Muhteşem Yüzyıl mı Kuzey Güney mi?

Muhteşem Yüzyılla Kuzey Güney dizilerinin aynı günde aynı saatte yayınlandığı hepimiz biliyoruz. Ama kimileri Muhteşem Yüzyıl'ın reyting rekorlarını kırdığını söylüyor kimileri de Kuzey Güney kırdı diye. Yüzyılcılar Muhteşem Yüzyıl'ın kazandığını Kuzeycilerse tam tersini iddia ediyor. Haklı olan kim? Aslında kazanan kimdi? Muhteşem Yüzyıl mı Kuzey Güney mi?

  • Muhteşem Yüzyıl
    38% (15)50% (6)40% (21)Oy Ver
  • Kuzey Güney
    62% (25)50% (6)60% (31)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
23|15

En İyi Erkek Görüşü

  • Şunu tartışanlara çok fena sinir oluyorum ben. Sanki bunların kazandığı para kendi ceplerine girecek. Şimdi senden duydum Kuzey Güney'in aslında reyting rekorları kırdığını iddia eden varmış. Onlar senin zamanını çalsın, senin sayende ceplerine milyon dolarlar doldursun. İnsanlarda hala kim daha çok izlendi diye kavga etsin.

    Ben böyle insanları gördükçe sinir oluyorum. Tabi sözüm sana değil. Ciddi ciddi bunun tartışmasına giren var. TV dizilerinin içinde kaybolmuş, popüler kültürün maymununa dönmüş teyzelerimiz, genç kızlarımız var.

    Bu düzen böyle gittikçe fakirin herşeyi alınıp, zengine gidecektir tabi.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • Bu mudur günün sorusu .

    0|0
    0|0
    • beğenmiyorsan cevap da verme günün sorusu saçma geliyorsa kendi anlamlı aorunu hazırla anlamlı olsun!

    • Ah çocuklar ah .

  • ben sa-na ne zaman ne-yi sey-redeceğini söylerim Noname! ALA!

    Hürrem çirkin bir kız... ama öldürülen ayşe sultan taş gibi kızdı. ayrıca bu haftaki castilla düşesini gören var mı bilmiyorum. eski malkoçoğlu (cüneyt arkın)olacaktı, macar ovalarından bu castilla kontunu ziyarete gelirdi.

    bu arada yazarken aklıma takıldı, neden malkoçoğluyla sevişen kızların adı hep HONORIAdır?

    0|0
    0|0
    • Kastilya Prensesi gerçekten güzel. eee..! İspanyol yani latin ırkı kadar güzel kadın yoktur nede olsa.

  • Muhteşem yüzyıl daha eski,kuzey güney daha yeni dizi olduğu için muhteşem yüzyılın reytingleri daha çoktur bence.Ayrıca kuzey-güney izleyici kitlesi yavaş yavaş oturmaya basladı ama bu gidişle kuzey güney geçeceğe benziyo.

    0|0
    0|0
  • Kuzey güney

    0|0
    0|0
  • hiç izlemedim 2sinide ama orda durmasına gıcık olup kuzey güney salladım :) doğru yapmışım ...

    bide annem çok lafını ediyor teyzemle 2 muhabbetlerinden bir kıvancın manyak oynadığı

    0|0
    0|0
  • C)al birini vur ötekine:D

    0|0
    0|0
  • esra erolla izdivaç :P

    1|0
    0|0
  • kazanan yok hepimiz kaybettik..

    0|0
    0|0
  • Hiç haberim yok. İkisini de izlemiyorum

    0|1
    0|1
  • hiç biri.

    0|0
    0|0
  • İkisi de gereksiz saçma filmler.

    0|0
    0|0
  • c) hiçbiri...

    0|0
    0|0
  • nationla geograpikteki aslan belgeseli kazanmış olabilir

    0|0
    0|0
  • Muhteşem Yüzyıl

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 23

  • muhteşem yüzyılı takip ediyorum geçen seneden beri. o yüzden diğerine pek bakamadım. yahu arkadaşlar şu erkeklerde adonis madonis yeni öğrendim öyle kasları :) isimleride mi varmış bunların :) adonisi az önce öğrendim de :) başka hangi isimler takılmış kas var, bilen biri yazsın ayıp olmazsaa

    2|0
    0|0
  • muhteşem yüzyılı hiç izlemedim

    0|0
    0|0
  • Kuzey Güenydir . Çünkü, ben onu seyretmeye çalışıyorum evdeysem...

    0|0
    0|0
  • Muhteşem yüzyıl.

    1|0
    0|0
  • muhteşem yüzyıl.

    1|0
    0|0
  • kuzey güneyin birinci bölümünü çok beğenmiştim ama diziden bi hafta sonra muhteşem yüzyıl başladı kuzeyi bırakmak zorunda kaldım .s tekrarı da yok.. internetten de izleyemiyorum çok yavaş :((

    0|0
    0|0
  • muhteşem yüzyılı birkaç kez izledim bişeye benzemiyo kuzey güneyden hiç haberim yok kıvanç tatlıtuğun oynadığını biliyorum sadece kıvancı sevenler dizinin reytingini arttırabilir

    0|0
    0|0
  • muhteşem yüzyıl

    1|0
    0|0
  • Muhteşem yüzyıl bence.

    1|1
    1|1
    • Ne buluyorsun Hürrem de ki.? Bıkmadın mı onun entrikalarını izlemekten..?

      Sen bi Kıvanç Tatlıtuğ'u izle bak bi daha Muhteşem Hürrem'i izliyor musun:?

    • Hepsini Göster
    • Dur bakiyim :))) Noname'ymiş :)) O bana birşey demez kanımca..

      Bir daha bakim :)) hımm evet biraz içerik biraz cinsel gibi :)) Ama üstü kapalı canım kas bu sonuçta meme de meme :))

      Neyse seni seviyorum mucccukk diyerek kapatıyorum bu konuyu :))

    • ayol meme meme demişsiniz :) beyaz show da gördük arkadaşlar. gecenin köründe. salaş bi elbise giymiş. sütyen takmamış, ikisinin arasından tır geçer mübarek, ve sarkıkklarrrrrrrr. :)) beyaz show hürrem mürrem işte bişeyler yazın googlede çıkar heralde bakarsınız. :)

  • ikiside güzel.. ama kuzey güneyi kacrmam :D hürrem reklam arasi baktigim bir dizidir :P

    0|0
    0|0
  • hiç birisi..

    0|0
    0|0
  • ikisinden de nefret ediyorum...

    0|0
    0|0
  • hic biirne bakmiyorum ama bence KUZEY GUNEY IYI bakanlarin dediklerine goreee

    0|0
    0|0
  • kuzey-güneyin kuzeyi:)

    0|0
    0|0
  • erkeklere ankete katılmamış bile ahahah kuzey güney dedim ama ikisinide izlemiyorum

    0|0
    0|0
  • Amannn dizilerle aklınızı bozdunuz ya..Boşverin kuzeyi güneyi..Doğunuza batınıza bakın biraz da;)

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle kuzey güney

    0|0
    0|0
  • bnce kuzey güneyde anam rahat bırakmıyoru yahu :) ne hürrem'miş :)

    0|0
    0|0
  • kuzey güney:)) bne muhtesemı hıc ızlmedım:))

    0|0
    0|0
  • hem kuzey hem güney hemde malkoçoğlu :)))

    (şu anda gülmekten ölüyorum ambulans çağırın )

    0|0
    3|1
  • ...Muhteşem Yüzyıl

    0|0
    0|0
  • Muhteşem Yüzyıl

    0|0
    0|0
  • kuzey güney kıvanç var çünnkü ama çenesindeki yara izi sinirimi bozuyor niye öyle bir makyaj yappıyorlar ki hapise girmeden önceki zamanlarında da yara var anlamadım gerçek yara dicem ama gerçekte yok

    0|0
    0|0
Yükleniyor...