Sinemada neden mısır yenir?

Sinemada mısır giyen arkadaşlar neden yiyorsunuz ?

  • Herkes mısır yediği için
    48% (12)27% (3)42% (15)Oy Ver
  • Mısırı çok seviyorum nerede görsem yerim
    16% (4)27% (3)19% (7)Oy Ver
  • Sinemada mısır yemek çok romantik oluyor
    12% (3)9% (1)11% (4)Oy Ver
  • Diğer
    24% (6)37% (4)28% (10)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
26|27

En İyi Kız Görüşü

  • Sözlüklerden birinde şöyle bir şey okudum yazanın yalancısıyım..

    "önceden yapılan bir hile ile satılırdı. filmin her saniyesinde 24 kare vardır. yani 1 saniyede 24 kare geçer. bunların hepsi birer fotoğraftır. ancak insan gözü saniyede 10'dan fazla resim gördüğünde bunları hareketli olarak algılar. bu yüzden o resimleri hareketli gibi algılıyoruz. ve adamlar 24 kareden diğerlerine en çok benzeyen 1 tanesini çıkartıp, onun yerine patlamış mısır resmi koyuyorlar. biz bunu göremiyoruz ancak o esnada bilinçaltımıza işliyor. ve perde arasında gidip o patlamış mısırı alıyoruz. şu an yasak diyorlar ancak yapan yerlerin olduğu söylentisi devam ediyor"

    Bu da linkidir..

    link

    0|3
    0|1

Kızlar Ne Diyor 25

  • Orada o satıldığı için, o olmasaydı cips olurdu, ya da ne biliyim başka birşey olsaydı da olurdu... Yani insanoğlu birşeyler izlerken tıkınma ihtiyacı duyuyor işte...

    0|0
    0|0
  • daha salona girmeden mısır kokusu her yere yayıldığı için nefsine hakim olamıyorsun :DD bizde insanız

    0|1
    0|0
  • Filme konsantre olup uzun süre yenebilen bir şey olduğu için. Satıcıların uyanıklığı sadece.

    0|1
    0|1
  • Parmaklarda kalan yağı ve tuzu yalamak için.

    0|1
    0|1
  • Yemiyorum pek ayrıca çok berbat oluyor sinemadaki mısırın tadı. Tatsız tuzsuz bişey. Yiyenleri de hep merak etmişimdir ama sormak hiç aklıma gelmemişti +5 o yüzden =D

    0|0
    0|1
  • sevgililer birbirini yemesin diye mısır yenmesi isteniliyor o yüzden veriliyor.

    1|0
    1|0
  • Sen sor diye :D Bak sordun işte, artık yemeyiz :)

    0|0
    0|1
  • Sinemada pıtpıt değil, alaska dondurma yenir. Hey gidi günler hey.

    0|0
    0|0
  • bence saçma

    0|0
    0|0
  • Herkes mısır yediği için

    0|0
    0|0
  • Herkes mısır yediği için

    0|0
    0|0
  • 24. kare tekniğinden yenir diye biliyorum.hiç yemedim.cips fıstık alıyorum ben yanıma

    0|0
    0|0
  • Hayır sevmem...Sadece içecek oda su.

    1|0
    0|1
  • Evet neden yerler Kırt kırt kırt habire ses :)

    0|0
    1|0
  • A: herkes yediği için.

    1|0
    0|1
  • Sanane millet yerse yesin bence sen sinemaya filan gitme çünkü ciddi sorunların var sinemaya karşı

    0|0
    0|1
  • gıcık gıcık ses çıksın kimse filmi düzgün izleyemesin diye

    0|0
    0|0
  • la mısırın en çok yenilmemesi gereken yerde aslında sinemadır haşır huşur bi de kokuyo öfff mk

    0|0
    0|0
  • ben çantama cips yerleştiriyorum mısırı sevmem ki :)

    0|0
    0|0
  • milleti rahatsız etmek için yiyorlar bence amaçları o..sanki evde mısır yok..

    0|0
    0|0
  • 1,5 saat kim bisey yemeden durmak ister eger kilo sorunu yoksa

    0|0
    0|0
  • yemem

    0|0
    0|0
  • Cekirdeklerin kabuklariyla etrafi kirletmeyelim diye var misir.

    0|0
    0|0
  • adettendir :D

    0|0
    1|0
  • Agzımız bos durmasın surekli gırtlaga clslım diye

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 27

  • ben bunu araştırdım, bu ilk 20 sene önce çıkmış

    o zamanlar kadınlar malum günlerinde pedleri hışır hışır çok ses yaparmış

    kadınlar pedlerinin sesi çıkınca hemen ağzına bir mısır atar mısır hışırtısı canım bu havası verirmiş

    daha sonra kadınlarda alışkanlk olmuş bu, norma günlerde de mısırla gitmeye baslamışlar

    erkekler nedn diye sorunca eee sinema hayatım demişler

    erkekler de hem bunu yemiş, hem de mısırı yemiş

    zamanla teknoloji gelişip pedlerin hışırtıları bitmiş ama mısır hışırtısı baki kalmış

    0|0
    0|0
  • kokareç vardı da biz mi yemedik.mısır yemem.

    0|0
    0|0
  • Tuvalete neden sıçılıyosa ondan .

    0|0
    0|1
  • kız arkadas rahat film izlesin diye :) mısır yemeyecekse adam :) anladın sen

    0|1
    0|0
  • ben yemem, iyi bir izleyicinin zaten mısırla ne işi olur, film izlemeye giderim ben mısır yemeye değil, yiyenlerin çıkardığı sese sinir olurum, mısır yiyenler yeşillik olsun diye filme gelenler oluyor genelde,

    link

    0|0
    0|0
  • film izlerken mısır yemek hem daha zahmetsiz hem az ses çıkartır hem de güzel oluyor.

    sinemada da film izlendiği için artık bağlantıyı sen kur :D

    0|0
    0|0
    • Evet genelde film izleniyor zaten !

    • işte ondan hep bunlar :D yoksa sinemanın alaska frigo kültürü de yok değil :) sade mısıra takılmışsın da sen :)

  • Bir fıkra vardı..

    Bir deli hastanesinde, deliler bir odanın kapısının deliğinden sürekli bakıyorlarmış..Doktorun biri merak etmiş, acaba odada ne var, bunlar neden odaya bakıyor demiş kendi kendine ve gidip anahtar deliğinden o da bakmış..Hiçbir şey görememiş..Sonra delilere sormuş, siz burda neye bakıyorsunuz, ben bir şey göremedim?

    Deliler cevap vermiş:Biz yıllardır bakıyoruz bir şey görmedik, sen bir bakışta mı göreceksin..

    Bu da böyle bir fıkradır.

    0|0
    0|0
  • Bikeresinde yeni çıktıgım biriyle sinemaya gitmiştik mısır ve kola almıştık, garibim kolayı içince midesinde gaz yaptı haliyle çok rahatsız oldu ama ben çaktırmadım yani hiç anlamamış gibi yaptım, bu yüzden yeni tanıştıysanız kola ve mısır olmasın sinemaya gidince :))

    0|0
    0|0
  • Sinemada mısır giyen yazmışın ama geçmeyecem dalgamı neyse amacım film için değil de tadını seviyorum yağı tuzu tam kıvamında ya evde öyle olmuyor birde çocukluktan gelen bir alışkanlık diyelim

    0|0
    0|0
  • :) mümkünse nachos alırım..

    çeneyi çalıştırarak korkunun aksiyonun heyecanın dozunu azaltıyoruz.. bilinç altı bir taleptir..

    0|0
    0|1
  • sessiz ve kokusuz atıştırmalık.

    0|0
    0|1
  • Taklitçi bir zihniyete sahip olduğumuz için yiyoruz. Ben lahmacun yemeyi tercih ederi. Şöyle bol soğanlı sarımsaklı maydanoz limon da arasına :)) isteyen varmı? :)))

    0|0
    0|0
  • lahmacuna izin vermiyorlar :(

    0|0
    0|0
  • Niye Çekirdek yenmez ? Soru içinde soru !

    1|0
    0|0
  • amerikan tarzı film izleme kültürünün yansıması...

    0|0
    0|1
  • A: Herkes mısır yediği için

    0|0
    0|1
  • Hobbit izlerken yanımda patlak sivilceli erken ağzını şapırdata şapırdata mısır yedi ve ben filmin büyük kısmına odaklanamadım. Önceki hafta Cloud Atlas'ı boş salonda neredeyse tek başıma izlemiştim ve çok keyifliydi. Film seçimi önemli :/

    0|0
    0|1
    • evet çok kalabalık olmasın diye Hobbite dün gittim,sevmiyorum ben yanımda birilerinin olmasını

  • Sinemada mısır yemem. Onun yerine çatur çutur cips çok iyi gidiyor yahu. Filmin sessiz sahnelerinde ses çıkarmamak için kendinizi dondurmanız gerekse de cips tercih meselesidir.

    0|0
    0|1
  • adana dürüm vardı da yemedik mi?

    0|0
    0|0
  • Valla artık sevgili yeniyor en son 15 yıl önce falan gittin heralde sinemaya :D

    0|0
    0|0
  • Çünkü çekirdek kabukludur.

    0|0
    0|0
  • tadı güzel ondandır

    0|0
    0|0
  • Mısırı çok seviyorum nerede görsem yerim

    0|0
    0|0
  • Aynen yaw mısırda nolyomuş Patates cipsi yerim daha iyi:D

    0|0
    0|0
  • Yiyisen çiftleri rahatsz etmek için =P

    0|0
    0|0
  • Taciroğlu pastırma yenilmiyceğine göre mısır mantıklı.

    0|0
    0|0
  • yiyecek başka birşey olmadığı için...

    0|0
    0|1
Yükleniyor...