Danny darko ve cinnet ( the shining) filmlerini ilk izlemesinde anlayan varmı?

Danny darko ve cinnet ( the shining) filmlerini ilk izlemesinde anlayan varmı? Nasıl buldunuz bu filmleri?


0|0
2|7

En İyi Erkek Görüşü

  • Boyle guzel sorulari gizli sormayin be.

    Donny darko shining e gore cok daha karisik ama dahice bir film. biraz sicim teorisi biraz oaralel evren falan. Mad world dinleyeyim iyi hatirlattin bak.

    0|0
    0|0
    • Kesinlikle öyleydi film bitti hiçbir şey anlamadım resmen. Birde çekim kalitesi falan da kötüydü. Bugün sıkça dinledim o şarkıyı cok güzel bir şarkı

    • Hepsini Göster
    • bergman in persona siyla devam et

    • Teşekkürler izlicem

Erkekler Ne Diyor 6

  • açıkçası Danny Darko'yu izleyeli baya oldu ama insanların dünyaya iki defa geldiği söylenir. 2. geliş ölümden sonraki geliştir ama o 2. gelişi sadece ölen kişi yaşar. O filmdede Darko başta öldüğü için görmüş olduğu Tavşan ve diğer olaylar gerçek dünyada yaşamış ama ölmemiş olup ölen kişinin 2. kez dünyaya gelişiyle o ölmemiş kişileri kendi kurguladığı olaylar zincirine dahil edişi diye bir yorum yapabiliriz.

    0|0
    0|0
  • * utanmasan danyal falan dıcen fılme, 'revolver' ı ızle de beynın yansın

    0|0
    0|0
    • Ahaha peki biraz toparlanayım onuda izlerim

  • Walla kaç yıl oldu filmin konusunu bile unuttum.

    0|0
    0|0
  • Donnie darko cok sıkmsti beni ya

    0|0
    0|0
    • Anlaması çok zor ağır bir filmdi

    • Böyle seylerden hoslaniyorsan memento filmine bir bak

    • Teşeklürler izlemiştim o filmi

  • cinneti sallada donny darkoyu ben hala anlamadım o ne l*n öyle

    0|0
    0|0
    • Ben bir kaç defa izledim baktım olacak gbi değil filmin analizini okudum ve benim anladığımdan çok çok farklı şeyler anlattığının farkına vardım filmin 😄

    • Hepsini Göster
    • benceşu an bütün bu tarz filmler hepsinin paradoksunda başlangıcında imkansızlık var

    • Çok fazla alt metin var anlatılmak istenen görünenden çok daha farklı aslında.

  • güzel aslında

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • ikisini de izlemedim.:d

    0|0
    0|0
  • İkisi de çok iyi filmlerdi aslında bunları anlamadıysan bir de memento izle😄

    0|0
    0|0
    • O filmi izledim 😄 bu iki filmide anladım ancak ufak bir araştırma sonrasında. Kesinlikle iyi filmlerdi sadece çok fazla alt metin vardı. Ondan kafam karıştı biraz

    • Hepsini Göster
    • Bana göre de tam tersi sahneler çok etkileyiciydi bence ghajiniye haksızlık olur neyse kapatalım konuyu tartışmayalım

    • Zevkler işte boşuna tartışılmaz denmiyo 😄

Yükleniyor...