Çizimlerim Olmuş Mu 😊 ?

Iki kere daha sormuştum geliştirilebilir demiştiniz ben de çalıştım tekniğimi de değiştirdim olmuş mu 😊

Çizimlerim Olmuş Mu 😊 ?








Istediginiz ünlü varsa cizebilirim 😊

Güncellemeler:
Önerileri sonuna kadar dikkate alıyorum ve okuyorum, tavsiyeniz varsa yazabilirsiniz özellikle gölgelendirme konusundaa :))

0|0
26|40

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 39

Kızlar Ne Diyor 25

  • süperr :)

    0|0
    0|0
  • Evet güzel olmuş.

    0|0
    0|0
  • Başarılarının devamını dilerim :)

    0|0
    0|0
    • Çok teşekkür ederim, elimden geldiğince çalışıyorum :)) gölgelendirmeyi çözmem lazım, gerekirse kursuna gidicem :)) hergün paylaşıyorum sizlerle, ilerleme görülür muhtelemen :)

    • Hepsini Göster
    • Evet miley aşkım yha xD
      İlk defa deniyorum miley ve yeni smiley oldum :)

    • Bekliyoruz çizimlerinin devamını yetenekli kız :)

  • 2 numara süper 😍😍😍😍 bayıldımmmm

    0|0
    0|0
  • Çok hoş olmuş :)

    0|0
    0|0
    • Çok tatlısın yaa çok teşekkür ederim canım benim yaa beni çok mutlu ettin :)) :)

  • Güzel olmuş 😄 beni de cizsene 😛 😄

    0|0
    0|0
  • olmus aferın :D :D

    0|0
    0|0
  • Vuuu çok güzel olmuş bence, harika👏👏

    0|0
    0|0
  • Olmuş beğendim.

    0|0
    0|0
    • Çok teşekkür ederim tatlımm :)) Bugün yine atıcam beğendiğin bir ünlü varsa söyleyebilirsin çizip etiketleyebilirim :,))

  • Herkes çok yaşlı gözüküyor. Kalem çalışması olduğu için mi bilmiyorum ama öyle...

    0|0
    0|0
    • Annem de aynısını demişti :D Genelde karakalem çizerken en ufak bir detayı bile çizgiyle veriyorsun, ben ten rengini açık gri boyadığım için detaylar göze batıyor. Ama gölgelendirmemi geliştirebilsem düzelir sanırım :))

  • Misha colins i çizermisin ressam *_*

    0|0
    0|0
    • İlk defa biri bana ressam diyor yaa çok duygulandım :(( Elbette ki çizerim siz isteyin yeter cansınız yaa can <3

    • Hepsini Göster
    • Çok tatlısınız ama yaa :)) resminiz de bitti sayılır bu arada birazdan atacağımm :))

    • oha ciddi misin *_* çokk teşekkürler nası sevindiğimi bilemezsin masaüstü apıcam resmini çok çoook teşekkürler :))

  • Guzel olmus

    0|0
    0|0
  • Yusuf Çimi çizer misin yaa

    0|0
    0|0
  • Benide çiz:)

    0|0
    0|0
  • Harika çizimler :)

    0|0
    0|0
    • çok teşekkür ederim canım benim yüreğine sağlık ne kadar iyi insansınız siz yaa :)) <3

  • Güzel olmuş 🙆

    0|0
    0|0
  • Cok begendim hepsini ancak sonuncu resim biraz daha calisilabilir gibi geldi bana.

    0|0
    0|0
    • Evet cara delevingne barbara palvin falan daha önce çalıştım ama o ilkti. gerçekten zor yaa :(( diğerlerini ortalama 40 dkde çizdim onu 30 dkde çizmiştim. Gölgelendirme konusunda hala eksiğim. Ne yapsam bilmiyorum :(

    • Yetenegine hayran kaldim. O yuzden biraz daha cabala. Cizdikce cizimlerin profesyonellesir takma kafana.

  • Biraz amatörce bende resim çiziyorum daha iyisini yapabilirsin

    0|0
    0|0
    • çizgilerim fena değil ama gölgelendirme tam anlamıyla ''batırdım''. Nasıl geliştirceğimi de bilmiyorum karakalem kursuna gitmeyi düsünüyorum hiç kursa gitmedim etkisi olurmu sizce

    • Hepsini Göster
    • Benim hocam çok iyiydi bize sadece karakalem yaptirdi temel iyi olsun diye bir resmi 6 saatte çiziyoDuk hatta yetismiyodu bole evde devam ediyoduk

    • gölgelendirme cok önemli galiba ve uzun sürmesi gerekiyor. ben pek uzatamadım gölgelendirmeyi saat de geçti. O 5 resmi toplam 3 saatte çizdim keşke daha özenseydim

  • andy biersack çizsene...

    0|0
    0|0
  • Gayet başarılı eline saglik

    0|0
    0|0
  • Müthiş ya harika gözüküyorlar

    0|0
    0|0
  • ikincisi herkimse cok iyi olmus basarilarinizin devami dilegiyle

    0|0
    0|0
  • Güzel olmuş

    0|0
    0|0
  • Çizimler gayet hoş. Benden sana tavsiye, git Do Kyungsoo ya da Kim Jongin'i çizmeyi dene. Koreliler diye burun kıvırma, çok güzel hatları var.

    0|0
    0|0
  • Beni ciz

    0|0
    0|0
Yükleniyor...