Yarışmada hangisi beleş olsa bile gitmezsiniz diye sorulmuş cevap ise bale bunun hakkında ne düşünüyorsunuz?

5 gün önce sanırım bir yarışmada bu soru soruldu ve cevap bale kültürümüz ortada ne yazıkki cevabı hadi yine boşverelim böyle bir soru olabilir mi ya


0|0
5|7

En İyi Erkek Görüşü

  • Neden şaşırıyoruz ki buna. Sence bu ülke de opera ve baleye ne derece önem verilebilir ki. Opera ile uğraşanlar bile dizi ve sinemaya yöneliyorlar bu ülkede.

    1|0
    0|0
    • Kimse önem vermiyor evet böyle düşünmeye devam edersek zaten şaşırmam

    • Hepsini Göster
    • Cahil bir toplum olduk yemin ederim

    • Tarihin tekerrürü maalesef bu, tarih bunlarla dolu. Her medeniyetin muhteşem kuruluşunun ardından gericilik ve cahillik kökeninden çöküşü bolca bulunan bişeydir.

Erkekler Ne Diyor 6

  • Ne güzel demişsin aslında bale kültürdür evet ama genel kültür sayılması ya da baleyi herkesin sevmesi söz konusu olmamalı. Amerika almanya ne bileyim ingiltere gibi gelismis ülkelerde yasayan insanlar sanki her aksam is okul vs. Çıkışında bale izlemeye gitmiyorlar. Ben klasik müzik severim konserede giderim ayrica bende baleye gitmem.
    Sevgiler saygılar...

    1|0
    1|0
  • Kariya.. beles olsa dahi gitmem

    0|0
    0|0
  • Beleş olsada keraneye gitmem :D

    0|0
    0|0
  • Bale harbiden saçmalık ama.
    Beleş olsa opera ve baleye ben de gitmem. Ha bir de tiyatroya.

    0|0
    0|0
  • ajdar konseri

    0|0
    0|0
  • ee ne var bunda. bana üstüne para verselerde gitmem yani. kime ne

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Ortada bir kültür göremiyorum.

    Kesinlikle ve kesinlikle diyorum ki en aptal tollum Türkiye.

    1|0
    0|0
  • Opera.

    0|0
    0|0
  • bu nasıl soru :/ klasik türk sorusu

    1|0
    0|0
  • baleyi bende sevmiyorum. hoşuma gitmiyor. ben bu durumda kültürsüz müyüm? yıl oldu 2015 hala sizinle görüşleri zevkleri aynı olmayan insanları aşağılamaya çalışmaktan vazgeçemiyorsunuz. vallahi baydınız artık yemin ederim ya

    0|0
    0|0
    • Sevmekle sevmemek çok farklı bahsettiğim konu bu değil kimseyi aşağıladığımız yok bu soruyu soran yarışma şikayet edildi zaten gereken yapıldı iyikide tepki gösterdiler böyle ne soru olur ne de cevap saçma sapan yorum yapmayı kesin o yüzden önce konuyu bir anla bu arada evet kültürsüzsün cevap yazma lütfen :))

  • aynen hata cevabı veren de değil soranda! soru kadar hazırlayanda basit biri! sanata kültürel değerlerimize hakarettir bu.. tez vakit kellesini alın :D :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...