Ceza'dan Sus Pus'u söyledim. Sizce nasıl?

Son zamanlarda dinlediğim bir parçaydı.
İşe öncelikle FL Studio ile alt yapıyı sıfırdan yazarak başladık.
Sonrasında söylemeyi denedim. Oldukça zor bir parça kesinlikle. Kayıt için Adobe Audition'u kullanıyorum.
Mikrofon, mikser ve ses kartımın modeli Behringer.
Üstünde çok uğraşmadım. İlla ki hatalarım olacaktır.
Dinlerken boğukluk hissedeceksiniz. Bunun sebebi Vocaroo sitesidir.
Buyrun dinleyin.

Dinlemek İçin Tıklayınız

Dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron / Bende ghillie kevlar-mythril, sende sade bir kat krom / Zaten tekim, çıplak gezsem n’olur, her gün dekatlon / Hep dikenli tel etrafımda, kendi kendimeyim her gün sor bir / Hep diken diken gel bir gör /
Tıkandı kaldı bak her bir form / Kırıntıların arasında kaldım, adı konsun artık / Hadi konsomatrisim ol, her sokakta beni bulmak zor /
Sıkılanlardan mısın ya da ıkınanlardan mısın? / Kulağına dandik müzik takılanlardansın / Ama kusura bakma yapılacak hiçbir şey yok
/ Hızlı söyleyen ben değilim yavaş dinleyen sizlersiniz hep / Yavaş söylesem anlayacakmış gibi konuşuyor, şuna baksana kek / Altına bez, al sana test, iki kere iki Ceza eder net / Birikiminiz ile bir bardak bile dolmaz, öğrenebildin mi veled? /
Rap harekettir ve de politiktir / Bunu hazmedemiyor isen hassiktir / Duvarda hit-list, çoğunuz misfit / Karalarım her yeri sen gene hit this /
Bilmiyorsan sus, yaralara tuz bas, karalara ayak ile herkese / Kumpas kur bak, uzaktan head shot. Zaten… /
Göz gözü görmüyor hep pus / Takipteler ses etme sus / Bir vakit donmuştu beynim / Düzlükteyken bitmiş seyrim / Göz gözü görmüyor hep pus / Takipteler ses etme sus / Durma git enerjini kus / Zaten

Güncellemeler:
Video linki yukarıdadır.
Gelen tepkiler çok iyi. Parça youtube üzerinde 13 bin dinlenmeye doğru gidiyor.
Hepinize gösterdiğiniz ilgiden dolayı çok teşekkür ediyorum.
Üst güncellemede youtube kanalımdan beni takip edebilirsiniz.

1|1
115|138

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • Sen nerde söze giriyorsun...
    Bunu hep Ceza okumuş..

    Allah cezani vermesin , bu sensin 👍👍👍

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 114

  • sizde şunu söyledim bunu söyledim nasıl olmuş diyip duruyorsunuz da bizene bundan ikiyi üçü geçti yani

    8|2
    1|1
  • bildiğimce rap senin anan rahminde doğmuş bebekti.
    siteye ilk girişin 'rap' ile olmuştu, doğrumudur?
    sesin tiz ince bam teline gelinince diğer söylediklerini yutuyorsun, senkronda yaptiğin minik cilveler eh güzel. ben yeniden plagi teomana sardim sen orada iyisin.

    0|1
    0|0
    • Her kulak farklı algılıyor beni. Kime haksızsın diyebilirim ki. Teoman candır , kulağın şenlensin.

  • Hayret, şaşılası... Cidden şaşılası yani. İlk kez söylediğin bir şarkı ''bana göre'' fena olmamış. Aralarda beati kaçırmışsın gibi geldi ama sorun etmedim.
    @mantar-a rapte iyidir bir de o yorumlasın bir ara.
    Kolay gele.

    0|1
    0|0
  • Ulan bu cezanin sozleri cok guzel ya. Eskiden manyagiydim sarkilarinin cogunu bilirim konserlerinde de bagirmaktan gunlerce hasta yattigimi bilirim :)) gencligim zor gecti :)

    Kelimeleri cok net soylemissin cok begendim ✌✌

    0|2
    6|2
  • Sesine sağlık yine çok güzel

    0|1
    0|0
  • Çok güzeldi bence ☺

    0|1
    0|0
  • Begendim yine :)♥

    0|1
    0|0
  • Güzel.

    0|1
    0|0
  • Güzel olmuş.

    0|1
    0|0
  • 10 yasinda bir cocugun yorumu: bunun sesi biraz kotu cikiyor, ben kalitelisini dinlemistim dedi..
    Ama ceza olmadigini anlamadi :D
    Sesin cok benziyor hakkaten..

    1|1
    1|0
  • Biber abi müthişsin ya 😃 inanmıyorum çok başarılı ağzına sağlık rapta çok yakışmış arkadaşlara katılıyorum.😊 Bu arada Selin arkadaşımızın da dediği gibi bir gün kısmet olursa Banada o güzel sesinle Selam Berfin der misin? 😁😊 (umarım bu da sözün olur. 😊)

    0|1
    0|1
  • Hmm guzel 👍👍👍

    0|1
    0|0
  • çok beğendim

    0|1
    0|0
  • İyi :-@

    0|1
    0|0
  • biraz güleyim diye açtım ama başarılıymış hakikaten. tebrik ettim
    "İsterdim ki Ceza da dinleyip eleştirseydi beni en azından. :):"
    şaka mısın ahahahah

    0|1
    0|0
    • Teşekkürler. Seneler önce böyle bir konu sebebiyle Cezanın kendisi ile konuşma imkanım olmuştu. Neden olmasın ki tekrarı?

    • he adam da yemeyip içmeyip, gece gündüz kendi şarkılarının coverlarını tespit için interneti tarıyordu zaten :D

  • vay be yine harika..

    0|1
    0|0
  • Rap senlik değil.
    Türkü söylemelisin.

    1|0
    1|1
  • Hayatımda ilk kez rap parçası dinledim sanırım😄
    Çok güzel olmuş

    0|1
    0|0
  • senin sesini daha önce de dinlemiştim burada daha farklı ama baya iyi söylemişsin cezanın şarkılarını okumak kolay iş değil tebrik ederim :)

    0|1
    0|0
  • şu an dinleyemem :D

    0|1
    0|0
  • Çooook beğendim çok güzel olmuş ya 👏👏👏

    0|2
    1|0
  • Güzel.

    0|1
    0|0
  • süpersiiiin

    0|1
    0|0
  • Sen çok yüksekten uçma

    3|1
    0|0
  • Dehşet

    0|1
    0|0
  • ceza yı yüklemediğine emin misin :D

    0|2
    0|0
  • Hangisi sen hangisi ceza desem. ? Cok mu cahilce sormus olurum?

    0|1
    0|0
  • Tuba bunu beğenemedi

    0|1
    0|0
  • iyi :)

    0|1
    0|0
  • Cezanın bu şarkısını çok beğenmiştim sende çok güzel coverlamışsın çok beğendimm☺️

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    84

Erkekler Ne Diyor 137

  • güzel olmuş

    0|1
    1|0
  • belli bir yerden sonra seste kötü durum var gibi sanki hocam..
    ama genel olarak güzel beğendim ben :)

    0|1
    0|0
  • Olmuş abi , ağzına sağlık ^^

    0|1
    0|0
  • yetenek yarışmalarına katıl hacı

    0|1
    0|0
  • bu sefer olmuş gibi
    ama senin yinede.. sesin pos slow şarkılarına yakın bence

    0|1
    0|0
  • Geçen günkü sesine eleştiri nihayetindeki yorumuma istinaden dinledim. bu sefer güzel olmuş. lakin ben sevmiyorum rapi. yine de başarılısın.

    0|1
    0|0
  • flexler daha iyi olabilirdi kelimeleri çok ayırıyor gibisin ama sona doğru pek böyle olmuyormuş cidden güzel olmuş söz yazmak varken böyle cover yapmana gerek yok bence :)

    0|1
    0|0
  • Güzel olmuş

    0|1
    0|0
  • Güzel olmuş 😎😎

    0|1
    0|0
  • Ses Ceza'nın sesiyle karıştırılmış birleştirilmiş gibi

    0|1
    0|1
  • ilk başta Dinlemek İçin Tıklayınız yazısına tıkladım yanlışlıkla cezanın söylediğini attın sandım abi :D harbiden süpersin yenileri bekliyoruz bence sezen aksudan da bikaç şarkı patlat derim sesine sağlık :D

    0|1
    0|0
  • Daha ne yapacaksın be ağabeyim, gayet profesyönel olmuş. Sesim ve söyleyişin ayrıca akış gayet iyi. Rapte farklı ses duymak iyi olduya. Tebrik ederim, başarılarının devamını dilerim.

    0|1
    0|1
  • Diline sağlık abicim

    0|1
    1|0
  • Kanıbuz , amatör ruh rap'a devam...

    0|1
    0|0
  • @SinirliBiber ses tonun güzel altyapıda saglam olmus. bizim sohbet sitelerinde caldırırım bunu artık ceza diye :D

    0|1
    0|1
    • Teşekkürler. ¦¬)

    • Hepsini Göster
    • İlk fırsatta deneyip bildireceğim.

    • tamamdır sagolasın ) ceza

  • Bence hiç gerek yoktu.

    0|1
    0|1
  • ahahah ses rengin gerçekten hoş, birazda ceza gibi söylemeye çalışmışsın sanki :D uzun süre hip-hop la ilgilenen biri olarak söylüyorum güzel cover olmuş beğendim, saian, hayki parçalarınıda dinlemeni öneririm. cezanın tarzına göre yavaşsın

    0|1
    0|0
  • Biber abi severim senin sesi de , hatta ilk kez senden dinlesem hoş da derdim amma fakat lakin olmamış be

    0|1
    0|0
  • sende burada hava atıyorsun tutunamayan

    1|1
    0|1
  • muallim naci gazelin 7. beyitinde şöyle der kardeşim :
    Meşhedim mahşer kesilmiş bende yok sözden eser
    Kıssa-i rengînimi hûn-ı revânım söylesin

    sonra da ceza rap yapar çok kötü toslar yeee :D

    0|1
    0|0
  • Senden böyle bir performans beklemezdim Mc @SinirliBiber 😊 güzel olmuş. Kendine ait parçaların varmı?

    0|1
    1|1
  • oooo adamın ses yıkılıyor Maşallah

    0|1
    0|0
  • Rap sevmem ama başarılı👍

    0|1
    0|0
  • Sesine sağlık abi.

    0|1
    0|0
  • olağanüstü bir ses. Kendi beat ve liriklerinle underground bir mixtape yap derim hatta beraber feat atabiliriz beni gençliğime döndürdün taksim okenokstaki live performancelarım aklıma geldi bir an silencer grubuna az back yapmadım

    0|1
    0|0
  • GÜzel olmuş.

    Abi yumurta içsem benimkide seninki gibi olur mu?

    0|1
    0|0
  • Ben ceza söylüyor sandım başta sonradan farkettim başka biri olduğunu yani iyi söylemişsin ve çok beğendim beatide sıfırdan yapmana rağmen güzel olmuş.

    0|1
    0|0
  • telif hakkı nedeniyle kullanılamıyor geçmiş olsun

    0|1
    0|0
  • Rap dinlemiyorum. Ceza da dinlemiyorum. O yüzden bu parçanı beğenmedim 😙

    0|1
    0|0
  • Cezaya ceza vermissin abi helal. Ilk defa rap dinledim begendm ;)

    0|1
    0|0
  • Erkekler Devam
    107
Yükleniyor...