Türkiye'de pop müzik neden eskisi kadar başarılı değil?

evet arkadaşlar 90 ve 2000 lilları arası türkiyede eniyi pop dönemi olduğunu düşünüyorum yani 2000 den sonra helal sana deninlecek ben bişey göremedim sebebi nedir sizce pek artık heveşmi yok yoksa insanlar o içtenliği yakalayamayıp iyi şeylermi çıkaramıyor tamam çıkıyor bikaç iyi şeyler ama yani 90larla kıyasladığımda çok fark var kardeşim o dönemin pop müzik lerini dinliyenler bilir yoksa insanlar öz değerlerini yitirdikleri içinmi başarılı şeyler çıkaramıyo

Güncellemeler:
artık baksananıza sanatcı cıkmadıgın dan yarışmalar yapılıyor o ses türkiye felan altı üstü yok 10 sene sonrası daha vahim

0|0
5|3

En İyi Kız Görüşü

  • Bir şarkı vardı: "Türk popu eşit çakma R&B, toplumun yok olması bu olaya dahil, Türk popu halt etsin rap daha iyi, yok bunun çıkarı topunuz apaçi" diye... Arada katılıyorum tabii de yine de başarılı isimler de var...

    Bu arada 90'ları ben de tek geçerim bazı sanatçılar için... Ki pop dinliyorsam onları dinlerim...

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Yo başarılı. Sertab Erener, Sezen Aksu, Kenan Doğulu henüz ölmedi.

    0|0
    0|0
  • Artık albümler satmıyor herkes vazgeçti ısıtıp ısıtıp coverlarla gündeme gelmeye çalışıyor artık.. çok sıkıcı oldu 90 larla kıyaslanması imkansız çok haklısın

    0|0
    0|0
  • bence fazla emek vermiyorlar artık

    0|0
    0|0
  • yabancı pop için de aynı şey geçerli bence.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • Kendini sürekli tekrarlayan şarkı sözleri birbirinin aynı Melodiler. Bütün aşk acıları sanki aynı kalemde çıkıyor hiç bir orjinallik yok malesef. Nerde ayna nin Sezen aksunun Nazan Öncel in o şarkıları. Arz talep meselesi sanırım. Gençlik bunları istiyor bunları alıyor.

    Ahh ahh grup vitamin vardı. Ne eğlenceliydiler ne güzel dalga geçerdi şarkılarla. En çokta onları özlüyorum. Olsun en azından onlara yetiştim

    0|0
    0|0
  • Hiç bir şey eskisi gibi değil ki artık. Bunun en büyük nedeninin teknolojinin gelişmesi olduğunu düşünüyorum.

    0|0
    0|0
  • demi ya çok doğru o dönemin tarkanı nerde şimdinin tarkanı nerde. kuzu kuzu yakalarsam şımarık :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...