Gitar çalmayı bilen kamkilerim burayaa?

merhaba merhaba şimdi ben gitar kursuna gitmiştim 2 3 yıl önce sonra ygs lys üniverste işleri bırakmıştım ama yine çalmak istiyorum unuttum hep tab felan anlamıyorum biri bana açıklayabilirmi ya bir kaç parça çalmak istiyuorum :/


0|0
0|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Direkt 1-2 parça çalmak istiyorsan internetten , youtube dan filan illa ki öğrenirsin ancak daha ilerisine gidemezsin. Her zaman kendinin kısıtlandırılmış , sınırlandırılmış hissedersin. O yüzden kendi kendine öğrenmeye çalışmaktan ziyade bir kursa başlamak her zaman daha iyi bir alternatifdir. Tek bir parçayla sınırlı kalmaktan çok orada bu işin temelini ve mantığını alıp kendin bile çıkartırsın şarkıyo. O yüzden yaş maş dinleme başla gitsin kursa. Daha bir şevkle çalışacaksın ve gitara daha çok bağlanacaksın.
    Bir de Tab tam olarak ne demişsin. Her bşr çizgi gitarın bir telini ifade eder. Tabda en yukarıda ki çizgi gitarda en alt teldir ( ince mi teli) Çizgi üzerindeki sayılar ise basman gereken perde numaralını verir. Örneğin en üst çizgide 9--11--13 gibi bir dizilim geldi. Gitarda en alt telde sırasıyla 9 , 11 ve 13. perdeye basman gerektiğini anlatır. Zamanla alışırsın zaten , şimdiden iyi çalışmalar bol sabırlar 😊

    0|0
    0|0
    • ya kursa gidicem ama haftada 2 gün 70 ti enson bir aylık param yok şuanlık telefon alıcam :D önceden 1 ay gitmiştim solo çalıyodum akorda biliyodum unuttum şimdi yine gitmeyi düşünüyorum babama bağlı artık ama az biliyorum ya internettende baksam belki öğrenirim diy edüşünmüştüm :) ve baya yazmıışsın teşekkürler :D

    • Aynen kurslar biraz masraflı olabiliyor ama bence değer 😁 Neyse bakalım yine de sıfır değilmişsin yavaşta olsa kendinde ilerleyebilirsin ,
      Rica ederim bu arada , ben de aynı sıkıntılardan geçince ayrıntılı şekilde yazmak istedim 😁😊

Erkekler Ne Diyor 4

  • Sende mi be bürütüs. Yalnız değilsin. :)

    0|0
    0|0
    • napsak ya site baktım güzel bişeyde bulamadım yaa kursa gidicektimde yaşımda büyüdü utandım ya :D

    • Hepsini Göster
    • çok teşekkürederim :)

  • Tam olarak ne öğrenmek istiyorsun kardeşim?

    0|0
    0|0
    • ya sezen aksu vazgeçtimi çalmak istiyorum anlayamadım tam tab felan hoca bana daha kolay veriyodu çalıyodum nete solo notalar yazıyorum çıkanları anlamıyorum :/

  • IYi güzel

    0|0
    0|0
  • tab ta en alttaki çizgi gitarın en kalın telidir. numaralarda gitardaki perde numaralarıdır.

    0|0
    0|0
    • onları biliyorumda mesela sezen aksudan vazgeçtimni çalmak istiyorum anlayamadım netten baktıklaırmda

    • İlk başta çalarken tab ta müziği andırmıyorsa hızlı çalmayı dene. h harfleri var mesela onları parmağını kaldırmadan kaydırarak geç mesela.

    • aynen bende onları merak ediyodum teşekkürederim :)

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...