Komik erkek mi, kültürlü erkek mi?

Komik erkek mi, kültürlü erkek mi? Yoksa bunların dışında eklemek istediğiniz farklı bir kategori mi?


0|0
10|9

En İyi Kız Görüşü

  • kalıtelı espırı yapması için külturde gerekir.

    1|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • tabiki kültür .

    0|1
    0|0
  • soruyu ilk küfürlü erkek mi diye okudum :))kültürlü erkek ama bu hiç komiklik yapmasın hep ciddi suratsız olsun anlamına gelmez yerini bilecek bir erkek her yerde de gülünmez her yerde de somurtulmaz

    0|1
    0|0
  • kültürlü ve esprili erkek, mümkünse.

    0|0
    0|0
  • Ben kültürlü erkeği hiçbir şeye değişmem.

    0|0
    0|0
  • Yeri ve zamanina göre hareket etmesini bilen bi erkek.

    Kültürlü olcak, komik olcak yinede ciddiyetini kayip etmicek ve iste hal ve harektini bilcek.

    0|0
    0|0
  • Çok fazla einstein olmasın :) komik olsun ama insanı aşağılayacak şekilde olmasın

    yani dozunda

    0|0
    0|0
    • Zaten kültürlü insan bir anlamda ölçülü insandır. Merak etme yani ;)

    • Bazı dengesizler öyle değil yani ;)

    • Onlar kültürlü değil, bilgilidir. Egoist ve kibirlidir. Kısacası maldır :D

  • İkisinin de fazlası çekilmiyor.Biraz ondan biraz bundan,yani dozunda olacak.

    0|0
    0|0
  • ortaya karışık alayım ben

    0|0
    0|0
  • her ikiside

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • Bir insanı betimleyen tek bir özellik olmamalı , her şeyden biraz olmalı kokteyl gibi .

    0|1
    0|0
    • Zaten bu kültürlü bir insanın özelliğidir. Aslında ben yukarıda genel ve özel iki kategori verdim .;)

  • 2 sindende biraz isterler kaardeşim kültürlü olupta komik olamıyomusun :) Kültür her zaman gerekli birşey odun olmamak aydıyla diyince böyle bi sonuç çıkıyo işte

    0|1
    0|0
  • Şimdi başlarlar hemen zeki olsun, kültürlü olsun yerine göre komik olsun, olgun olsun ama zaman zaman da çocuk gibi deli dolu olsun... Böyle devam ederler. Kendileri mükemmel yaa :) Bu sorunun klişeleşmiş cevabı. Biri de dese ki "manyak olsun biraz, bi dediği bi dediğini tutmasın, güven vermesin, havalı olsun" Böyle bi cevap duyduğumda çok mutlu olucam.

    0|1
    0|0
  • her ikisinden de bir parca alsam yeterli :(((

    0|1
    0|0
  • bence ikisini birarada başarabiliriz beyler :)

    0|1
    0|0
    • "Evet! Kendi sürümüzü kurarız. Yaparız biz bu işi..." Miskin Sid

      :D

  • ikisinide sevmem erkek dediğin oturaklı dediğim dediktir. az konuşur öz konuşur lafı gediğine koyar

    böyle komik yada kültürlü çok bilmiş erkek görünce tek yakalayıp gizlice arkadan indiriyorum bir tane. şimdilik yakalanmadım hadi bakalım

    0|0
    0|0
    • Ne alaka? Kültürlü insanın anlamını bilmeden yorum yapıyorsun. Zaten kültürlü insan nerde ne yapacağını bilendir. Ortamdan ve kültürden anlayandır. Velev ki kültürlü insan istisnalar hariç öyle kaba kuvvete başvurmaz. Kaba kuvvetle anlaşmak hayvalara mahsustur. Allah insanlara aklı verdi, sevgiyi verdi, hoşgörüyü verdi... ve bunun gibi bir çok özellik-duygu ama bilene- kullanana...

    • kültür mantarları beni bağlamaz

    • "Oku! Yaratan Rabbinin adıyla oku!..." önce oku sonra öğren sonra uygula... Ya da vicdanın neyi kabul ediyorsa...

  • saçmalık bunlar çünkü kızlar evlenmek istemiyorsa salak olsun paralı olsun disko bar sürekli dolaşsın eğlenceli olsun

    evlenmek istediği zaman ise kültürlü , esprili erkek ve akıllı olsun, olgun olsun ...

    0|0
    0|0
    • Zaten sonunda evlilik düşünülmeyen ilişkiler neye yarar ki?..

  • zengin erkek usta. cok net!

    0|0
    0|0
    • Senin canın bu konuda çok yanmış anlaşılan =)

    • hayatın gerceği ustam.. paran yoksa yakısıklıda olsan 'sempatik' olursun. paran varsa giyinir kuşanırsın. en iyi yerlere gotrursun. tipsiz olsan bile 'karizma' derler.. kapitalist duzenin i*neliği napcan.. :)))

  • paralı erkek unutmuşsun

    0|1
    0|0
Yükleniyor...