En iyi yerli dizi hangisi?

bunların dışında da sevdiği diziler olan vardır illaki. onlarıda yorumlarla yazarız... ben forulmlarda felan en çok konuşulanları yazdım...

benim favorim leyla ile mecnun sonrada seksenler

  • Seksenler
    22% (50)23% (61)23% (111)Oy Ver
  • Karadayı
    10% (22)21% (54)16% (76)Oy Ver
  • Muhteşem yüzyıl
    24% (55)8% (22)16% (77)Oy Ver
  • Leyla ile mecnun
    17% (39)19% (49)18% (88)Oy Ver
  • Işler güçler
    27% (59)29% (77)27% (136)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim
Güncellemeler:
F: BEHZAT Ç...


NASIL unuttum bende anlamadım...:)
arkadaşlar en fazla 5 şık izni olduğu için bu kadar yazabildim...

0|0
42|79

En İyi Erkek Görüşü

  • seksenler hoşuma gidiyor , yaştanmı acaba çünkü senaryoyu kendim yazmış gibiyim , bir sonraki diyaloğun ne olduğunu % 80 - 90 tutturuyorum.

    2|4
    0|0
    • e yaş 42 diyo yaşanmışlıklar var tabi:) bizde 90 lar dizisini bekliyoruz artık aynı şeyleri hissetmek için:)

    • Hepsini Göster
    • allah analı babalı büyütsün inş...

    • Seksenler dizisini seven birini görünce, çok seviniyorum ben...En iyi cevap olmuş bir de :d

Kızlar Ne Diyor 42

  • kayıp şehir ve seksenler..

    Seksenler gerçekten oturulup aileyle izlenilebilecek tek dizi hem güldürüyor hem de insanların nasıl değiştiğini zamanın nasıl değiştiğini gösteriyor bu yüzden çok seviyorum

    0|1
    0|0
  • Leyla İle Mecnun :))

    2|4
    0|0
  • bence kaliteli dizi yok hepsi birbiriinin aynı sanki...

    0|1
    1|0
    • herkesin düşüncesine saygılıyız tabi ki ama özellikle leyla ile mecnun ve işler güçler diğerlerinden ayrılıyor bence...

    • çok uzadı onlar da artık sanki ...ama trt her zmn ayrı

  • yakalayamayabilirisen mutlu ol sen:D

    0|2
    0|0
  • Leyla ile Mecnun markadır markaaaaaaaa

    1|2
    0|0
  • Seksenler (cvbim cok kisa)

    0|1
    0|0
  • Şubat'ı yazmamışsın :) Veee Seksenler elbette

    0|1
    1|0
    • evet oda var dimi yahu..şubat ta fena değil gibi biraz baktım ona ama bi leyla ile mecnun dğeil tabi:)

  • Leyla ile Mecnun'dan iyi dizi tanımam ...

    1|1
    0|0
  • Leyla ile mecnun <3

    0|1
    0|0
  • muhteşem yüzyıl iyi

    0|0
    1|0
  • Harem ya cok komik bu muhtesem yuzyili ti ye aliyo

    0|2
    0|0
  • Leyla ile Mecnun dışındakiler çöp.

    2|1
    0|0
    • mecnu nu izlerken bazen kendimi görüyorum resmen:)

    • Hepsini Göster
    • para da vermez o keser alır uyurken :)

    • Doğru Leyla ile Mecnun candır :)

  • Behzat Ç. :)

    0|0
    0|0
    • sende bendensin şahane bi dizi ama haziranda biticekmiş galba

    • Hepsini Göster
    • ne yazik ki bu sezon final yapıcaklar. az öncede izlemeye başladığım ilk yabancı dizi merlin nin finalini izledim oda bitti.

    • :) Üzüldüm şekerim

  • Ciddi anlamda buradaki dizilerin hiç birinin bir bölümünü bile izlemedim.

    1|0
    0|0
    • ben kişisel olarak leyla ile mecnun seksenler ve işler güçleri tavsiye ederim...

  • seksenler ve karadayı.Ben hiç Türk dizisi seyretmem ama bu ikisini seyrediyorum

    1|1
    1|0
  • kurtlar vadisi pusu

    0|1
    1|0
  • DİZİ OLARAK SEKSENLER AMA PROGRAM OLARAK KELİME OYUNU(SAAT 8 30 BLOOMBERG)

    0|0
    0|0
  • muhteşeemm yüzyıllllllll

    0|0
    0|0
  • Muhtesem yuzyil ama oncelikle Oyle bir gecer zaman ki

    0|1
    0|0
  • Kayıp Şehir...!

    1|0
    0|0
  • Yalan Dünya <3

    0|0
    0|0
  • Alev alev Kuzey güney Benim için üzülme

    0|1
    1|0
  • seksenler bayılıyorumm yaa çok hoşuma gidiyor bu dizi salı günü trt1 asla kaçmaz:)

    0|1
    1|1
  • İsler gucler ve zengin kiz fakir oglan'i izliyorum.

    0|2
    1|1
  • Leyla ile mecnun

    0|0
    0|0
  • Kayıp şehir candırr <3

    1|0
    0|0
  • KUZEY GÜNEY :))

    0|0
    0|0
  • Pis Yedili

    0|0
    0|0
  • bence en iyi dizi muhteşem hürrem.

    0|1
    0|0
    • zevkler ve renkler tartışılmaz tabi ama sürekli haremde geçen bi dizi. sanki başka işi gücü yoktu kanuni sultan süleymanın:)

    • milletin derdi de harem zaten napsınlar savaşı :D ben meryem'im yüzünden izliyorum

    • hürremci:)

  • hürremm gyhyghjju

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    12

Erkekler Ne Diyor 78

  • Leyla ile Mecnun ve İşler Güçler :D

    0|1
    1|0
  • behzat c.

    Cevabın çok uzun ya da çok kısa

    0|1
    0|0
  • komik dizileri severim

    0|1
    1|0
  • bu gece ikinci en iyi cevap oldu teşekkürler. sana dediğimi herkese ileteyim , gençliğinizin ve günlerinizin değerini iyi bilin , göz açıp kapatıncaya kadar geçiyor.

    0|1
    1|0
  • kuzeygüney

    0|0
    1|0
  • Leyla ile mecnun ve işler güçler kapışır. Oyum Leyla & Mecnun'a

    2|1
    0|0
  • Seksenler,Leyla ile mecnun,işler güçler,muhteşem yüzyıl,yalan dünya :D ühhh amma dizi manyağımışım ben ya :D şimdi fark ettim :D yarışma programları hariç tabi yetenek sizsinizi kaçırmıyoruz :D

    0|1
    0|0
  • Leyla ile mecnun...

    1|1
    0|0
  • seçenekler yanlış yapılmış bence, kurtlar vadisi şefkat tepe gibi diziler bir çok seçenekten daha iyi bence. ama kişiye göre zevkler değişeceği için ben bu seçenekler arasından seksenleri tercih ederim. çok tatlı bir yapısı var dizinin. oyuncu kadrosu da çok güçlü, çoğu tiyatro kökenli diziler zaten her daim tutulmuştur. trt yede teşekkür etmek gerek son zamanlarda ki soyunma furyasına bu tür yapımlarla kafa tutuyorlar.

    0|0
    1|1
    • evet trt bi hayli atağa kalktı bu ara... yazılacak çok dizi var aslında ama ben genelde çevremde face de felan konuşulan dizileri yazdım... kurtlar vadisi bi zamnalr hasatsı idim ama polat ölümsülüğü bi yerden sonra bana bile baygınlık getirdi...

    • şefkat tepeyi de izledin mi, bazıları hayalperest bulsalar da unutmasınlar ki amerikan sineması da devletine destek amacıyla her sene binlerce film ve dizi çeker en somut örneklerinden biride rambo dur. bizimde artık bazı noktalarda yabancı hayranlığından sıyrılıp türk sempatizanlığına geçmemiz gerekiyor, sanatsal noktasını da bu filmler ve diziler oluşturuyor.

  • Behzat Ç...

    0|1
    0|0
  • D mecnun

    F: behzat

    G: yalan dünya



    üçü arasnda seçim yapamadm muhtarrrr :D

    0|1
    0|0
  • ruhsarrrrrrrrrrrrrr

    0|0
    0|0
  • nabıyon beaa

    aynı beaaa

    0|1
    0|0
  • Ben dizi izlemem, leyla ile mecnun izlerim :)

    0|1
    0|0
  • Karadayı tabii ki çünkü orada çok sevdiğim bir karakter olan ASLI ORCAN oynuyor o sekreter plan :) <3

    0|0
    0|0
  • Behsat Ç ve Ezel izlediğim Türk dizilerinden.

    Ezeli her bittiğinde sıfırdan yeniden izlerim.

    0|0
    0|0
  • behzat nasıl bu listede olmaz?

    0|1
    1|0
    • aaaaaa. gerçekten yahu... onuda kaçırmadan izlerim internetten ben.. nasıl unuttum onu.. güncelleme yapim:)

  • İşler Güçler

    0|1
    0|0
  • Kesinlikle behzat ç.

    0|1
    0|0
  • leyle ile mecnun :)

    0|1
    0|0
  • ekmek teknesini çok severdim,şimdilerde behzat candır.arzular şelale

    0|1
    0|0
  • işler güçler ve behzat ç.

    0|1
    0|0
  • işler güçler-leyla ile mecnun haricinde tv süs diye durur

    0|1
    0|0
  • Leyla ile Mecnun , Harem , işler güçler , kurtlar vadisi , 1 kadın 1 erkek , Yalan dünya vs vs bir sürü dizi var izlenebilecek anketin çok eksik :)

    0|0
    0|0
  • işler güçler

    0|0
    1|0
  • En iyisi Harem..Kadınlar çok çekici :)

    0|1
    1|0
    • harem de kara murat tam makara...:) fırsat buldukça bakıyorummm ona da. padişahın kızı çok gzel ve tatlı yahu..:)

    • padişahın kızı da güzel ama karısı rolündeki kadın çok daha çekici :) Kara Murat dizinin e komik karakteri zaten. :)

  • fıtı fıtı :))

    0|1
    1|0
  • Leyla ile Mecnun'un üstüne dizi tanımam.Gerçekten Dünya çapında benim için en iyi komedi dizisi.Yerli yerinde espriler,konuşma tarzı felan.Sonrasında baktığım dizi ise İşler Güçler.Şu Büşra'yı katmasaydılar iyiydi ama yinede onuda kaçırmam :)

    0|0
    0|0
    • aynen katılıyorum o büşra nerden çıktı yahu...

    • Sorma gereksiz.Oyunculuk yok birşey yok.Sırf böyleleri bir yerlere gelsin diye biz eziyet çekiyoruz.İnşallah çıkarırlar diziden

  • E dedim diğerlerini izlemedim hiç ..

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle Karadayı, Türkiye'de onca saçma sapan dizi arasından sıyrılan bir dizi,İzlemeyen varsa şiddetle ısrarla tavsiye ederim :))

    0|0
    0|1
  • Erkekler Devam
    48
Yükleniyor...