Aamir Khan Eski ve Yeni Karısı Hakkında?

Yeni karısıııııı

Aamir Khan Eski ve Yeni Karısı Hakkında ??

Budaa eskiii karısııııı



0|0
13|22

En İyi Erkek Görüşü

  • adam 1,3 milyar nüfuslu ülkede bulamamış iyi birini. biz 80 milyonda nasıl bulalım. kaldı ki adam karizmatik ve zengin. yeteneğiyle zevki ters orantılı.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 21

  • :) adamın zevki kismeyi ilgilendirmez demekle beraber :) gönül bu ayrıca 1. resimdeki hatun gözlükleri cıkarsa gayet fena değil

    0|0
    0|0
  • Adamda zevk denen bir şey yok onu anlamış olduk. Hollywood a kafa atıyor ama kendine güzel bir eş seçemiyor seçmiyor. İlginç doğrusu.

    0|0
    0|0
  • Yine doğru yolu bulamamış.

    0|0
    0|0
  • adam tipe okadar önem vermiyo deemekki

    0|0
    0|0
  • Ne yapalım

    0|0
    0|0
  • La bu adamın karısına bak :o

    0|0
    0|0
  • Eski "karısı" eniştesi ya da dayısı falan mıydı acaba?

    0|0
    0|0
  • Aamir khan in gözlerimi bozuk ne :s

    0|0
    0|0
  • belki ruh güzelliği falan

    0|0
    0|0
  • adam çirkin seviyo :) o tiple ya hayret

    0|0
    0|0
  • yeni karısı taş gibiymiş eskiyle kıyasladıgında :D o ne l*n travesti gibi :D

    1|0
    0|0
  • sanatçılar bun dünyaya beyinalmaz işler yapmaya gelmiştir , normal karşılıyorum...

    0|0
    0|0
  • İkisini de beğenmedim

    0|0
    0|0
  • Demek ki kalbi güzel

    0|0
    0|0
  • Her 10 yılda bir garıyı degistirmek lazim.
    Eskiyor sonuçta değil mi? :p

    0|0
    0|0
  • allah mutlu etsin ne diyelim şimdi

    0|0
    0|0
  • eniştem bile daha güzel bu karılardan :D

    0|0
    0|0
  • Adam ruhlar aleminde yaşıyomuş

    0|0
    0|0
  • Kiran candır.

    0|0
    0|0
  • Allah mesut etsin diyin geçin konuşmayıın böyle şeyler

    0|0
    0|0
  • zeki kadınlara benziyorlar :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 13

  • Yani? 😄

    0|0
    0|0
  • Adama bak karılara bak karıların ahı kalmıs vahı gıtmıs

    0|0
    0|0
  • Hadi canim :D

    0|0
    0|0
  • Hiç yakıştıramadım

    0|0
    0|0
  • İlk karısı görücü usulü diye biiyorum diğer karısı ise aşk evliliğiymiş zaten

    0|0
    0|0
  • Eşekten inip eşeğe binmiş.

    0|0
    0|0
  • Bu adam deli mi? O. o

    0|0
    0|0
  • neee :o

    0|0
    0|0
  • o eski karısı olan annesi olmasın sakın l*n :O

    0|0
    0|0
  • hıaaaa O. o

    0|0
    0|0
  • Bizene

    0|0
    0|0
  • Gitti caaanim adam üzülüyorum :'((

    0|0
    0|0
  • Her dala konuyor adam
    Kim bu ya

    0|0
    0|0
Yükleniyor...