Alternatif rock grubu önerisi olan?

İrlanda, İngiltere veya Amerika çıkışlı alternatif rock grubu önerisi olan var mı? Yabancı olması tercihimdir.

The Cranberries, Placebo tadında gruplar.


0|0
819

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 18

  • Muse

    HIM

    Creed

    Nickelback

    Smashing pumpkins

    Linkinpark

    Foo fighters

    The cure

    1|0
    0|0
  • expatriate olabilir. genelde placebo konserlerinde ön grup olarak takılırlar. fena çocuk değillerdi.r orijinalinden güzel cover yapabilme yetenekleri var.

    miss you'yu orijinalinden iyi söylemişler mesela. placebo'da bilmidiğimiz deal with god'ı orijinalinden enfes söylemişti. falan filan işte. şakıların orijinal adını değil de, kendi adlarını hatırladım gibi. erken bunamadayım.

    yani expatriate, iyi çocuklardır. onları dinle.

    1|0
    0|0
  • paramore

    arctic monkeys

    aloha from hell

    3 doors down

    1|0
    0|0
  • Muse

    Paramore

    Starsailor

    Flyleaf http://www.youtube.com/watch?v=iWIADZKU9dw

    My Chemical Romance

    Oasis

    1|0
    0|0
  • The cranberries gibi grup bulmak zor:)bu yazcaklarım daha çok grunge ile punkrock aMa belki seversin:Nirvana,Billy Talent ve AFI

    1|0
    0|0
  • Queen gibi R.E.M gibi The Cure gibi King Crimson gibi babaları sormuyosun anladığım kadarıyla.Aşağıda yazılmamış olan Alt gruplardan ya da popülerlerden birkaç tane söyleyeyim birer örnekle

    -Radiyorhead http://www.youtube.com/watch?v=cfOa1a8hYP8

    -The white stripes http://www.youtube.com/watch?v=6j7huh5Egew&feature=share

    -Kings of Leon http://www.youtube.com/watch?v=RF0HhrwIwp0&ob=av2n

    -Felperc http://www.youtube.com/watch?v=ic245PvOqgY&feature=player_embedded#!

    0|0
    0|0
    • Radiyorheadi nasıl yazmışım ama:)))

    • Hepsini Göster
    • Bende severim ''Radiyorhead''. ahaha.

  • Nickelback , linkin park , evanescence

    0|0
    0|0
  • Never let you go,

    Blurry,

    Comatose,

    Hanging by A moment

    1|0
    0|0
  • florence and the machine

    1|0
    0|0
    • bunu gorur gormez ağzım acik bakakaldim ve aslinda gozlerim bunu ariyordu

  • dinlemediysen midlake tavsiye ederim her şarkısı harikadır :) https://www.youtube.com/watch?v=ZtpSidPN3jQ

    0|0
    0|0
  • Mana adında Meksikalı bir rock grubu varmış.Yeni öğrendim bunu da.

    0|0
    0|0
  • travis

    0|2
    0|0
  • Günümüzdeki en iyi ve en aktif alternatif rock grupları
    1.30 Seconds To MARS
    2 Linkin Park
    3 Muse
    4 Paramore
    5 Evanescence
    6 Foo Fighters
    7 Raimstein ( almanca da dinleriz sorun değil diyorsanız öneririm)

    0|0
    0|0
  • muse,keane yada nickelback bunlar iyidir :)

    0|1
    0|0
  • Cheap Trick..

    ''Elo Kiddies'' parçası harikadir mesela.

    http://www.youtube.com/watch?v=2EvxiZ-JIhA

    0|0
    0|0
  • TOKİO HOTEL

    HİM

    EVANESCENCE

    LİNKİN PARK

    30 SECOND TO MARS

    ROCK MAFİA

    0|0
    0|0
  • 30 seconds to mars

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • Turk rock neyine yetmiyor:p ben grup 84 diyorum

    2|0
    2|1
    • grup 84 rock yapıyorsa diğerleri ne yapıyor. Diğerleri rock yapıyorsa 84 ne yapıyor. Bir de 84 ün açılımı (sex and dirt ) diyenler var böyle saçma bir grup :D

    • Hepsini Göster
    • sex and dirt e bittim şu an huahauhauahuaha =D

    • American rock orda kalsin, ah bizim su avrupaya ozenen turkler:D cok guluyorum size

  • Starsailor, Radiyorhead, Coldplay, Muse, The Cure, Kaiser Chief's, Franz Ferdinand, Bush, Three Doors Down, Hypnogaja, Breaking Benjamin daha da gelmiyor aklıma...

    0|0
    0|0
  • Suede, The Smashing Pupmkins, Avenged Sevenfold, Anathema, Arctic Monkeys, Audiyorslave, Blur,Incubus, Kings of Leon, Razorlight, Radiyorhead,Travis, We Are Scientist, bu tarz gruplar arıyosun sanırım =)

    0|0
    0|0
    • audiyorslave ve radiyorhead olcak nedense site böyle saçma bişey yapıp onları "yo" a çeviriyo =D

    • Hepsini Göster
    • Beyler audiyorslave diye bi' drup keşfettim süper:d

    • Çakma o grup aldanma bence =D

  • Travis. Radiyorhead, Muse (bunları bilebilirsin) Asıl önerim, The Modern Electric link

    0|0
    0|0
    • ikincisini, site kendiliğinden yapıyor. y ve o harfleri yok arada.

  • ABD green day

    İrlanda u2

    bu gruplar güzeldir fakat The Cranberries, Placebo gibi grupların tadında mı? bilemiyorum

    0|0
    0|1
  • deftones.. bi de yeni tat arayışındaysan these new puritans ı tavsiye ederim..

    0|0
    0|0
  • the pretty reckless , muse ,paramore , HIM , the rasmus,perfect circle ...

    0|0
    0|0
  • The Strokes

    Seether

    Staind

    Arctic Monkeys

    OneRepublic

    0|0
    0|0
Yükleniyor...