Komik, eğlenceli bir film önerir misiniz?

komik eğlenceli film istiyorum arkadaslar :) öneri lütfen :)İ

Güncellemeler:
Aceleden ayrlık bölümüne yaptık iyimi :D

0|0
118

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 11

  • sağsaglim :D

    0|2
    0|0
  • İyi olan kazansın :))

    0|0
    0|0
  • Hangover izle :)

    0|1
    0|0
  • the other guys.,.. gülme krizlerine giriceksin ha buraya yazdim :D

    samuel L.jackson, mark wahlberg, eva mendes, the rock vs. var süper bisey yani

    0|1
    0|0
    • hmmm :D olabilir bu

    • the other guys sen buna mı komedi diyorsun ? sinemalarda kimse beğenmemiş pek ayrıca o karakterlerin komediye uyacağını da sanmıyorum :) bunu dene


      link

    • hadi leeen kim begenmemis bizim burda bi numara o film türkce dublaj yapip filmn icine ettilerse o baska konu :D

  • sağsalim.. bu yıl izlediğim en komik film. kesinlikle izzle

    0|0
    0|0
  • intouchables (2001)

    ve

    Git Başımdan

    0|0
    0|1
  • karanlık gölgeler :D

    0|0
    0|0
  • ruh halini çözemedim senin.

    0|0
    0|0
  • Çılgın bir gece - komedidir

    0|0
    0|0
  • Hahahahahihihihihihihohhohhohhoh:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D...

    0|0
    0|0
  • Şapkana kurban :D

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • Tanrılar çıldırmış olmalı

    0|1
    0|0
  • 3 İdiots, Diktatör, Liseli Polisler, Felekten Bir Gece 2, tek hatırladığım bunlar, kesin izlemişindir bunlarıda :D

    0|0
    0|0
    • liseli polisleri izledim moruk cok iyidi :D felekten bir gece dikkatimi cekti izleyecem :)

  • Filme ne gerek var gülmek için aynaya bakman yeterli :)

    1|1
    0|0
  • o sapkayla ben olsam kendimi bi yerden atardım

    0|0
    0|0
  • hancock iyiydi

    0|0
    0|0
  • diktatör?

    0|0
    0|0
  • Dün gece izledim gülme krizine girdim film mi desek şaka mı desek bilmiyorum ama komedi filmlerinde sürekli komiklik yok bu dediğimde her dakıkasında gülme var izle bak oha dersin adamlar çok fena

    bu facebook sayfası

    link

    bu film izleme linki

    link

    0|1
    0|0
    • face linki vermemin sebebi 23 milyon kişi beğenmiş yani herkesin hoşuna gitmiş gör diyeydi :)

    • Hepsini Göster
    • gecen pers prensini izledim oda güzel komedi değil ama güzel :)

    • neyse dostum isyan filmini izleyeceğim şimdi arşivimde var pers prensi daha önce izlemiştim. izlemediysen önereyim hayat güzeldir 1997 insanın hayatına yön verecek felsefesini etkileeycek film. he esaretin bedelini falan dememe gerek yok onu izlemeyen film izlemesin zaten :)

Yükleniyor...