Fight Club'ı izleyenlerin film hakkındaki düşüncelerini alabilir miyim?

Biz televizyon izleyerek, milyonerler, sinema tanrıları, rock yıldızları olacağımıza inanarak büyüdük, ama olmayacağız. Şimdi bunu anlamaya başlıyoruz...

Ve çok sinirliyiz !

Güncellemeler:
Bir Tümörüm olsa adını Marla koyardım..


Marla, you liar ! You big tourist!

0|0
6|9

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 6

  • popüler ve kültlüğün çakışması.

    0|0
    0|0
  • filmin bukadar buyutulmesinin filmin kalitesiyle konusuyla turuyle ne de Brad Pittle yakindan uzaktan bir alakasi yok.film tut repliklerden arka fona kadar nerdeyse her sahnesinde subliminal messagesiceriyor tabi anlayana ama anlamayanlar da yer yemez ilerde anlamak zorunda kalacaklardir:D

    0|0
    0|0
    • film zaten subliminal mesaj verdiğini , hatta amerikanın film sektöründe çokça kullanılan bişey olduğunu ve insanların buna dikkat etmesi gerektiğini söylüyor , sen biraz kurnaza kaçmışsın ama tam anlamı kavrayamamışsın :)

    • valla belki sen haklisindir ama o filmdeki dama zeminin ne maksatla gosterildigini biliyorsam (bu sadece bir ornek) senin kadar da olmasa birseyleri kavramis oldugumu dusunuyorum :P

    • o filmde o altın küre şeklindeki topla damalı zemini olan merkezi yıktılar , damalı zemin masonik çağrışımdır , illumunatiye kadar dayanır zorlarsak :) bu onlara karşı fikirlerimiz var demek istedikleri için çekilen bi sahnedir ve o altın küre şeklindeki yapıt ise gerçekten günümüzde bi şehirde vardı ve masonik mesajlar içeriyodu şuan net aklıma gelmiyo ama malesef şehrin ismi

  • Marla singer<333

    0|1
    0|0
  • Aga adam kırmış kafayı işte :/ Şizoş.

    0|1
    0|0
  • Ikea falan.

    0|0
    0|0
  • Replikleri kes.

    0|0
    0|0
    • Bizim kuşağın camdan ayakkabısı ne biliyor musun? prezervatif. bir yabancıyla tanıştığında onu üstüne geçiriyorsun. bütün gece dans ediyor, sonra kaldırıp atıyorsun. prezervatifi demek istiyorum. yabancıyı değil.

Erkekler Ne Diyor 8

  • müthişti izledimmm

    0|1
    0|0
  • Taylor DURDEN = İleri Derecede Psikopat :D

    0|1
    0|0
  • Çok daha güzellerini izledim neden bu kadar büyütülüyor bu film tamam hakkı var güzel ama gerçekten enleri varken neden hep bu filmde takılıyonuz?

    0|0
    0|0
  • kitabını oku, filmden daha iyi kesinlikle

    0|0
    0|0
  • Çok yerde " izlediğim en güzel film" diyenleri okudum.Çok geç yani geçen sene izledim.İzlediğim en güzel film olmadı, buna izlediğim en güzel film diyenlerin arşivi dar olsa gerek.

    0|0
    0|0
  • İzledim, aşkı anlatıyor ://7

    0|1
    0|0
  • Fight club'ın kitabı çıkmış

    0|0
    0|0
  • Ilık bi süt iç..

    0|1
    0|0
Yükleniyor...