En sevdiğiniz aktör kim ve neden?

Sadece tek bir isim ve de açıklaması olsun mümkünse.


1|0
617

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 17

  • SADRİ alışık benim gözümde..
    O hiçbirşeyi para için yapmadı..
    GERÇEKLERİ oynadı yaşattı HAYATI öğretti bize..
    21gramedebiyat.com/.../...l%C4%B1%C5%9F%C4%B1k.jpg

    0|0
    0|0
  • #AamirKhan
    Oyunculuk olarak çok yetenekli harika birisi , filmleri çok başarılı hep içinde mesajlar var..
    Gerçekten kaliteli sempatik birisi.

    0|0
    0|0
  • Sylvester stallone - Jason Statham - Robert Downey Jr.- Daniel Craig Tartışılmaz tüm filimleri harika

    0|0
    0|0
  • Brad pitt.

    0|0
    0|0
  • Şafak Sezer (Beni güldüren nadir insanlardan)
    Johan Stathom
    Jhony Deep ( Karizmaları ve tavırlarıyla hayran olmamak elde değil )

    0|0
    0|0
  • Will Smith - Karizma oyunculuk yeteneği verdiği hava.. İnanılmaz gerçektende

    0|0
    0|0
    • Adamın filmleri güzel haa cidden

    • Kesinlikle :) Ama o filmlere tat vereninde Will Smith olduğunu düşünüyorum
      Ben Efsaneyim - Yedi Yaşam - Umudunu Kaybetme
      Hepsi güzel senaryodan öte muhteşem bir başaktöre sahip :)

  • Jason statham Van damme Stallone Dolp Lundgren

    0|0
    0|0
  • Aamir khan , gerek sempati gerekse vücut olarak benim gönlümde 1 numara

    0|0
    0|0
    • Benim gönlümde de tahtı paylaşıyo dicaprio ile beraber süper bir insan

    • Kesinlikle o sempatik havası , yüzündeki gülümseme falan çok şeker bir insandır bence

  • Robert Downey Jr, robin williams, jim carrey, halle berry

    0|0
    0|0
  • hugh jackman adam idolum

    0|0
    0|0
  • Will Smith

    0|0
    0|0
  • hiç biri

    0|0
    1|0
    • Hiçbiri derken film izlemiyo musun hiç?

    • 465324475452 tane film izlemişim hangi birini seveyim

    • Ben bir filmkoliğim ve alakası yok çok izlrmrylr inan bana hatta yardımcı oluyo bir süre sonra birinin filmini açarken kesin iyidir demeye başlıyosun

  • Al pacino çünkü o tony montana.

    0|0
    0|0
  • johnny depp

    0|0
    0|0
  • Scarlett Johansson. Taş gibi hatun

    0|0
    0|0
  • jessica biel :)

    0|0
    0|0
  • christian bale. adam işine adamış kendini

    0|0
    0|0
    • Adamın işlerini ve oyunculuğu iyi cidden ama ben bir türlü ısınamadım nedense

    • o zaman tom cruise ver şu eig yi

Kızlar Ne Diyor 5

  • Jensen Ackles adamın yerini hiç bir oyuncu tutamaz

    0|0
    1|0
  • Robert Pattinson. Yakışıklı ve çekici

    0|0
    1|0
  • Nicolas Cage çünkü adam her role uyuyor. Tüm filmleri süper. Severek izliyorum

    0|0
    0|0
  • Ekin koç

    0|0
    0|0
  • james bond un kendisi. ismini unuttum. adam çok yetenikli.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...