Korkuu filmlerinden korkar misiniz😲😲😲😲💪💪✌✌?

Korku filmleri korkunc mudur sizin icin yoksa komedimi gelirrr

Korkuu filmlerinden korkar misiniz😲😲😲😲💪💪✌✌?
Bööö
# kakkiz


0|0
2525

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 25

  • Korkarim

    0|0
    0|0
  • DABBE filmine gittik arkadaşça güldük korkulacak bir yan görmedim

    0|0
    0|0
  • Korkmam , kurgusu güzel olanlar heyecan katıyor baya.

    0|0
    0|0
  • Ben korkmam saçma geliyor ':D

    0|0
    0|0
  • hayır geceleri çok tek başıma korku filmi seyretmişimdir...

    0|0
    0|0
  • Filminden filmine değişir.

    0|0
    0|0
  • resim iyimiş korkmam

    0|0
    0|0
  • Hep hata bulmaya calisanlardanim. Ilk gozluklu ölüyo

    0|0
    0|0
  • Gülmek için izlerim arada.

    0|0
    0|0
  • pek korkmam...

    0|0
    0|0
  • Korku filmi beni gersin biraz yeter korkutan bir film hic olmadi en babalarini izledim

    0|0
    0|0
  • hayırr

    0|0
    0|0
  • Korku filmlerini gülmek için izlerimi
    Komedi filmlerini korkmak için izlerim

    0|0
    0|0
  • Sacma geliyor eskiden cok izlerdim ondan olsa gerek

    0|0
    0|0
  • 2-3 tanesi hariç korkmam. Onlar da çocukkendi.

    0|0
    0|0
  • Çok nadir

    0|0
    0|0
  • bir sevemedim şu tarz filmleri ya

    0|0
    0|0
  • Korkmam tırsarım

    0|0
    0|0
  • aniden birisi bağırınca ya da köşeyi dönünce falan tırsma geliyo :D

    0|0
    0|0
  • Korku filmlerinde gerilirim, gerilim filmlerinde korkarım :D

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    5

Kızlar Ne Diyor 24

  • korkarım

    0|0
    0|0
  • Hayır, korkmam.

    0|0
    0|0
  • Korkmam komik

    0|0
    0|1
  • korkudan ağlarım bile.:D

    0|0
    0|0
  • Genelde hayır ama korku filmi izlerken aniden birinin o karanlıkta içeri girmesinden ya da film bittikten sonra camdn çıkan çıt diye bir sesten kedi miyavlamısından korktuğjm oldu etkisinde kalarak😃

    0|0
    0|0
  • Gece korkarım

    0|0
    0|0
  • Korkarim 😖

    0|0
    0|0
  • biraz korkarım

    0|0
    0|0
  • korkarım :(

    0|0
    0|0
  • Korkarım yalnız hayatta izleyemem

    0|0
    0|0
  • Bazıları korkunç

    0|0
    0|0
  • Evet korkuyorum :)

    0|0
    0|0
  • korkmadıysan eğer korku filmi değildir zaten😊

    0|0
    1|0
  • Korkarım.🙈

    0|0
    0|0
  • Sadece cinlerle ilgili olanlardan.

    0|0
    0|0
  • Bazılarından

    0|0
    0|0
  • Saçma gelir bana.. Hele ki Türk yapımı korku filmleri komedidir sadece

    0|0
    0|0
  • Bunun hakkında değişik bir ironim var :Korku filmlerinde gülüyorum, komedi filmlerinde korkuyorum

    0|0
    0|0
  • Ben izlemiyorum bile.

    0|0
    0|0
  • Severm :)

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    4
Yükleniyor...