En sevdiğiniz ve mantıklı bulduğunuz söz nedir?

En güzel sözü Eig seçicem. 😄😄


0|0
25|15

En İyi Kız Görüşü

  • Dünya kadar malın olucagına fındık kadar.. Olsun

    0|1
    3|0

Kızlar Ne Diyor 24

  • Tüm genellemeler yanlıştır hatta bu genelleme bile :)

    2|4
    0|0
  • en güzel söz

    0|1
    0|0
  • Yaşıyorsam umut var demektir.

    0|1
    0|0
  • İnsan vücudunda 7 trilyon sinir hücresi var. Bir de bunları aynı anda zıplatmayı başaran insanlar.

    0|1
    0|0
  • "Ahlakın olmadığı bir yerde kanunlar hiçbir şey yapamaz."

    0|1
    0|0
  • Dilin söyledigin yüregin ispatlamiyorsa susacaksin !

    0|1
    0|0
  • Bir insana tamamen güvendiğinizde iki sonuçtan birini elde edeceğiniz kesindir. Ya yaşam boyu dost, ya hayat boyu bir ders😒

    0|1
    0|0
  • İntihar haramdı bizde yüzümüzü astık...

    0|1
    0|0
  • Aşk yine başa bela :)

    0|1
    0|0
  • Bir insanın diğer bir insanı, hemen hemen hiçbir şey yapmadan, bu kadar mesut etmesi nasıl mümkün oluyordu? /

    0|1
    0|0
  • hayat beklemeyi bıraktığında daha güzel

    0|1
    0|0
  • "Yaşayan ölülere yas tutulmaz.."

    0|1
    0|0
  • Varlığına şükredip umutlarımı peşimden sürükledim

    0|1
    0|0
  • Bipilmis dötün davası yapılmaz :)

    0|1
    0|0
  • Kişi kendinden bilir işi 😄

    0|1
    0|0
  • Keyfim bana kalsın ,
    Kahyası da arkamdan dümen çevirenlere.

    0|1
    0|0
  • Sevdiği kadar sevilmez insan ^^

    0|1
    0|0
  • Ya oldugun gibi gorun ya gorundugun gibi ol

    0|1
    0|0
  • İnsanlar ölecek kadar akıllı.

    0|1
    0|0
  • Dağlar, insanlar hatta ölüm bile yorulduysa,
    şimdi en güzel şiir barıştır.!

    0|1
    0|0
  • dudakların varsa gülümseyebilirsin :) <3

    0|1
    0|0
  • Bir yandan korku bir yandan ümidin varsa iki kanatlı olursun, tek kanatla uçulmaz zaten. (Mevlana)

    0|0
    0|0
  • Eig de olan en mantıklı söz mü yani 😯

    0|1
    1|0
  • Deveyi diken insanı s*ken yaranırmış. Edepsiz ama gerçek :/

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • 4s kuralı, bilen bilir değişmeyen tek sözdür :)

    1|1
    0|0
  • Seversen üzülürsün, üzersen sevilirsin.

    0|1
    0|0
  • Dert yaprak gibidir, herkes kendininkini büyük sanır.

    1|1
    0|0
  • pinokyo beyinler. benim sözümdür.

    0|1
    0|0
  • Ramazan ayı oldugu ıcın
    ''nekadar Duman okadar Randıman''

    0|1
    0|0
  • "Ben dertten sen zevkten ah çektin"

    0|1
    0|0
  • Some people sometimes people

    0|1
    0|0
  • tecahül arif yapıyorum cahil sanıyo cahiller

    0|1
    0|0
  • bugun yedigin hurmalar ( haltlar) yarin dotünü tirmalar

    0|1
    0|0
  • Ölmek için yaşıyoruz !

    0|1
    0|0
  • Taşır senin adını bu gönül 😂

    0|1
    0|0
  • Hızlı koşan atın boku seyrek düşer

    0|1
    0|0
  • Birleşmiş dudaklar hava geçmiyor aradan,
    S*kilmeyecek a*cik yoktur sen haber ver paradan😉

    0|1
    1|0
  • yokki söz tükendi vla

    0|1
    0|0
Yükleniyor...