Siccin 2 filmine giden var mı? Nasıldı? Beğendiniz mi?

Ben dün gece son seans akasya cinemaximumda izledim gece gittim belki uyutmaz da korkutur diye ama film bildiğiniz dram filmi, korku sahneleri de komedi gibiydi bir güldüm bir hüzünlendim ama korkmadım sizce de saçma sapan bir film olmamış mı? 1. film daha iyiydi bence. Gitmeyen arkadaşlar hiç boşa gitmesin bence saçma sapan olmuş ve filmin finali gerçekten tam anlamıyla apayrı bir saçma olmuş benim gibi düşünen arkadaşlar var mı? Veya siz nasıl düşünüyosunuz?


0|0
12

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Erkekler Ne Diyor 2

  • 1. Filmin finalindende mi kötüydü adamlar resmen dalga geçmişti seyirciyle sanki biz bilmiyoduk mevzuyu :) zaten tek etkilendiğim sahne teyzenin sahneleriydi...

    0|0
    0|0
    • :) :) :) biliyorum 2y izledin mi ama emin ol 2 ondan beter ben hiç beğenmedim çok saçma geldi ve kaç günden beri onu bekliyoduk ev arkadaşlarımla frağman ve bahsedilenler kadar olmadı beklentilerimizi karşılayamadı bence

    • Hiç izlemiyim o zaman zamanımı Boşa harcamıyım :)

    • aynen kardeşim bu yönetmenden artık bişey çıkmaz diye düşünüyorum , zamanına yazık boşver zaten piyasaya internete falan düşünce tekrar açıp izleyebilirsin o zaman sende görürsün saçmalığı :)

Yükleniyor...