Bir diziyi yayından kaldırsaydınız bu dizi hangisi olurdu?

Diyelim ki bir diziyi yayından kaldırabiliyorsunuz bu dizi hangisi olur?

Güncellemeler:
Hepsi değil sadece bir tanesini kaldırabilirsiniz.

0|0
12|22

En İyi Kız Görüşü

  • Kurtlar Vadisi Pusu. Yeter artik yani yeter.

    0|0
    0|0
    • bak gs lisin kurtlar vadisini anlasanız ah ki ne ah :)

Erkekler Ne Diyor 22

  • turk dizilerinin %85 ini 90 nini falan kaldırırdım ,izlemedigim icin bilmiyrm ama olaylar belli giyimli kusamlı aska paraya muhtac kızlar,silahli goya carisma adamlar ,vs vs .Tamam da tum hayat bole dil en salakca dizilere nazaran Pis yedili bile bazen 15 dk dahi olsa izlenebiliyor bi de reklamlarla dolduruyorlar artik bu kanallari zaplamyrm bile direk pas geciyrm !annem de izliyo tamam yaslı kadınlara solicem bi sey yok da 20 yasındaki kızlar da kulturluyum deyip izlemiyolar mi buna fitilim yaaa !

    0|1
    0|0
  • herkesin dizi anlayışı farklı

    hiç karışmıyorum

    0|1
    0|0
  • mutteşem yüzyıl :D

    0|0
    0|0
  • hepsi kaldırılıyor zaten :D

    0|0
    0|0
  • şafak sezer denen malı görmesem yeterli

    0|0
    0|0
  • Behzat Ç dışında hepsi kalkabilir sorun yok. Behzat Ç de kalksın hatta sansürsüz şekilde netten devam etsin.

    0|1
    0|0
    • Bu gece gene fenomen bir bölüm geliyor, Behzatın şizofrenileri, kişilik bölünmeleri vs vs <3

    • Keşke biraz daha erken saatte yayınlansa, gerçi liseliler izlemesin diye bu kadar geç saatte yayınlanıyor o da var tabi

  • Kurtlar vadisini kaldırsınlar diyenlere ve muhteşem yüzyıl kaldırılmasın diyenlere eksileri ben bastım:D

    Benim böyle bir imkanım olsa Muhteşem yüzyılı kaldırırdım!

    0|1
    1|0
  • bütün dizileri kaldırırdım hepsi gereksiz bence :/

    0|0
    0|0
  • hepsını kaldırırdım işler güçler harıç baya sardı bu aralar

    0|0
    0|0
  • ahlak seviyesini düşüren gençleri kötü yönde etkileyen toplumun hep negatif yönlerini gösteren dizileri kaldırırdım.

    0|0
    0|0
  • kurtlar vadisini. cuma günü üniveristeye değişik kıyafetler giyip geliyorlar :) yazık.

    1|1
    0|2
  • Arka Sokaklar

    0|1
    0|0
    • izliyorum o zaman. Benim dizi takibim de tam şizofren işi oldu, bi günümüzle paralel gidiyorum bi flashback yapıp eski bölümleri telafi ediyorum anlamadım ajksdghljkasd ama çok keyifli.

    • liseliler izlemesin gerekirse sabah namazı vaktinde yayınlansın razıyım

  • Muhteşem Yüzyıl ve Kuzey Güney.

    0|0
    0|0
  • Akasya Duragi.

    0|0
    0|0
  • 6 mantı seksenler leyla ile mecnun u ayır.. alayını kaldır gitsin derdım:)

    0|1
    0|1
  • %90 I KALİTESİZ...İşler Güçler ve Yalan Dünya HARİÇ BİRÇOĞU

    0|0
    0|0
  • Televizyonu komğle çöpe atmak lazım. Tek tek baş edilmez

    0|0
    0|1
  • arka sokaklar mıdır nedir kalksın. müziği de ayrı iğrenç

    0|0
    0|0
  • Haberlerin isim fontunu kaldırıp İktidardan haberler yapmak isterdim..

    0|0
    0|0
  • hürrem artık yeter

    0|0
    0|0
  • tum dizilero kaldirsalar keske

    0|0
    0|0
  • 5.Boyut ve türevleri.

    1|0
    0|1
    • Arka Sokaklar ve şu taksili dizi. Yolla bir taksi yolla,.. falan jeneriğine uyuz oluyorum. TV'e terlik fırlatacağım bi' gün.

    • Arka Sokakları izlerken basım donüyor.

    • O ve onun türevlerini kimse kaldırmaz maalesef..

Kızlar Ne Diyor 11

  • İlk sırada lale devri , yer gök aşkk ya bu emirin yolunuda kaldırsınlar artık çok saçma oldu yaa diziyi uzatıyorlar uzatıyorlar saçma sapan oluyor yaa bide di,zilerin bi kaç sezondan sonra adını değişmezler mi en nefret ettiğim şey Adını feriha koydum şimdi ise emirin yolu yeni oyuncular geldi dizide ferihanın adı bile geçmiyor bambaşka bişey oldu çok saçma çoooooooooookkkkk

    0|0
    0|0
  • Stv yi hepten yok etmek istiyorum.

    1|4
    1|2
  • Televizyonu kaldırmak gibi bir şansımız yok mu

    0|0
    0|0
  • Ask-i Memnu-Fatmagul

    0|0
    0|0
  • Harem kadar saçma sapan bir dizi görmedim ~ Haremin yayına girmesi bile hata..

    0|0
    0|0
  • çoğunu ama başlıca alemin kralımı ne o kalkmalı. daha sonra arka sokaklar. ve akasya durağını sevmem ama en azından küçük çocuklar seviyo can sıkıntısına falan izliyolar o yüzdn o durabilir :D

    0|0
    0|0
  • umutsuz ev kadınları,arka sokaklar,lale devri.

    0|0
    0|0
  • muhteşem yüzyıl ve kayıp şehir hariç hepsi...bir tane seçmemizi söylemişsin ama napıyım:))

    0|0
    0|1
  • hepside vasatın altında malesef

    0|0
    0|0
  • lale devri çınarın o saçlarını görmeye tahammülüm yok artık

    0|0
    0|0
  • Stv ve kanal 7'deki mucizevi şekilde olayları anlatan bütün yayınlar..

    0|0
    0|0
Yükleniyor...