardan nefret ederim..

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 14

  • Katılıyorum

    Sen katıl hep beraber katılalım.

    Erkek dediğin evde Fatih Ürek, dışarda deli yürek gibi olmalı

    1|1
    0|0
  • katılıyorum kız dediğin zor olmalı erkekleri de bu cezbediyor

    zaten kolay pes eden seni gerçekten istememiştir

    ve tek biri olmalı ömürün olmalı

    0|0
    2|0
  • kız dediğin dürüstçe davranmalı 3,4 erkeği bi arada götürüp her birinede Seni seviyorum demeyecek kalitede olmalı fatihimiş fethiymiş bunlar hikaye.. saygılar:)

    0|0
    0|0
  • katılıyorum.ordaki zorluk zaten kızın karakterinden kaynaklanan bişey.bence her kızın bi fatih'i vardır hayatında.belki platonik belki karşılıklı...sadece kızlar için de geçerli bişey değil bana göre.her erkeğin de bi ' istanbul u ' , unutamadığı,hayatında özel olmuş olan bir kız vardır.hayatınıza kaç kişi girerse girsin onun yeri başkadır.onu daha farklı sevmişsinizdir,unutamazsınız ve 'O' hep tek olur,tek kalır...isterse onlarca fatih girsin hayatına.değişmez.

    0|0
    0|0
  • Kadın kadındır, erkek erkektir. Fazla anlamlar yüklememek gerek.

    1|1
    0|0
  • istanbul kalabalik bir sehirdir, her cesitten millet vardir. giren cikan belli degildir.

    fatih de yok zaten.

    1|0
    0|0
  • öyle kızlara erkekler ;aman Türk kızları çok nazlı çok tripli bi bok sanıyolar kendılerını dıyolar

    0|0
    0|0
  • hayır katılmıyorum.

    0|2
    0|0
    • Hepsini Göster
    • @hotdog, saol hotdog'cum:)

      @soran, çok klişe bir laf, bu nee yaaa, erkekler her bi haltı yesin. kadın otursun oturduğu yerde. oldu paşam...

    • teşekkür :)

  • Saçmalık. Şimdi aklıma buraya cuk oturacak bir laf geldi ama küfürlü olduğu için söyleyemiyorum maalesef.

    Çok klişe.

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • Katılmıyorum , doğru adamı bulmak artık öyle kolay değil ne bir fatihi bin fatih geçiyor herkesin hayatın

    0|0
    0|0
  • ya bırakın bu işleri öfff

    0|0
    0|0
  • kattılmıyorum saçma

    0|0
    0|0
  • "Sığlıkta sınır tanımam."ın eş anlamlısıdır gözümde :).

    4|1
    0|0
Yükleniyor...