Arkadaşlar İstanbul'da üniversite okuyabilir miyim?

Maddi durumumuz yok ailem parayla okutamaz, ygsden ve lysden pek bir şey yapamadım burs içinde sınava girmek gerekiyor ama ondan da pek bir şey yapabilceğimi sanmıyorum çünkü ben test sınav yapamıyorum, klasik yapabiliyorum. Şimdi bu mazeretlerle üniversite okunur mu istanbulda?


0|0
6|11

En İyi Erkek Görüşü

  • Önce kazanda sonra okursun. Test-klasik sınav bahaneside eskidi, ya ders çalışmıyorsun ya kapsiyen bu kadar. Özeleştiri yapıp en doğru kararı vermelisin, kendin.

    0|0
    0|0
    • Testte kafam karışıyor, ben bir sınavda okumayı sevmiyorum daha çok yazmayı seviyorum ve Ygs'de çoğu soruyu da okumadan sallamışımdır sabrım yok :(

    • Hepsini Göster
    • Peki, teşekkür ederim 😔

    • Hadi bakalım yaparsın inşallah

Erkekler Ne Diyor 10

  • Maddi durumunun olmaması seni ygs ve LYS için daha çok çalışma Hırsı vermesi gerekirdi aslında kesin kazanıcam bilinciyle söylediğin sistemde bir üniversiteye yerleşme söz konusu değil oldu olucak Yök sana bir de sözlü notu versin klasik sınavının üstüne. Tek yapacağın şey bu sene olmadiysa seneye tekrar hazırlanıyorsun kyk dan da kredi veya burs alırsın oo Paşalar gibi okursun

    0|0
    0|0
    • Bu sene tek şansım eğer okumazsam bir işi girip çalışmaya başlıcam. Dershaneye falan hiç gitmedim test çözemiyorum kafam karışıyor ve yanlış yapıyorum, ama okul başarım iyiydi hep belgeyle geçtim.

    • Bu sene tek şans diye birşey yoktur üniversite sınavına girmeden önceki beni gördüm şu an sende bende öyle diyordum bu sene tek şansım diye ama ailem bana öyle birşey söylemiyordu muhtemelen seninde ailen sana birsey söylemiyor sadece sen bu sene gitmek istiyorsun 1 sene burada kalırsam ne yapıcam gibisinden düşünüyorsun sana tavsiyem 1 sene beklemek yani okumuş olmak için okul tercih etme söylemek istediğim o

    • Evet ailem bir şey söylemiyor ama inan şu bankalara sınav için para yatırıyoruz ya onda bile içim parçalanıyor istemeye, bir daha yaşamak istemediğimden o stresi. Ama teşekkür ederim yardımcı olduğun için. Sağ ol

  • Okuyamazsın gibi görünüyor.

    0|0
    0|0
  • Zor. Başarılı olsan burs alırsında başarılıda değilmişsin

    0|0
    0|0
  • Istanbul'da oturuyorum ve okuyamazsin. Ben bile ayri eve cikmayi dusunup vazgectim. Oysa ailemin durumu yeterli. Indirimli veya burslu yurtlardan yararlanarak okuyabilirsin ama derslerinin ustun olmasi lazim. Sadece benim yorumum bu... Basarilar.

    0|0
    0|0
  • Devlet üniversitesi kazan, gerekirse çalış. Olmayacak şey değil.

    0|0
    0|0
  • Tekrar hazırlan ben şu an 3. Yılımda 4 yıllık eskişehir anadolu üniversitesi güzel sanatlar fakültesi bölümünü kazandım
    Çizgi

    0|0
    0|0
  • soruyu sil bence

    0|0
    0|0
  • okuyamazsın.

    0|0
    0|0
  • okursun ya

    0|0
    0|0
  • istanbul'a sakın gelme fakirlere yer yok burada :)
    saka bir yana da cok aşırı zorlanırsın.

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Bence sen bir daha hazırlan :(

    0|1
    0|0
    • Bu sene tek şansım eğer okumazsam bir işi girip çalışmaya başlıcam

    • öyleyse istanbulu tercih etmekten vazgeç :(

  • Seneye çalış

    0|1
    0|0
  • Tekrar hazirlan bence.

    0|0
    0|0
    • Bu sene tek şansım eğer okumazsam bir işi girip çalışmaya başlıcam

    • Anladim o zaman yercih yap. Devlet universitesinde okusan daha iyi. Ama baska sehirde yasiyorsan İstanbul yine maddi olarak zorlayabilir.

    • İstanbul'da yaşıyorum ve şehir dışına çıkamam hem ailem izin vermiyor hemde ben korkuyorum başka şehirde yalnız olmaktan. Teşekkürler görüş için

  • Hayır

    0|1
    0|0
  • Ne okumak istedigine bagli. Tabi seviyenin ne olduguna vs. Pek detay vermemissin yorum yapamadim.

    0|0
    0|0
  • ıstanbulda okumak zor ben okuyorum gel sen bana sor seneye gır sınava

    0|0
    0|1
    • Bu sene tek şansım eğer okumazsam bir işi girip çalışmaya başlıcam

    • o zaman devlet unıv gıt

Yükleniyor...