Türkiyede şiir kitapları alınıyor mu ?

Arkadaşlar öncelik le merhaba iyi günler dilerim.

Şiirlerim var birtakım kendimce yazdığım kitap haline getirsem satışa sunsam okunurmu şiir kitapları okuyan var mı ki ?


0|0
6|1

En İyi Kız Görüşü

  • ben cok severım ama ınsanlar pek ılgılenmıo maalesef

    0|1
    0|0
    • bende hiç sevmem şiir okumasını ama yazmasını seviyorum :D neyse sana bitane yollarım ben çıkartınca kitap :D ve görüceksin benim şiirlerim diğer şiirlerden çok farklıdır :D

    • :) ne dıyım hayırlsıı olsun umarım ıstedıklerıne kavusursun arkadasm:D

    • teşekür ederim arkadaşım :)

Kızlar Ne Diyor 5

  • Kitap tasarımını, başlığını cazip hale getirip bir de reklamını yapabilirsen olabilir çünkü insanlar kaliteye değil eğlenceye yöneliyorlar malum. En basitinden düşün; muhteşem yüzyıl dizisinden sonra tarih gibi çok az ilgi duyulan bir tür bile ne kadar satış yaptı hatta yazarlarda bile patlama yaşandı.

    0|1
    0|0
    • doğru diyosun benim şiirlerimde öteki şiirlerden farklı mesela yeni bir akım gibi bişi yaptım kendimce mesela namık kemal miydi yazan bilmiyorum ama şiirlerinin baş harfleri hep küçük başlatırmış bende şiiri mesela Bırak artık beni filan die başladıysam baş harfları hep B olarak yaptım

    • Öncelikle bu iş bir sanat ve saygı duyulacak iş; fakat saygı duyulmak istiyorsan önce sen yaptığın işe saygı duymalısın.Yazdıklarından kitap çıkartmak için kitap çıkarma isteğin olduğunu anlıyorum. Bir kere Namık Kemal miydi bilmiyorum gibi bir konuşma ne öyle? ''Bırak beni filan DİE'' gibi bir Türkçe katliamı da ne oluyor? Yapacağın işi ciddiye almazsan ne kapak tasarım ne reklam ne yazdığın şiirler hikaye.. O insanlar ömrünü verdi bu işe en azından onlara saygı duymalısın

    • haklısın saygısızlık ettim :S

  • tanıdığım şiir hastası insanlar var ben hiç haz etmem açıkçası ama sevenler var e tabia şiirlerinin hangi kesimlere hitap ettiği de önemli bence:))

    0|1
    0|0
    • aşk şiirleri yazıyorum :)

    • Hepsini Göster
    • olurmu canım yaa gerçekten bişiler söyle iste ufakta olsa yapabileyim bişiler

    • yok sağol çok iyisin:))

  • Alınıp okunuyor ama yıllarını vermiş olman lazım maalesef alt yapısı sağlam olan sanatçıların şiirleri okunuyor.

    0|1
    0|0
  • pek sanmıyorum

    0|1
    0|0
    • dimi bide 18 yaşındayım kim alıpta okucak benm şiirimi :S

    • ya senin için değil Türk insanı pek sewmez şiir kitaplarnı ondan :)

    • doğru roman bile az okunurken şiir in okunması biraz zor ama haftaya bastırıyorum sonuçları görücez artık :D

  • Kıtabı almayı bırak netten bıle okumam :(

    0|1
    0|0
    • bende okumam hiç fakat yazmayı seviyorum kitap çok fazla okurum şiir hiç okumam onun için sordum bende :D

Erkekler Ne Diyor 1

  • karşılık beylemeden yapacaksan yap. fazla bi beklentin olmasın..

    0|1
    0|0
Yükleniyor...