Taşların etkilerine inanıyor musunuz?

Amatist,akik gibi doğal taşları üzerinizde taşıdığınızda bi etkisi oluyor mu sizce?


0|0
14|33

En İyi Erkek Görüşü

  • bu kadaar denk gelir bugün bir arkadaşım ile gidip uğurlu taşlarımızı almıştık birde opal ateş taşı aldık sırf şans getiriyor diye inanırım insanın çakralarını dengeler aynı zamanda taşlar tabi çoğu kişi yanlış hareket eder bir taş aldığında önce o taşı toprağa bırakıcaksın bir gün toprakta bekleyecek çünkü taşlar kişilerin enerjisini çekerler o taşa ne kadar el deydiyse tüm o deyen ellerin enerjileri birikir toprağa koyduğun an toprak taştaki tüm enerjiyi alır bi nevi taş yenilenmiş olur kendisinde yüklü olan tüm enerjiyi bırakır sonra o taşı kullanan kişinin enerjisini alır bu şekilde taş sahibi ile bir bütün olur ve daha verimli bir hale gelir bende sedaf taşı yüzüğü vardı bi zamanlar o beyazımsı taş simsiyah oldu negatif enerjiyi çekti ilkten çok şaşırmıştım o taş bendeki negatif enerjiyi almakla kalmadı özgüvenime özgüven katmıştı

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 32

  • link taşların etkisine inanmayan ateisttir.

    0|2
    0|0
  • hiç üzerimde taşımadım, görüntüleri güzel. takı olarak kadınlarda görmek hoşuma gidiyor. evde aksesuar olarakta güzel duruyor. iyileştirici etkileri olabilir fakat pek bu yönüyle ilgilenmiyorum. hatta söylenenlerin çoğu hurafe gibi geliyor. tedavi yöntemi olarak modern tıbbı daha uygun buluyorum.

    0|0
    0|0
  • akik taş iyidir balık mizacı için enerjisini yükseltir balık erkeği için iyidir tuhaf ama taşların insan hayatında önemli olduklarını özellikle balık burcunun serçe parmağında aikik taşlı yüzük taşıması tavsiye ediliyor

    0|0
    0|0
  • Evet inanırım

    Bir taş attım pencere tık dedi

    Anası cıktı kızım evde yok dedi :/

    :D

    1|0
    0|1
  • taştan mıdır bilmem ama, taşı üzerine aldığın zaman beynin sürekli bunu yapacağına inanıp inanmama arasında gidip geliyor inanma tarafın ağır bastığı için faydası oluyor.

    Yani pskolojik midir taştan mıdır bilemem ama faydası var.

    0|0
    0|0
  • Hiç denemedim :::::::::::::::::::

    0|0
    0|0
  • Hayır inanmıyorum.

    0|0
    0|0
  • Cevap veriyorum: İnanmıyorum

    0|0
    0|0
  • oluyor

    özellikle yassı olanları suda sektirince rahatlıyorum ..

    0|0
    0|0
  • zerre kadar ınanmıyorum

    0|0
    0|0
  • olay bence tamamen psikolojik

    0|0
    0|0
  • ben maden ocaginda calisiyorum bazalt tasi tasitiyolar bize acaip agir kollari yoruo

    0|0
    0|0
  • Taşların etkisi vardır ama Doğrudan değildir çünkü siz onun huzur getirceğini inanırsanız huzurlu olursunuz eğer inanmazsanız ister Amatist taşı olsun ister akik taşı olsun hiçbirşeyin etkisi olmaz

    0|0
    0|0
  • bence de var. elimde ametist, akik ve kehribar taşları var. belki psikolojik ama etkileri mümkün ve bu işi yaptığım için de kendimi ve müşterileri de kandırıyor olabilirim:)

    0|0
    0|0
  • evet inanırım

    0|0
    0|0
  • hacerül esved

    1|0
    0|0
  • bi inanan arkadaş vardı bana akik tesbih hediye etmişti zamanında

    1|0
    0|0
  • Burçlardan daha inandırıcı bana göre.

    0|0
    0|0
  • mutlaka vardır, sonuçta çeşitli minerallerden oluşuyor,

    0|0
    0|0
  • ben inanıyorum. bileğimde ametist ve lal taşları var

    0|0
    0|0
  • Hayır inanmıyorum vardı evde attım aksine uğursuzluk getirir batıl inançlar öyle düşünüyorum.

    0|0
    0|0
  • kesinlikle evet, ben jasper kullanıyorum..

    0|0
    0|0
  • bilmem ama beynimde düşünüce iyi hissetiriyor yan bence evet

    0|0
    0|0
  • inanamıyoruM

    0|0
    0|0
  • İnanmıyorum

    0|0
    0|0
  • inanasım gelmiyor nedense..

    0|0
    0|0
  • traaaaşşşşş

    0|0
    0|0
  • yok hiç tanık olmadım

    0|0
    0|0
  • taş işleri çok saçma bence

    0|0
    0|0
  • taşların etkisi oluyo evet hatun pencereye cıksın diye cama attığımıda hemen cıkıyo

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    2

Kızlar Ne Diyor 14

  • Taş almayı çok seviyorum

    0|1
    0|0
  • yok inanmıyoruz ailecek

    0|0
    0|0
  • evet az çok inanirim, boynumda sitrin taşi kolyesi var

    özellikleri:

    Enerji ve motivasyon yükseltici, optimistik düşünmeye yardimci olur

    Öfkeyi dizginler

    Aşırı kıskançlık gibi duygulari dengeler vs.

    Gerçekten işe yariyor mu bilmiyorum, çünkü hayatimi degiştirmeye karar verdigim zamanlarda ilgilenmeye başladim astroloji'yle falan..

    0|0
    0|0
  • Bugün 1 deki sınava geve çalışmaya başlayınca sabah herşeyin gücüne inanmaya başladım. Totem niyetine kaplan gözü taşlı kolyem vardı onu taktım, gücünün işe aramasını ümit ediyorum yoksa işim bitik...

    0|0
    0|0
  • hıc ınanmam oyle seylere

    0|0
    0|0
  • tam bilmiyorum ama güzel oluyo kullanıyorum Aytaşı Florit falan

    0|0
    0|1
  • Hayır inanmıyorum onun yerine benim için değerli olan nesneleri yanımda taşıyorum, el yapımı bir anahtarlık, hediye bir kitap ayracı gibi...

    0|0
    0|0
  • inanıyorum

    0|0
    0|1
  • İnanmıyorum.

    0|0
    0|1
  • inanmiyorum ben

    0|1
    0|0
  • İnanmıyorum.

    0|0
    0|0
  • inanmıyorum fakat bi ihtimal diip aldığım olabiliyor

    0|0
    0|1
  • taşları seviyorum

    0|0
    0|0
  • böbrek taşı mesela :S

    0|0
    0|1
Yükleniyor...