Seher Yeli türküsündeki bu sözler ne anlama geliyor?

Turkcem zayif oldu icin pek anlamiyorum. Seher yeli nazli yare bildir beni, ne anlami geliyor...


0|0
1|10

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 9

  • gece gece iyi gider ama..

    link

    0|0
    0|0
  • Edebiyatım ççok zayıf , berkide bu tükçr dersinin konusu hiç bilmiyorum.Neyse rüzgarı insanlaştırıyodu galiba sonra insanlaştırdığı rüzgara meslek katıyo postacı yapıyor. sonra mektup atıyor .sonra Sevgilisine sevdigini söylmesini istiyor sonra bunu türkü yapıyor sonra,sonra,sonra

    0|0
    0|0
  • Yarışmaya nerden katılıyorsunuz,Türkçe kötü belli, Akşam vakti hafif esen rürgar gbi bi şey demek, nazının anlamını zaten biliyorsundur

    0|0
    0|0
  • Seher = Gün doğmadan önceki vakit.

    Yel = Rüzgar.

    Yar = Sevgili/sevilen.

    Anlamadığın yer olursa sor.

    0|0
    0|0
  • :) allah seni yav işte türküde anlamını nasıl diyim rüsgara diyoruki kokumu sevdiğime götür gibi bişey

    0|0
    0|0
  • rüzgara diyo ki git sevgilimi bul beni hatırlasın unutmasın gibi..benden haber götür diyo

    0|0
    0|0
  • nerden aklına geldi şimdi :)

    0|0
    0|0
  • sabaha kadar uyuyamadım onu düsünmekten gbi bişey

    0|0
    0|0
  • Gülüm, sen Avrupa'dan misin?

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • önceden dumanla ve posta güvercinleriyle haberleşirmiş insanlar. bu şarkıda da rüzgarla gönderiyo mesajını sevgiliye.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...