• Sor
  • Bence

Ankara'da ne yapılır?

ankarada yenıyım ne yapılır burada yaa sıkılıyorummm:(((

En İyi Görüş

  • Ankarada gezilecek yerler:Anıtkabir, Gençlik parkı, Atatürk orman çiftliği, dikmen vadisi, keçioren estergon kalesi+teleferik keyfi, harikalar diyarı, göksu parkı, atakule, ankara kalesi, altınpark, kocatepe camisi, hacı bayram camisi, havacılık müzesi, etnografya müzesi,roman hamamları, beypazarı ilçesi, kızılca hamam elmadağ kayak merkezi, ODTU bilim teknoloji müzesi, devlet mezarlığı, atatürkün evi müzesi, yeni açılan TRT müzesi, ve daha bir çok alışveriş merkezi var, bütün bu yerlerin çoğun gezdim bizzat ve ben itiraf edeyim senin gibiyim "Ankaralı" değilim

Erkekler Ne Diyor 21

  • ne yapmak istiyorsan herşey var. sen ne yapmak istediğini söyle ben nerde yapabileceğini söyleyim

  • ne yapılır derken ? O sehirde neden yenisin ki ?

  • angaramda her şey yapılır ya :) ben hergün geziyorum sıkılmıyorum :D

  • çok sıkıcı bir yer ... hiçbir şey yapılmazz,...

  • ankara her yönüyle güzel ne aradığını bilirsen hitap eder sanada hangi şehirden geldin

  • nasıl bir yer arıyorsun ?

  • ankaradan bişi olmaz ben çok eskiyim boşuna kendini yorma.

  • Kızılay en güzel yeri.. 10 yıl boyunca bıkmadan gidilecek bir yer ;)

  • gece gece ankara marşını söylüyorsun sandım,

  • bende bunu anlamıyorum işte . ankarayı neden sevmezsiniz tamam çok fazla eğlence mekanları yok soğukta insanınn dötü donar sürekli gri havası vardır ama ankara bi başkadır . zaten ankaralılar ankarayı sebepsiz sever . öyle denizi köprüsü barları var diye bi şehir sevilmez . (kar altındadır varoşlar ,hasretin nazlıdır ankara) ayrıca ankradada deniz var bilen bilir

    • angaralıyık:)

    • ahıllı olun :) angaralılar toplanıyo şşşşşşşştttttttttttt

  • Evde takılmak lazım en guzel o :))) hersey farklı oluyor

  • Ankara da hiç bir şey yapılmaz. Hele ki İstanbul'dan gittiyseniz eğer şiddetle dönmek isteyeceksinizdir. Ben toplasan 15 gün kaldım dedim nereye geldim ben. Hele ki bu havada ankaranın soğunu yemekten başka hiç bir şey düşünemiyorum.

  • ben 1 kere gitmiştim ankara'ya, çok sıkıcı cidden. :(

  • At kendini leman kültüre başka bi yer yok

  • gelde lolo yaparızz

  • direk kızılaya

    • olmuyor ya hergun hergun:(

    • o zaman başka kesimlere gidebilirsin başkentte çok yer var

  • ankaradan bi cacık olmaz.

  • ankaranın en güzel tarafı istanbula dönüş anıdır...

  • ben 30 senedir ankaradayım bu soruna halen bir çözüm bulabilmiş değilim.ama gece hayatı diyorsan tunalı,bestekar taraflarına takılabilirsin.

  • birazdan burayı yıkarlar.

    • needen

Kızlar Ne Diyor 4

  • Arkadaş ortamı yap evde takılın bence.Kış ayazı yabancıya fazla havalar ısındıkça çıkarsın dışarı Karanfil ve Tunalı'da takılabilirsin.

    • katılıyorum evde takılmak en iyisi...

  • arkadaş ortamın iyiyse ankara heryerden güzeldir ben çoookkk eğlenyorum.gecenin kaçı olursa olsun yaz kış farketmez sevgilim kornaya basar ben geldm in der an ne haldeysem öyle inerm yaz günü 1 külah dondrma kış günü bir top kar mutlu olmak için yeter bize:))

  • Ankaradan pek bişey bekleme.

  • gezdin mi ankarayı?

Yükleniyor...