Aranizda senaryo yazan ya da bu islerle ilgilenen ya da tv sinema falan okuyan var mi arkadaslar?

Evet senaryo yazmis olan yazmak uzere olan bu isten anlayan ya da egitimini almis olan arkadaslar var mi?


0|0
1|2

En İyi Erkek Görüşü

  • Nasıl yardımcı olabilirim size

    0|0
    0|0
    • Yazmisliginiz var mi sizin acaba?

    • Hepsini Göster
    • Ya yazicam sey bir çocuğun hayati aslinda ama cocukluktami birakayim onu yoksa 30 lu yaslarina kadar getireyimmi karar veremedim aslinda... ciddi bir dram cunku... ve yasadiklarinin ilerki yaslarinada cok ciddi etkileri varr.. simdi cocuklugundan alip anlatdam 90 sayfaya sigdiramam gibi geliyo ... boyle kaygilar sende yasadin dimi?

    • Evet her senarist yaşar. Ama sen kurguyu belirleyip sahneyi kafanda oynatır kağıda dökersen fazla zorlamaz seni

Kızlar Ne Diyor 1

  • var neden?

    0|0
    0|0
    • Bende yazıyorum ve bir yarismaya başvurucam.. fikir alisverisi yapmak istedim konusmak istedim

    • Hepsini Göster
    • umarım başarılı olursun. içergi önemli dedigm gibi ama çok ilgili biri oldguna göre o da iyidir sanırım.

    • Sen napiosun şu an bolum bittikten sonra yani?

Erkekler Ne Diyor 1

  • Hikaye yazıyorum oda bir nevi senaryo sayılmazmı

    0|0
    1|0
    • Ne kadardir yaziyosunuz ya da yayimlandi mi hic?

    • yani uzun süredir yazıyorum ancak şu anda watpadda bir hikayem yayınlandı devam ediyor artık
      ancak basım yok

Yükleniyor...