Spor yapacagim da utaniyorum biraz?

Kayit olurken de bakiyorlardi.. Hoca da bakiyordu. Cekici bir kizim. squat falan yaparken de utanirim. ssss gidebilcgm en uygun yer orasi idi. utanmam nornal mi?


0|0
732

En İyi Erkek Görüşü

  • spor kıyafetlerini biraz uzun bol rahat seçerek vucut hatlarını göstermeyerek dikkat çekici kıyafet giymeden kenarda çalışarak spor yapabilirsin maddi durumun varsa en önemli çalışma aletlerini alabilir evinde de yapabilirsin
    ya da yanına samimi olduğun bir yakınınla spor yaparak rahat olabilirsin. ;)
    yakının erkek olursa sevgilin falan sanabilirler.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Spora kayda gittim tartiya ciktim spor hocasindan 1kilo - cıtım ;)

    Ne utancan be guzelsen salın gitsin.

    Ama illa utanirim yok diosan bi-fit e git bayanlar var sadece.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 31

  • Güzelligin Allah vergisi bunu göstermekten çekinme.
    Utangaçlığını da bir iki günden sonra geri de bırakırsın.. insanlara selam ver gözlerine bakarak, girişken ol.

    0|0
    0|0
  • Çekicisin demek bak seen.. :) shut up and squat çekici bayan.. zira... go hard or go home ;)

    0|0
    0|0
  • salonlarda abazalık seviyesi hat safhada oluyo bende anlamıyorum dişi sinek girse salona herkes bir anda Arnold kesiliyo ya hele squat yapıcaksan tamamdır popondan gözler ayrılmaz

    0|0
    0|0
  • Seningibi kızlarda var orda takma utanmana gerek yok

    0|0
    0|0
  • günde kaç kişiyi çekiyorsun?

    0|0
    0|0
  • Utanmamak için önce çekici olduğunu unutman gerek...
    Bunu bildiğin sürece utanacaksın Bu arada Aşırı heyecanın olur veya çok utanırsan sadece içinden dondurma de hepsi geçer... :)

    0|0
    0|0
  • Elit bir yere git

    0|0
    0|0
  • geçer sen spora konsantre ol

    0|0
    0|0
  • utanmana gerk yok ordaki herkes seninle aynı sebepten dolayı orada ve herkes sıfırdan baslıyor neticede

    0|0
    0|0
  • Ciplak olman lazm utanman icn aksine sen istemedikce bsy olmaz bncs

    0|0
    0|0
  • Benim araç yolda kaldı. Bir el atsan

    1|0
    0|0
  • Desene "ne bakıyonuz lenn işiniz gücünüz yok mu" heralde bütün işsiz barzo tayfası senin gittiğin spor salonuna toplanmış

    0|0
    0|0
  • utanma spor yapıyorsun kendını spora ver bı zamandan sonra normal gelcek

    0|0
    0|0
  • Taş misin?

    0|0
    0|0
  • Utanma duygun olmana sevindim bu zamanda nadir kaldiniz

    0|0
    0|0
  • ozman gitme ne işin var

    0|0
    0|0
  • Bende duzenlı spor yapıyorum. Ne yazıkkı yenı bırı geldımı mal mal bakarlar yuz vermezsen bı sure sonra kurtulursun o bakışlardan

    0|0
    0|0
  • Hıaa 😄 çekiciymiş bence onlar senin götüne bakıyolardır

    0|0
    0|0
  • kadın spor salonu yok mu hacı

    0|0
    0|0
  • Birazda burada reklam kokusunu aldım ne

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    11

Kızlar Ne Diyor 6

  • utanman hiçte normal değil utanılacak nesi var sporun. yerinde olmak isterdim burada spor salonu falan yok oyuzden gıdemıyorum

    0|0
    0|0
  • Bence sadece kadınların oldugu bir yere git daha rahat edersin

    0|0
    0|0
  • Çok saçma bence

    0|0
    0|0
  • b-fit var oraya gidebilirsin kadınlar için sadece.

    0|0
    0|0
  • çekinme ya

    0|0
    0|0
  • Normal

    0|0
    0|0
Yükleniyor...