Sevgilim bu resmi yolladı bana?


Sevgilim bu resmi yolladı bana ..?
Sonra dediki bu kitabı alcam sana. Ben orda yazan şeyi bile anlamadm ne alaka?


0|0
13|26

En İyi Erkek Görüşü

  • Sende daha nazik bir cellat derken orda beni öldüren sensin ama canımı yakmadan yaptın orda kadının nekadar tehlikeli oldunu anlatıyor benden daha istekli kurban sa senin arkandaki bıçağı görmüş olsa bile senin elinden olucak sa ölümü seve seve gelirim demiş

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 25

  • yani diyor ki beni aşkınla öldürüyorsun pişman değilim ve ben sen de yok olup sen oluyorum, biz oluyoruz diyor

    2|0
    0|0
    • Dalga gecmiyosun demi

    • diyor ki artık beni arama ben sen olmuşum.. yani daha bir şiirsel dille anlatmak gerekirse şöyle diyor:
      Ne aradıysam bil ki sende
      bulmuşum.
      Senden öncesi yoktu, seninle
      var olmuşum.
      Sende bütün özlemler, sende
      ... bütün gelecek... Beni bende arama, ben artık sen
      olmuşum..

  • Akliniz alışveriş ve indirememi çalışır

    2|0
    0|0
  • sırp köpeklerin Bosna'da Müslümanları katledişinin yıl dönümünü nefretle ve beddualarla anıyorum. Sırp vahşetinin şimgesi haline gelmiş Boşnak bir çocuğun annesine sorduğu şu sözü hatırlatmak istiyorum sizlere: Çocukları Küçük Kurşunlarla mı Vururlar anne?
    https://www.youtube.com/watch?v=60qT8cWgCJE

    1|0
    0|0
  • Ölümüm senin elinden olsun razıyım diyor kezban!

    0|0
    1|0
  • beni sen öldür sende öleyim anlamında

    1|0
    0|0
  • Yabi diyor seni vuracam ha sabaha kadar lorke diyor lorke

    1|0
    1|0
    • Sen yanlış anladın bence:D

  • ellerinde can vermeye razıyım dıyor ı love you dıyor benı sen oldur baskasına bırakma dıyor daha ne desın cocuk :),

    0|0
    0|0
  • Senin için ölürüm diyor

    1|0
    0|0
  • Ucu açık geldi bana :D

    0|0
    0|0
  • Beni kurban ayına sakla diyor :D

    0|0
    0|0
  • Eziklik yapmış.

    0|0
    0|0
  • daha ne desin çocuk belli etmeden ömrümü yiyosun diyo işte :D

    1|0
    0|0
  • Ölümüm senin elinden olsun diyor... pi :D

    0|0
    0|0
  • Rahat rahat beni siikebilirsin istediğin kadar eğer sen vericeksen her çilene razıyım

    0|0
    0|0
  • sana iltifat etmiş anla işte mk

    0|0
    0|0
  • Yani parçala beni demek istemiş sana 😀

    0|0
    0|0
  • "Celladıma aşığım ama ne yapayım atsan atılmaz satsan satılmaz seviyorum memur bey" diyo

    0|0
    0|0
  • Diyorki yii beni

    0|0
    0|0
  • bu cocuk bır harıka :)

    0|0
    0|0
  • Sana dedelier gbi aşık işte daha ne istiyon kizmmm

    0|0
    0|0
  • Sonumun senin elinden olmasi bana cenneti tattirir diyor :)

    0|0
    0|0
  • Senin celladin olurum demek istiyo
    dikkat et kesmesin seni

    0|0
    0|0
  • Dene diyor bakalım girecek mi :D

    0|0
    0|0
  • seni seviyormuş kısaca :D

    0|0
    0|0
    • Ayy bende onuu ya 😍

    • Hepsini Göster
    • Yok o değilsin 😞😒
      O bana birtanem demez hic. Hep yavrum der 😍

    • anladım yafrum :* mmmuah

  • Ateşli bir aşk 😀

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 13

  • yani diyor oldur beni ahbdjksajshdf

    0|0
    0|0
  • Çok güzel bir kitap tavsiye ederim. :)

    0|0
    0|0
  • Anlamadinmi 😂😂😂😂

    0|0
    0|0
  • Ölümüm senin elinden olsun hesabı işte

    0|0
    0|0
  • Belki okumayı öğrenirsin diye şey etmiştir :D

    0|0
    0|0
    • Hayır:D hahaha
      Kitap okumayı cok seviyorum ondan

  • yani senin benim canım yakacağını bile bile seni sevmekten vazgeçmiyorum gibisinden bir şey

    0|0
    0|0
  • Seviyorum diyo 😧

    0|0
    0|0
  • :) süper kitap çok şanslısın haa

    0|0
    0|0
  • agzıma sıccan ama seni seviyorum diyo heralde :)

    0|0
    0|0
  • Çocuksun demek

    0|0
    0|0
  • beni öldürüyosun demiş

    0|0
    0|0
  • Cok anlamli bencee

    0|0
    0|0
    • Anlatsana lotfen:D

    • Hepsini Göster
    • Tamam üzmem ☺

    • Uzersen kizarim bakk ;)

  • Yani askinla beni ölduruyosun diyor

    0|0
    0|0
Yükleniyor...