Yemek videosu yarışmasıSevgiliye ne pişirilir? Videoya çek, yarışmaya katıl, 500 TL senin olsun! Kapat

Milli mücadeleye davet afişi.

selam arkadaşlar inklap dersi performans ödevim:halkı milli mücadeleye davet eden bir afiş hazırlamak.

Bana bununla ilgili slogan veya fikir bulursanız sevinirim.


0|0
0|7

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 7

  • Dikkat et de Ergenekon'dan içeri almasınlar

    iyisimi AKP'nin seçim afişlerini kullan öbür türlü hapse atarlar benden söylemesi ::P

    0|0
  • maalesef bu işlerden anlamam fakat deviantart.com a bir göz at

    0|0
  • benden hep siyasi mjlar cıkar yani işine yaramaz ancak şöyle bi iyilik yapabilirim link bu linkde gecmişe ait afişler sloganlar bulabilirsin hemde cok eskiye ait eee biraz kopya cekmenin kimseye zararı dokunmaz :))

    0|0
  • Kesinlikle milli mücadeleye davet fişi yapmalıyız.

    Forever pompa!

    Sen iste her şeyi yaparım. Allahım nolur Photoshop olmasın :(

    0|0
    • Birsey anlamadim laa ben ?

    • Hepsini Göster
    • hhaayy görende seni bired pit zannedcek tipini siktimin şam şeytanı.

    • Abov hatun zeyna çıktı.

  • herkes ülkesi için ölmekten söz eder, peki kaçınız ülkeniz için can alabilirsiniz... Bertrand Russell

    0|0
  • Mmmm hic birsey okumadim saadece milli mücadele gördüm

    Gazeteci hasandan: yaa devlet başa yaa kuzgun leşe!

    bu yurt herzaman türkündür ve türkün olacak bu sözü anlamayanlar kahrolacak

    mmm sen mucadele ettirmek istiyorsan bi mehter marsini ac bakalim

    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Yükleniyor...