Türk basınının müziğe bakış açısı?

Bizim basın bir değişik basın biliyorsunuz. (basından arkadaşlar varsa söz meclisten dışarı diyeceğim de diyemiyorum ) Sadece müzikte değil her şeyde bir tuhaflar. Yalan yanlış yazmayı geçtim araştırma bile yapmıyorlar derinlemesine. Müzikte de öyle. Geçmişte öyleydi hala da böyle. Saçma sapan muhabbetler var müzisyenlerin müziklerinden çok hayatlarına bakanlar. Neyse siz linklere bir bakın ne demek istediğimi anlayacaksınızç

link link Acınası haldeyiz ama gülüyoruz sanırım :D :D

Güncellemeler:
Gidecektim aslında bugün ama aklıma bu soru geldi sormadan gitmeyeyim dedim bir haftaya unuturum diye :D

0|0
3|12

En İyi Kız Görüşü

  • Bildiğin altın günü muhabbeti. Şekerim hepsi milyoner falan ama eski püskü şeyler giyiyorlar Gözlerinin altları da mor mor e tabi esrarı o kadar çekerlerse olacağı bu neyse naciye şu kurabiyenin tarifini unutmadan bir kağıda yaz bana.

    2|1
    0|1

Erkekler Ne Diyor 12

  • Türk müziğine bakış açısı değilde daha çok bizim müziğimizin kalitesiz oluşu aslında bunun nedenleri . Belli başlı sanatçılar dışında Türkiyede gerçekten müzik yapabilen insan sayısı nerdeyse bir elin parmaklarını geçmiyecek kadar az . 500 lira veren albüm çıkarıyor artık . Bi de tabu olan müzik türleri var örneğin Rock , metal gibi mesela şu an Türkiye'de kim yapıyor bu müzikleri deseler hemen atlıyacak insanlar biliyorum Hayko cepkin , Şebnem Ferah diye ancak bilmiyolar ki bunların yaptığı rock değil soft türü . Birazda bilgisizlik . Umarım önümüzdeki yıllarda bizde Kaliteli müzikler yapmaya başlarız gerçekten durumumuz içler acısı buna baglı olarakta medya bi okadar berbat bu konuda .

    1|0
    0|0
    • Bir o var bir de bir linklere bakın ya Allah aşkına Rolling Stones un Lpsine Pink Floyd yazmışlar hiç mi araştırmaz bir insan :D yok türkçesi pembe floyd muş da :D

    • Hepsini Göster
    • Hayırlısı neyse o olsun bizim yapabileceğimiz tek şey tepkimizi göstermek umudum o yönde yani .

    • Öyle tabi :)

  • O Türk basını değil Türkiye basınıdır. Her şey bir yana Türkiye'de gazetecilik yapmak kolay bir zanaat değil. Tuhaf bir yanları da yok. Haber değeri taşımayan paçavraları belli dogmalar eşliğinde haber diye kaktıran gazetelerin paçavralarından yola çıkarak Türkiye basını tuhaftır diyemezsin. Dünyada hiçbir yerde olmadığı kadar Türkiye'de tutuklu gazeteci var. Dünyada gazetecilerin zırt pırt öldürüldüğü bir ülkede yaşıyoruz. Bir ülkede başbakan çıkıp çalışanlarınıza sahip çıkın diyebiliyor ve buna rağmen muhalif basın hala ayakta bu takdir edilmesi gereken bir şey. Basın mensubuydum ve hala gazetecilik öğrencisiyim, yıldım... Ama yine de gazeteciler hakkında bir genelleme yapılıp hepsinin aynı kefeye konulmasını gururuma yediremiyorum... Gazetecilik veya basın mensupluğu kolay değil. Esnek saatler, zor çalışma koşulları ve gazetecileri köpek sanan devlet yetkilileri... Bir yangında ilk yanacak olan basın mensuplarıdır.

    1|0
    0|0
    • O kısımda haklısın zaten benim genellemem senin dediğin iktidar yanlısı basınadır. Yoksa gerçek basına hiç sözüm yok arkdalarındayım hepsinin ama şu an ne kadar doğrucu basın mensubu varsa içerde gerçekten.Kalanlardan bahsediyorum ben tuhaf diye.Kavram hatası olmuş kusura bakma Türkiye basını olmalı haklısın. Linklere bir baktıysan bu kadarının da rezalet olduğu düşünüyorum ama bunu yapan basına işte lafım. Böyle olmayanları düşünürsek zaten kutsaldır basın bizim için.

    • Hepsini Göster
    • Kolay gelsin :)

    • Teşekkürler :)

  • " Türkçesi ''Pembe Floyd'' olan ''Pink Floyd'' topluluğu canavar gibi 4 gençten kurulu. "

    ahahahahahhahaahahahahhaaa

    1|0
    0|0
  • Oha ya haber konusuna bak!1!1 Yirminci yüzyılın ikinci yarısına damgasını vurmuş, adını tarhihe altın harflerle yazdırmış efsaneler efsanesi Pink Floyd için söyleyecekleri bu kadar mı olur, onlar hakkındaki yapacakları haber bu kadar saçma mı olur?!1

    Bu arada sen nereye gittiğini sanıyorsun ey pembeli floydian ? :((((88

    1|0
    0|0
  • 1|0
    1|0
  • Kızlar gene cevap vermemiş hiç. İşleri güçleri aşk, meşk, sulu sulu sohbetlerin döndüğü başlıklarda fink atmak <3

    1|1
    0|0
  • ''Ünlü olmaya çalışan salakları, daha önceden ünlü olmuş büyükler ile aynı sayfada yayınla. Hem bu salaklar reklamlarını yapsınlar, sen de .ok gibi para kazan''

    1|0
    0|0
  • Türk basını bence hiçbişeye bakmasın...mümkünse

    1|0
    0|0
  • popla baslyi[ arabesk pop karsimi ile biter..

    1|0
    0|0
  • yemişim türk basınını sana bişey olmasın

    1|0
    0|0
  • bence gayet başarılı haberler. emeklere ciddi haksızlık etmişsin :(

    0|0
    0|0
    • linklere bakmanı öneririrm. Basın dediğin tarafsız olur bence.Baştan kaybediyorlar zaten.

    • Hepsini Göster
    • Hem fikiriz sanırsam

    • pekala belli mi olur türlü türlü insan var :D

  • müzik önemli yer kaplar medyada

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • bu haberi yapanı bul getir, saçlarını yol getir.

    1|0
    0|0
  • Pembe Floyd cjadkvbnfsjbnkdn bunu isim olarak takicam çeşitli şeylere

    1|0
    0|0
Yükleniyor...