Hiç Arapça öğrenmek istediniz mi?

Arapça'ya baya ilgi duymaya başladım öğrenmekte istiyorum


0|0
2635

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Başlamıştim bir ara ama harfler birbirine bitişik olunca zor okunuyor... Yinede tam cözemedim..

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 34

  • İstemedim.

    0|0
    0|0
  • Arapça Biliyorum Ama Latince Yazıyorum. Çeviri Felan Olursa Yardımcı Olurum.

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle öğrenmek lazım. Zaten sağlam, iyi bir dil. Hangi açıdan bakıldığı da önemli ama petrolün ve paranın döndüğü bir coğrafyanın dilini öğrenmek çok isabetli. Bir batı dilinin yanına bir doğu dili...

    0|0
    0|0
  • küçükken babamın isteğiyle arapça kursuna gittim konuşabiliyorum hiç memnun değilim hiçbir halta yaramıyor

    0|0
    0|0
  • ÖĞRENDİM kendimce kuran okuyorum..

    0|0
    0|1
  • Kuran'ı kerim öğrenmiştim

    0|0
    0|0
  • Kucukken istiyodum. Sonra annem zorladi falan. Istemiyoz artik

    0|0
    0|0
  • Hiç ilgi duymadım iğrenç bir dil, bilimsel tek çeviri bile yapamayacağım bir dili niye öğreneyim, Allah göstermesin Allah yazdıysa bozsun.

    0|1
    1|1
  • çok zor dil la :D

    0|0
    0|0
  • Evet arapça ing ve ispanyolca konuşmak isterdim.

    0|0
    0|0
  • evet istedim ama faaliyetim yok

    0|0
    0|0
  • Arapça degilde farsça ya özel ilgim var. Öğrenmeyi çok istiyorum

    0|0
    0|0
  • 4 yıl dersini gordum hicbisi bilmiyorum.

    0|0
    0|0
  • arapçayı unutuyorum :D

    0|0
    0|0
  • Ostedim ve biraz da ogrendim de

    0|0
    0|0
  • biliyorum :/ ama ulkelere gore farklilik gosteriyor arapca hangi arapcayi ogrenmek istiyorsun

    0|0
    0|0
  • hemde nasıl... ;)

    0|0
    0|0
  • yooo

    0|0
    0|0
  • Evet öğrenmek istedim biraz biliyorum

    0|0
    0|0
  • Bence güzel bir dil ehlen ve sehlen

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    14

Kızlar Ne Diyor 25

  • öğreniyorum zaten. güzel ve eğlenceli bir dil

    0|0
    0|0
  • Ben istedim de kısmet olmadı yoksa her dili öğrenmek istiyorum ben özellikle arapça değilde almanca ingilizce haricinde bir dil istiyorum arapça da istedim bir ara

    0|0
    0|0
  • Arapça değilde Fransızca öğrenmek istiyorum

    0|0
    0|0
  • Ben daha çok İbranice öğrenmek istedim.

    0|1
    0|0
  • biliyorum kolay gelsın sanad canım

    0|0
    0|0
  • Ögreniyorum biraktim ama yine baslicam 9. ayda

    Sigara emoji

    #rr

    0|0
    0|0
  • evet. sevmiyorum ama öğrenmek isterim.

    0|0
    0|0
  • Geniş bir dil olduğu söyleniyor zaten kulağa da hoş gelen bir dil ben lisede yabancı dil okudum simdi uniye başlıyorum gazi uni arapça öğretmenliğini kazandım arapça bilmiyorum ama temelim var bende okuyunca görücem artık nasıl bir dil olduğunu

    0|0
    0|0
  • kuranı biliyorum

    0|0
    0|1
  • İngilizce ve Rusça' yı hallettikten sonra ilk işim.

    0|0
    0|0
  • Bir süre öğrendim ama sonra bıraktım

    0|0
    0|0
  • ben de istiyorum ama sadece istiyorum yani :D

    0|0
    0|0
  • Yok istemedim

    0|0
    0|0
  • Kendi dilini bir öğren de sen hele.

    0|0
    0|0
  • evet istedim

    0|0
    0|0
  • öğrencem

    0|0
    0|0
  • Kuran kursuna gıtmıstım dahil mi sjsjs

    0|0
    0|0
  • Anlarim ama konusamam 😊😊😊

    0|0
    0|0
  • Çok iyi yaparsın.
    Güzel ve zengin bir dil. .

    0|0
    0|0
  • Bu yıl Arapça hazırlık okudum. Korktuğum kadar zor değildi ^^

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    5
Yükleniyor...