Bildiğiniz slow Karadeniz türküleri var mı?

Ha uşak ha :D

bildiğiniz güzel slow romantik karadeniz türküleri = ? bekliyorum :):)


0|0
315

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 14

  • 1|0
    0|0
    • biraz aşırıya kaçmışsın ama sen :( bunlar fazlasıyla romantik :( :D

    • Hepsini Göster
    • Yok bea ne dinlicem sen karadeniz deyince bu adam geldi aklıma ben öyle bi insanmıyım:/

    • yok ya değilsin biliyorum ben seni kusuruma bakma :///

  • Soru başlığı ha uşak ha, soru detayı romantik karadeniz türküleri :D))

    Bu ne garip bir tezattır..

    Soru detayını dikkate alarak cevabım http://www.youtube.com/watch?v=XhrF88hjA9M

    Özellikle sözlerine dikkat çekerim.İyi dinlemeler...

    1|0
    0|0
    • hareketli bi giriş yapıp romantiğe bağlıyim dedim :D şarkı için teşekkürler :))

  • şevvalden hey gidi karadeniiiiiiiiizz...

    1|0
    0|0
  • ÖZLEM ÜNGÖR - GELSEN

    buda güzel benim favorilerim arasında :))

    1|0
    0|0
    • Vede ; Özlem devran __ es deli rüzgar

      buda çok manyak bişe :))

  • ali bakanay - bu ayriluk sevduğum

    altan civelek - deniz gözlüm

    1|0
    0|0
  • bayılırım: HAYDEE GİDELUM HAYDE... DAĞA KARAYEMİŞE... ELUN NİŞANLİSİNA... falan filan işte hiçbi karadeniz türküsü geçemez nerdeyse benim için :D

    1|0
    0|0
  • Karaduman

    Başka karadeniz şarkısı türküsü sevmem.

    1|0
    0|0
  • valla tatlım ben selçuk balcı ve karmate dinliyorum :) öneririm

    1|0
    0|0
  • gökhan birben resul dindar kazım koyuncu daha niceleri :D

    1|0
    0|0
  • islam yıldız-sevduğum

    1|0
    0|0
  • uyyyy dalayum sağaaa guzeldir:)

    0|0
    0|0
  • 1|0
    0|0
    • evet bu da istediğim gibi çok teşekkürler ..

  • Arabada 5 evde 15 hoşuna da giderse teytey :D

    1|0
    0|0
    • romantik olan kısmı neresi :D

    • Hepsini Göster
    • çok uyuz bi insansın :D

    • ahahahahahahaha :D olsun ya her halükarda sevimliyim yirim kendimi :D sen şu konuya bi yorum atsana hele bakim yardımcı ol accık :D link

Kızlar Ne Diyor 3

  • http://www.youtube.com/watch?v=ySphki4lD68 ben çok sevdim sen sever misin bilmemde:)

    1|1
    0|0
  • Link atamıyorum Selçuk Balcı-Gel Sar Beni güzel şarkıdır şiddetle tavsiye ederim

    1|0
    0|0
  • istanbul kizi suzan yat kollarima uzan

    1|0
    0|0
Yükleniyor...