Dünya rakı içme şampiyonu kimdir?

Arkadaşlar Dünya Rakı İçme Şampiyonu Kimdir?

Hepimizin yakından tanıdığı bir simadır. Bakalım bilen çıkacakmı. Bir genel kültür sorusu...

Güncellemeler:
Arkadaşlar, Dünya rakı içme şampiyonu hepinizin de tanıdığı bir sima olan Metin Akpınar'dır. Akpınar, bir oturuşta dört büyük rakıyı içebilmektedir... İlginize teşekkür eder..

0|0
14|32

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 13

  • metin akpınar lan bi oturuşta 4 deviriyor twitte okumuştum aklımda kalmış hiç birinin soracağı aklıma gelmezdi :D

    0|2
    0|0
  • Oha ben 2 bardağı zar zor içiyorum.

    0|0
    0|0
  • Babamdır. Rakı içer sarhoş olmaz rakı etkilemez (diğer içkiler hariç onlarda sarhoş oluyor) hızına siz şaşırırsınız. Bir kere sofrayı kurarken ilk 35'ligi koymuştum sofraya ben sofrayı kurana kadar bitirdi... Şok oldum:)bünye alışmış. Şimdilerde soda katıp içiyor. Mezesiz de içiyor bazen.

    0|0
    0|1
  • Böyle bir şampiyona olduğundan haberi olan bir rakıseverdir. Teorik olarak doğru bilgi, yoksa bizim oralara git ne içiciler bulursun fabrika duvarına tırmanan :D

    0|0
    0|0
  • papatyamda oynayan adam değil mi ya kasabı falan vardı hani adını hatırlamıyorum ama o :D

    2|0
    2|1
  • metin akpınarmış google sağolsun:)

    0|0
    0|0
  • Behzat Ç. =)))))))))))))))))))))))))))))))))))

    0|0
    1|0
  • aman ne büyük başarı

    0|1
    0|1
  • 2.de dedemdir o zaman. Rahmetli ispirto kolonya bile içerdi :(

    0|1
    0|0
  • Metin Akpınar, bir oturuşta 4 BÜYÜK Rakı bitirebilmektedir

    0|0
    1|0
  • Bennnnn kesin ben

    0|0
    1|0
  • burada onun şampiyonu olan , cehenneme ilk 100 de girme şansı yakalıyor :D anlayana...

    0|3
    3|1
  • ev arkadaşımın sevgilisi kesinlikle 3 büyük bitirebiliyor adam tek basına :S

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 32

  • babamın rekorunu egale edemedim 3 büyük rakıydı hedef şimdi daha büyük bir hedef koydunuz önüme :/

    ohaaa 4 büyük rakı metin abi tekrardan hayran oldum sana

    0|0
    0|0
  • Şampiyonu bilmemde Metin Akpınar bir söyleşisinden eskiden aralıksız 3-4 gün bir masadan kalmadan içetiklerini, şimdi ise ancak 1-2 gün içebildiklerini anlatmıştı adam her türlü idolüm :)

    0|0
    0|0
    • Biraz komik olmuş ama diğer hiç bir cevabı okumadan yazdım bu yorumu...

  • Fethullah Gülen Hoca Efendimiz.

    1|2
    0|1
  • Metin Akpınar 'dır. Artık Allah vergisi demek doğrumudur bilmem ama Böbrekleri inanılmaz iyi çalıştığından dolayı bir sıvı salgılıyor oda sarhoş olmasını engelliyormuş..

    0|0
    0|0
  • Bence bu tarz bir sitenin açılma mantığı, direk net bilgi değilde yoruma dayalı cevaplar almak olmalı. Yani şimdi ben buraya, Tokat ili hangi bölgemize aittir tarzı bir soru yazmam kadar saçma. Yapmayın sırf puan için soru açmayın berbat.

    0|0
    0|0
  • 1 büyük tıbbi olarak koma sınırı değil miydi ya bünyeden bünyeye değişir mi bu? Hadi değişsin diyelim 4 büyük de imkansız be

    0|0
    0|0
  • Metin Akpınar Google Amca sağolsun.

    0|0
    0|0
  • Aydın Boysan mı dicektim ama Metin Akpınarmış.

    0|0
    0|0
  • metin akpınar tabi ki

    0|2
    0|0
  • Her halde büyük bir ihtimalle Tekirdağ'lı sıradan biridir.

    :)

    Metin Abiyle tanıştım aynı sofrada yedeik içtik, öyle çok efsanevi içen biri değil bu arada :))

    0|0
    0|0
  • Bence Neyzen Tevfik. link

    0|0
    0|0
  • Ben Aydın Boysan diyecektim ki güncellemeyi okudum. Helal-i hoş olsun Metin Akpınar'a.

    0|0
    0|0
  • metin akpınarı kutlar başarılarının devamını dilerim :D

    0|0
    0|0
  • vallahi kayıtlı değildir ama Neyzen Teyfik'in methi yapılır rakı konusunda

    0|0
    0|0
  • Aydın Boysan değilse kesin benimdir :D

    0|0
    3|0
  • Metin Akpınar.Bir oturuşta 4 büyük deviriyormuş.Nasıl bir bünye varsa...

    0|0
    0|0
  • babam olsa gerek :)

    0|0
    0|0
  • Sami Tekinoğlu :D

    0|0
    0|0
  • müslüm gürses diye tahmin etmiştim. değilmiş.

    metin akpınar da işkembeyi fullemiş zaten rakıyla.

    0|0
    0|0
  • cehennemin en dibindeki insandır ;)

    0|0
    0|0
  • ben varım :D

    0|0
    0|0
  • amcamdır mk deli gibi içiyor :(

    0|0
    0|0
  • artık o oturuş kaç gün sürüyosa

    0|0
    0|0
  • Behzat başkomser diyesim geldi gerçekten bilmiyordum

    0|0
    0|0
  • böyle bir şampiyonluk olduğunu sanmıyorum kankaa :D

    0|0
    0|0
  • net diye bişey var aga

    0|0
    0|0
  • Neyzen Tevfik

    0|0
    0|0
  • Metin Babaaeaeaaeaaa !

    0|0
    0|0
  • Benle karşılaşmadığı sürece kimse şampiyon değildir :).

    0|0
    0|1
  • rakının sahibi

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    2
Yükleniyor...