Cem Yılmaz Fundamentals en komik espriler neler?

İzleyenler varsa en akılda kalan komik esprileri alalım :) Cem Yılmaz Fundamentals en komik espriler neler?


1|0
8|22

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 7

  • cem yılmaz her türlü gider

    0|3
    0|0
  • açıkcası gülmeden geçirdiğim bi dk yoktu :) en cok gulduklerım lıttle lıttle ın the mıttle kısmı,graham bell,kakabüs bı de son 10 dk cok guldum :)

    0|2
    0|0
  • Otellerdeki açık büfe olayı süperdi ya adam olayı çözmüş altı amerikan salatasıyla döşiceksin falan :D

    0|2
    0|0
  • Cem Yılmaz bir efsane ya,her esprisi ayrı bir komik.

    0|2
    0|0
  • graahaaammmmm :)

    0|1
    0|0
  • Grahaaaaaammm gece gece icat çıkartma :)))

    0|2
    0|0
  • aygaz çok komikti :)

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 22

  • Güzeldi ama kabul edelim ki eski Cem Yılmaz değildi. Hani şu efsane herkesin ağzına sakız olan replikler yoktu. Gösteri sonuna kadar eskisi gibi bomba gelsin diye bekledik yok.. Biraz da gülmeye şartlanmış olmasak çok gülmeyecektik. Arkadaş grubuyla izledik, sonunda herkes böyle düşünmüş.

    0|1
    0|0
    • Güzel diyebileceklerim: Bunuu tut teknolojisi, kakabüs, little little on the middle.

  • Graham gece gece icat çıkarmaaa..

    Birde şu espiriye çok bayıldım.. Sigara içmenin cezası 69... ( Yanında TL yok.. )

    0|1
    0|0
  • Adını değiştirdim; ''Belden aşağı diye çok tepki geliyodu, diz üstü yaptım" yine aynı yere denk geliyo merak etmeyin :)

    0|2
    0|0
  • en son kısımda kendini aştı içene bilezk cenaze kalktı falan filan oralar ii di

    0|2
    0|0
  • spoiler vermeyin olum hiç bi heyecanı kalmıyor :o

    0|1
    0|0
  • Salata tabağı,"onların gel giti varda bizim sadece git gelimiz mi var" bunlar örnekler ama Cem Yılmaz'dan bahsediyoruz adam işinin ustası gidin izleyin derim başkasının anlatması size yetmez ;)

    0|1
    0|0
  • Bilezik var mı ?

    0|2
    0|0
  • Canlı izledim daha önce.

    Ya toblerone u yiyecem ya da abimin cocuklar Avrupada okuyacaklar muhabbeti iyiydi.

    0|1
    0|0
  • İzledim ama anlatamam arkadas ben yapınca b. oluyor ayrıca yazılmaması daha iyi azc para verip sinemada izlesinler adamın hakkını vermek lazım

    0|1
    0|0
  • everything little little on the middle

    0|2
    0|0
  • En iyilerinden biri kndi başıma çocuk yapmayı denedim muhabbetiydi :D

    0|1
    0|0
  • Bi tabutu aç bakalım adam ölmüş mü =)

    0|1
    0|0
  • -Graham akşam akşam icat çıkarma hadi kak yat :D kimle konuşuyonn sen :D

    iyiydi hepsi ya

    0|1
    0|0
  • graham güzeldi

    0|1
    0|0
  • -çocuk yapmak iki kişiyle olan bi eylemdir.tek kişiyle olmuyor.denedim.hemen ölüyor. :))

    0|1
    0|0
  • Çük muhabbeti =)) kediyi çağırıyor ya =)))

    0|1
    0|0
  • İzlemedim Tavsiye Edermisin ?

    0|1
    0|0
  • everything ... everything ?

    0|1
    0|0
    • everything little little into the middle :D

    • yok onun bi oncesi hani bu demis asciya everything oda sorara gibi tekraralamis everything mi der gibi :D

  • 17 yaşında İstanbul'un bir ucundan diğerine kız arkadaşını eve bıraktığın zamanlarınızı düşünün. Rami'de oturuyorsun kızı Tuzla'ya eve bırakıyorsun. Bunlar hiç beyinle verilmiş kararlara benziyor mu ? hahahhaha

    0|0
    0|0
  • anlatmayın laaaynn daha izlemedik

    0|1
    0|0
  • kakabüss işte şimdi sıçtınız ya da kaka buss götunuz götumuzdür

    0|0
    0|0
  • Yav geldik gidiyoruz su kızları bir anlayamadik 😀
    Sanki bizim bir tek git gelimiz var 😀😀😀

    0|0
    0|0
Yükleniyor...