İstanbul'da yaşamayanlar nasıl yaşıyor?

Her şey İstanbul'da. Tüm uluslararası yıldızlar konser için burada. Sonsuz mekan var gidilecek. Bence herkes buraya gelsin.


0|0
16|51

En İyi Erkek Görüşü

  • Hayatının neredeyse tamamını İstanbul da yaşadığını için böyle söylüyorsun. evet İstanbul un diğer illere göre birçok artısı var. bunu ülkenin çoğu yerini gezmiş biri olarak söylüyorum. eğlence, iş, eğitim vs. fakat İstanbul da bu imkânların olması bursa da veya Ankara da veya manisa da olmayacağı anlamına gelmiyor. tamam İstanbul kadar olmasa da diğer iller de iyi olanaklara sahip. yanı senin düşündüğünü gibi İstanbul dışında yaşam insanlar bütün gün evlerinde oturmuyor. onlarında bir sosyal hayatları var.
    Ayrıca bir ilin yaşanılabilirliği kişiye göre değişir. örneğin senin için eğlencedir, başkası için sakinlik, diğeri için iklim.
    Şunu da unutma ki ülkede en yüksek okuma oranları marmara bölgesinde değil ege bölgesindedir. İstanbul daki en iyi üniversitelere giden öğrenciler neredeyse tamamı (çoğu ege den) İstanbul dışındandır.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • He zaten az trafik var cagir cagir herkesi 😄

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 50

  • 29 senedir İstanbul'da yaşıyorum..

    Amerika kıtası hariç her yeri gezdim.
    İstanbul aşkında hayatında merkezidir..

    2|0
    0|0
  • #İzmir de yaşıyorum bu ülkedeki en modern rahat düşünceli insanların şehiri çok memnunum hersey var burdada..
    Trafik çilesi yok sadece güzel şeyler var.
    Yeri gelince basitçe uçağa atlayıp istanbula gidip geze biliyoruz o konudada sıkıntı yok daha ne olsun.

    1|2
    1|2
  • Asıl İstanbul'da nasil yasiyosunuz. burada kum deniz sahil var. Yesillik var. Trafik yok. Istanbuldan daha guvenli. Kalabalik degil. "A haa a haa haberlerde aydin çıktı sevinci" var.

    1|0
    0|0
  • bu hayatı nasıl tanımladığımızla alakalı kimisi antalyada rafting kimisi uzungölde balık kimisi kartalkayada kayak kimiside kapadokyada balon gezisi yapmak ister

    1|0
    0|0
  • Inanmayin İstanbul da yasayan kızlar evden bakkala cikamiyor

    0|2
    0|1
  • bence herkez aydına gelsın.

    0|0
    0|0
  • Yok sağol, benim için fazla kalabalık. Ben sırf bir yere gideceğim diye günümün çoğunu yollarda geçiremem. :/

    0|0
    0|0
  • Zaten yaşayamıyoz :D

    0|0
    0|0
  • Diğer şehirlerde oksijen yok mu?

    1|0
    0|1
  • Tabi gelsin şimdi 2 saatte gidecegin yere 5 saatte git sen gidene kadar konser bitsin ne güzel demi

    1|0
    0|0
  • karın tokluğuna

    0|0
    0|0
  • Hangi Trenle Geldiniz İstanbul'a?

    0|0
    0|0
  • Senin gibi beyin olmadan yaşanabiliyorsa İstanbul da da yaşamadan yaşanabiliyor demek ki.

    0|0
    2|0
  • çok az insan varya İstanbul'da çağır biraz daha çağır eğlence mekanları burdaymış bir gidin eğlence mekanlarınızı başka ülkeye taşıyın evliyalar şehri İstanbul'u rahat bırakın ya

    0|0
    0|0
  • He valla. Ozellikle konserler. İyiki istanbuldayim. İstanbul asktir ulan

    1|0
    0|0
  • Ankara denizi yok ama DÜMENİ çok..

    0|0
    0|0
  • bence İstanbul en pislik şehir en lanet şehir aşırı kalabalık bir kere kim neyin nesi belli değil her saniye başına birşey gelebilir tozpembe sadece dışardan göründüğü bir yaşam tarzı ya da başka bir şeyi yok sadce başına bela gelir

    0|0
    0|1
  • Suriyeliler bile burada sen ha la neyin pesindesin ey İstanbul'da olmayan

    0|0
    0|0
  • Doyduğumuz yerde gayet güzel çalışıp yaşıyoruz

    0|0
    0|0
  • #İzmir Yaşanması kolay ulaşım, eğlence bakımından da ülkedeki en iyi şehirlenden biri olarak görüyorum her yaşa uygun mekanlar mevcut tam yaşanılacak şehir diyorum.
    İstanbul'da uçakla 1 saat istediğimiz zaman gidip gelebiliriz yani :D

    0|1
    0|0
  • Ankara varken İstanbul ney la?

    0|0
    0|0
  • İstanbul sadece zengin isen gezmeye gidilecek biyer paris roma gibi oturulmaz gezilir

    0|0
    0|0
  • Bırak herkesin İstanbul'a gitmesini, İstanbul nüfusunu en az yarı yarıya azaltsalar yeri!

    0|0
    0|0
  • Nüfus olmuş 20 milyon, bu kadar insan nereye sıçacak?

    1|0
    0|0
  • İzmir Ankara buralarda da oluyor. sen sadece istanbuldan haberdarsın.

    0|0
    0|0
  • Ne bileyim ölçmedim ki... :D

    0|0
    0|0
  • aynen istanbulun dışına çıkınca suriyede gibi hissediyorum kendimi..

    0|0
    0|0
  • yaşanacak yer degil

    0|0
    0|0
  • İşte sırf bu kafa yüzünden bu hale geldi İstanbul.

    0|0
    0|0
  • Gerek yok izmirim herşeye bedel

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    20

Kızlar Ne Diyor 15

  • Yakında orda yaşamaya başlayacam ama istemiyorum şahsen
    Binalar fazla insanı fazla pahalı bir şehir ve daha neler neler İzmir kat kat daha iyidir İstanbuldan

    0|0
    0|0
  • mal mısın acaba zaten zor sığıyoruz buraya bide herkes buraya gelsin diyon.. Gelmeyin arkadaşlar gelmeyin İstanbul gezmek için çok güzel ama yaşamak için sağlam bir sabır ve tahammül gücü gerekiyor

    1|0
    0|0
  • bence herkes izmire gelsin nasıl yaşıyorsunuz İstanbul'da :p

    0|0
    0|1
  • Kocaeli'de yaşıyorum memnunum şehrimden her şeyiyle güzel İstanbul yaşanmak için değil gezilmek için var

    0|0
    0|0
  • Yok anam kalsın :D antalya bir numara

    0|1
    0|1
  • Hah zaten az insan var hepsi istanbula gelsin. Ne kadar suredir istanbuldasin bilmiyorum ama cok olmamis gibi geldi bana

    0|0
    0|0
  • burada doğup büyüdüm eksi yönleri olsada güzel şehir

    0|0
    0|0
  • Çok rahatım :D 🚬

    #rr

    0|0
    0|0
  • Yeterince kalabalık değil mi sence de? Gelmesinler ya :/

    0|0
    0|0
  • Aydın varken kim istanbula gider ya 😒😒 (çarpıldı)

    0|0
    0|0
    • cok ufak bı yer bı merkez garın orası var 1 sene yasadım co sıkıldım :)

  • Herkes oraya gittiği için yasanilmaz oldu kaçtım.

    0|0
    0|0
  • İzmir gibisi yok 😊

    0|0
    0|1
  • İstanbul candır gerisi heyecandır hobaaa🎉❤😂😂👊

    0|0
    0|0
  • Böyle iyi kalsın

    0|0
    0|0
  • burada hayatimi yasiyorum ben zaten. Istanbula gerek yok. Her turlu pislik orda

    0|0
    0|0
Yükleniyor...