Kitap okurken ne tür müzik dinlersiniz ?

evet arkadaşlar kitap kurtları var ise ne tür müzik dinlediklerini merak ediyorum. Benim en favori sanatçım ralph zurmuhle olmuştur her zaman

Güncellemeler:
ya anlamıyorum bazılarınız neden öyle uzaylı görmüş masum şehirli gibi tepkiler veriyor ? çok mu anormal bişeydir bu :d

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

Kızlar Ne Diyor 49

  • sakız çiğnerken yürümek gibi ikisini bir arada yapamıyorum :D

    • haha :D bırak şimdi

  • dinlemem.

    • tebrik ediyorum aradığım cevap buydu kısa ve özl :)

  • muzık dınlemıyoruz ortam sessız olmalı hayal alemıme kımse mudahale etmesın dıye :)

  • genelde dinlemem ama dinlediğim zamanlar da olmuştur. slow yabancı müzikler.

  • Kitap okurken müzik dinlemiyorum ama bazen kafamın içinde resmen müzik çalıyor :D

  • Kitap dinlerken sessiz olmalı ortam... Müzik hiç dinleyemem, normalde çok sevsem de :)

  • Kitap okurken tek bir tıkırtı bile duymak istemem. Tamamen sessiz olmalı ortam yoksa kitabın içine giremem.

    • insan bir yerden sonra kendini kaptırıp zaten kitabın içinde oluyor yeter ki yeterli düzeyde odaklanabilsin.

    • ben odaklanamıyorum o da benim sorunum.

  • kitap okurken çok sessiz ortamda olmam lazım o yüzden müzik dinlemeyi tercih etmiyorum..

  • bebişim kitap okunurken müzik dinlenilmez.

    • ((: sanırım bu birazda müzigi sevmekle alakalıdır

  • Bazı şarkıların enstürmantel versiyonları, sözsüz olmazsa okuduğumu anlamam. Hatta dizi-film müzikleri de olur. Mesela Merlin dizi müziği, Karayip Korsanları Black Pearl, Linkin Park'ın şarkıları, bu ara Coldplay-Paradise... Bazen de Apocalyptica...

  • müzik dinlersem okuduğumu anlayamam biri konuşsa bile bu böyle

  • dnledğm müziğn olştrdğu atmosferle kitapta oluşan atmosfer uyuşursa ne ala ama genellkle uyuşmayacağı için tadını kaçırıyor kitabın. bu yzden tam odaklanma için dinlemiorum

    • yanlış müzik seçiminden kaynaklanıyor olabilir mi

    • Öncekileri Göster
    • işte bu yzden müzksz sevyorum dyorum

    • da arasında senkronizeyi yapmak zorunda degilsin ki tabi senin fikrin o...

  • K.tap okurken müzik dinlemeyi sevmiyorum ben

  • ''ney''dinletisi :)

  • yabancı ve sakin şarkılar

  • dinlemem çünkü kendimi tamamıyle kitabın içinde bulur birebir herşeyi kafamda canlandırarak okurum,müzik dikkatimi dağıtıyor ;)

  • Bende ikisini aynı anda yapamam.

  • kitap okurken müzik mi dinlenir ki yaa? kitaba konsantre olamazsın kii

  • Dinlemem ama dinlersem de daha çok dinlendirici müzikleri tercih ederim. link .

    • Cuma gecesi kendimi çok yalnız hissediyorum :D melankolik bir şarkı değil mi ? genelde bu tarz şarkılar loş bir gecede hafif bişeyler içip sohbet ederken dinlenecek türde :)))

    • yani insanın ayranı kabarıyor derlerya o türden :))

  • sadece kitaba odaklanmak en güzeli bence

  • kitap okurken müzik dinlemek mi? hönkkss. valla kitap okurken dünyayla bağlantımı keserim. çok sesli ortamda bile duymam sesi.sadece kitap ve ben..

  • kitap okurken müzik mi dinlenir yaa pii ?

  • kitap okurken müzik dinlemem ama dinlesydim dikkat dağıtmayan yumuşak ve sözsüz şarkılar dinlerdim

  • kitap okurken yabancı şarkı dinlerim türkçe dinlersem kelimenin anlamına kayar konsantirem o zaman kitaptan bişey anlamam

  • kitap okurken müzik dinleniyo mu o.O aa ben neden bilmorum

    • senin için küçük insanlık için büyük bir kayıp...

  • kitap okurken müzik dinlemek saçma olur bence çünkü aklımızı olaylara veremeyiz. ama eğer dinlenecekse fon müziği olabilir...

  • Tbkde Sloww :)

    • bravo sana :)

    • hıhı ondan .

  • dinlemem ilgimi sadece kıtaba vere bılmek ıcın

  • ambient dışında pek dinlemem. aphex twin gibi.

    • :D

    • Öncekileri Göster
    • :( yok ya pytholemy diye bi sarkisi var ona bak

    • oda çıkmadı yaf :)

  • Kitap okumam cok sevmedikce ama klasik müzik iyi gidiyor

  • Daha Fazla

Erkekler Ne Diyor 57

  • ikisi bir arada olmayacağından ben sadece müzik dinlerim.klasik müzik çalan radyolar tercihim.senin müzik zevki de güzelmiş.

  • ben öyle bir kere denedim kendimi göbek atarken buldum yok arkadaş ben ikisini bir arada beceremiyorum

  • Kitap okurken sessizlik olmalı

  • kitap okurken müzikmi dinlenirmiş zaten ona konsantre olmaya çabalıyorum

  • Dinlemem çünkü ilgim müziğe kayıyo okuduğumu anlamıyorum.

  • kitap okurken müzik dinleyemiyorum

  • Kitap okurken müzik dinlemiyorum ama link Bu müzik beni benden alır diyar diyar gezdirir. Yeni Türkü - İpek ( Süper Baba dizisinden)

  • Ben kitap okurken arapça müzik dinliyorum. Komik oluyo biraz ama neylersin...

  • dinlemem sadece etrafta sinir bozucu bir ses varsa dinlerim

  • Klasik, jazz ve chillout türleri..

  • kitap okurken müzik dinlenir mi arkadaş yaw:D ben mesela şuan arap baharı die bi kitap okuyorum gündemdki bu suriye ortadoğu meselelryle ilgili ben bunu okurken kendimi ortadoğuda hissediyorum ordaki yaşananlara ortak olmaya calışym:D müzik dinlesem yoldan cıkarm valla:D hiç bişi anlamam

  • kitap okurken müzük dinlemek mi ? hç okumam ayrı meselede

  • En fazla bir fon müziği ya da doğa sesi filan açılır herhalde. kitap okurken müzik dinlemek de neyin nesi?

  • genelde sagopa kajmerin şarkılarında geçen beatları dinlerim.

    • ilginç...

  • Kitap okurken müzik dinlemem ^^^

  • kitap okurken şarkı dinlersen okuduğundan ne anlarsın ?:/

  • 2si ayri bişi biri dinlemek biri okumak hangisini yapıcaz?

  • kitap okurken müzimi dinlernir:D madem öyle bi soru sordun:d klasik kitap okurken klasik müzk dinle:D:PP

    • :) hiç aklıma gelmemişti zaten soruda ne okuyup ne dinlesem şeklindeydi. tebrik ediyorum :) dünyaya ilk gelişin galiba

    • :DDD

  • klasik müzik dinlerim genelde kitabı okuyan arkadaşlarımın tavsiyesine göre kitaba uygun bi müzik varsa onu dinlerim eğer uygun müzik yakalanırsa kitap okuma mükemmel bi aktiviteye dönüşüyo.

  • Kitap okurkan müzik dinlemek bana saçma geliyor. kafamı veremiyorum cünkü sevdigim şarkılar haraketli oluyor ondanda olabilir :)

  • kitap okurken müzik dinlemem...

  • güzel bi fon açarım ben bazen onun dışnda dinlemem müzik kitap okurken

  • klasik batı..

  • Kitap okurken müzik dinlemem, müzik dinlerken de kitap okumam :) Ayrı şeyler benim için.

  • Kitap okurken müzik dinlenmez .. Ama fon tarzında belki olabilir ..

  • klasik müzik dinlemeyi yeğlerim kitap okurken genelde. Bach, Chopin, Brahms, Haydn , Paganini .. aheste aheste gezinirler notalarda , bir anlam katarlar elimdeki kitaba.

  • Ankara Havası

  • dinlenirici olsun solo genellikle

  • kitap okurken müzik mi ? valla hiç bişey anlamam okuduğumdan :D

  • kitap okurken müzik dinlenir mi ki ?

    • bilmem ben yaptım oldu !

  • Daha Fazla
Yükleniyor...