En çok hangi kanalı izliyorsunuz?

Arkadaşlar en çok izlediğiniz en çok takip ettiğiniz tv kanalı hangisi?

  • Star tv
    22% (17)41% (24)30% (41)Oy Ver
  • Atv
    16% (13)20% (12)18% (25)Oy Ver
  • Show tv
    20% (16)10% (6)16% (22)Oy Ver
  • Kanald
    42% (33)20% (12)33% (45)Oy Ver
  • Habertürk tv
    0% (0)9% (5)3% (5)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim
Güncellemeler:
Teşekkürler arkadaşlar sizden ricam lütfen soruma tam puan verirmisiniz söz bende sizin sorunuza tam puan vericem :)) biraz geç oldu ama k. bakmayın artık


BÜTÜN KANALLAR DİRENİYOR ARKADAŞLARRR

0|0
14|20

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 13

  • Fox tv, Samanyolu, ve Show tv

    0|1
    0|0
  • Kanal d izlerm.genelde

    0|1
    0|0
  • atv ...atv...

    0|1
    0|1
  • kanal d .

    0|1
    0|0
  • star tv ve show tv.

    0|1
    0|0
  • genelde kanald açık olur

    0|0
    0|0
  • Tv izlemem,izlersem de belgesel kanalı.

    0|1
    0|0
  • TRT- SAMANYOLU :)

    0|1
    0|0
  • kanl D star tv

    0|1
    0|0
  • A&C sanırım

    0|0
    0|0
  • atv sanırım

    0|0
    0|0
  • Pek tv izlemem ama star ve atv ağırlıklı .

    0|0
    0|0
  • hepsi ki:D

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 20

  • KANAL FARKETMEZ

    HABERLERİ VE TARTIŞMA PROGRAMLARI İZLİYOM

    ARADA komedi dizilerinide

    0|1
    0|0
  • tv izlemiyorum ama internetten en çok izlediğim diziler star tvde

    0|1
    0|0
  • ntv spor favori kanalım

    0|1
    0|0
  • star show fox

    0|1
    0|0
  • Pek televizyon izlemem izleyince de atv'yi izlerim Kurtlar vadisinden dolayı.

    0|1
    0|0
  • Vallaha nerede güzel film dizi varsa orayı izliyorum sabit bir kanal yok

    0|1
    0|0
  • diğer; ntvspor ve ligtv3 belgesel için WILD ve discovery o_O

    0|1
    0|0
  • tv izlemiyorum

    0|1
    0|0
  • Discovery Channel

    0|1
    0|0
  • fazla izlemem ama kurtlar vadisini kaçırmadığım için en çok da o kanalı izlemiş oluyorum:)

    0|0
    0|0
  • hbb tv vardı hatırlayan varmı

    0|0
    0|0
  • flash tvden şaşmıyorum :P

    0|0
    0|0
  • genelde ntv ,ntvspor bı de ısler gucler dızısı ıcın star

    0|0
    0|0
  • discovery channel

    0|0
    0|0
  • Star tv + Trt 1 + cnbc + e2

    0|0
    0|0
  • Kanald Tercihim

    0|0
    0|0
  • Birara Mtv Türkiye vardı.Kapandıktan sonra bıraktım.

    0|0
    0|0
  • Habertürk tv

    0|0
    0|0
  • Belgesel için net geo. Başka bişi izlemem tvden.

    0|0
    0|0
  • Yumurcak tv

    0|1
    0|0
Yükleniyor...