Okuduğunuz ve önereceğiniz kitaplar nelerdir?

Okuduğunuz Ve Önereceğiniz Kitaplar Nelerdir ? İsmi ve kitap türü


0|0
15|13

En İyi Kız Görüşü

  • empati,olasılıksız, hiç kimse sıradan değildir,yüzde yüz düşünce gücü,secret

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 14

  • Kitap pek okumuyorum artık, internet hepsinin yerini aldı. çok güzel bloglar var. bugün bunu okumaya fırsatım oldu baya eğlenceli link ... illa kitap dersen Attilla İlhan / zenciler birbirine benzemez

    0|0
    0|0
  • psikoanalist- john katzenbach. psikoloji gerilim cinayet karışık bir roman ama tavsiye ederim çok severek okumuştum

    0|0
    0|0
  • olasılıksız. anlatılmaz okunur :) yüzde yüz beğenme garantili

    0|0
    0|0
    • Sıktı o kitap beni her elime almamda bırakışım bir oluyor :S

    • ama sonra çok sarıyor ya. fena hemde, ajan vaner olmak istiyorum düşündükçe :)

  • şah ve sultan (iskender pala)

    1|0
    0|0
  • uçurtma avcısı

    arkadaşlığı anlatıyor

    0|0
    0|0
  • La Samarcande - SEMERKAND - Amin Maalouf ~ Şiddetle tavsiye ediyorum.

    0|0
    0|0
  • aclık oyunları var harika bi kitap...

    Gece evi serisi var oda cok güzel vampir falan filen cok iyidir

    0|0
    0|0
  • Ne tür kitaplardan hoşlanırsın?

    0|0
    0|0
  • Başı Bozuk / M.Ali POLAT

    0|1
    0|0
  • tanrı daima tedbil-i kıyafet gezer= mutlaka okuman lazım. fantastık kısısel gelısım romanı

    0|0
    0|0
  • Çavdar Tarlasında Çocuklar\Salinger.

    Sürükleyici.Ve mükemmel<3 Tabii kaybedenlerdensen Corç.

    0|0
    0|0
  • Ejderha dövmeli kız

    0|0
    0|0
  • halit ertuğrul. tüm kitapları bi harika yaşanmış gerçek olaylar hayata bakış açısını kesinlikle değiştiriyo ve sıkmıyo gayet sürükleyici hemde eğitici ve öğretici vehbi vakkasoğlu onun kitaplarıda aynı şekilde eğitici ve öğretici ahmet günbay yıldızın romanlarıda çok güzel gerçi sen ne tarz kitaplar okumak istiyosun bilmiyorum ama sormak istediğin bişey varsa sorabilirsin kitaplarla aram iyidir :D

    0|0
    0|0
    • kişisel gelişim kültür roman aşk komedi öner yani fazla oldu ama :)))

    • Hepsini Göster
    • Çok Teşekkür Ederim

    • rica ederim :)

  • M. Ali Polat - Başı Bozuk

    Üzerine hiç bir kitabı tanımıyorum kesinlikle.

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 13

  • cin ali serisini oku link

    0|0
    0|0
  • Huzur Sokağı - Şule Yüksel Şenler Atv demi ne dizisi varmış şimdi onun kitabı işte

    Bulantı - Jean Paul Sartre

    Vampir Günlükleri

    Alacakaranlık

    İskender - Elif Şafak

    İz - Canan Tan

    Aşk - Elif Şafak

    Sergüzeşt

    Uçurtma Avcısı ama biraz hafif bi kitab sankii.

    Açlık Oyunları

    Kardeşim - Rosamund Lupton

    0|0
    0|0
  • voltaire candide o şartları anlamak lazım

    0|0
    0|0
  • ilgi alanını yazaydın da ona göre bişeyler diyeydik

    0|0
    0|0
  • tarih seviyorsan önerebileceğim bir sürü şey var. tarzını söylersen daha yardımcı olabiliriz.

    0|0
    0|0
  • metal fırtına serisi

    0|0
    0|0
  • Fareler ve İnsanlar. Kısa bir kitaptır ama insanı derinden etkiler.

    0|0
    0|0
  • Hakan Günday' a takmış durumdayım şuan :)

    0|0
    0|0
  • the hobbit

    0|0
    0|0
  • bir otostopçunun galaksi rehberi. dunyanın en iyi komedi-bilimkurgu kitabıdır

    0|0
    0|0
  • Seksus henry miller

    0|0
    0|0
  • çılgın türkler

    0|0
    0|0
  • adolf hitler-kavgam

    0|0
    0|0
Yükleniyor...