Korku filmlerinde ne anlatılıyor?

Neden korku filmlerinde bir grup ilerlerken aralarında bir mal birşey görüp peşinden gider ve basına birşey gelir?burda bize anlatılmak istenen insanın başına ne gelirse ya merakdan ya merakdan olduğunumu anlatılıyor :)


0|0
5|3

En İyi Kız Görüşü

  • Anlatılan şey , eğer şişko ve gözlüklü isen s*çtın , önce sen öleceksin , birde nerede dip köşe bucak dere kuyu var gitmeyeceksin , robadan elbiseli küçük kız çocuklarına fazla yaklaşmayacaksın , yatağın altında bi ses varsa eğilim bakmıcaksın kedidir o gider uyu sen boşver , dolapların kapaklarını hep kapalı tut ve din derslerine iyi çalış ...

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Tipik bir klişedir.. En karanlık, en ıssız yerlere gidip bir de yetmezmiş gibi, her tıkırtıya gidip bakarsan başına elbet bir şey gelir. Senaristler kendini geliştirirse, merakını yenip filmin sonuna dek yaşayabilen insanları da görebiliriz.

    Bazı filmlerde bu klişe kırıldı mesela. Bu defa da günahsız, olaylara hiç bulaşmayan insanlar ölebiliyor.

    Güzeldir korku filmleri :)

    0|0
    0|0
  • genelde yabancı filmlerde bu oluyor bizim türkler akıllı baktılar bişey görüler üstüne gtimke yerine topukkkkk:)

    0|0
    0|0
  • Filmi heyecanli kilan o malin aldigi risktir cunku:)

    0|0
    0|0
  • anafikri bu:) O yüzden evde yalnızken ev yıkılsa gidip bakmam:))

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • korku filmlerinden öğrendiğimiz, şişman ve gözlüklüysen birşey merak etmeyeceksin hacı :))

    1|0
    0|0
    • Okuldayken tatilede gitmek yok

    • veranda da gıcırdayan sandalyesinde oturan o gudubet herif, "oraya giden bi daha geri dönmedi" diyorsa boğuk bir ses tonuyla, geri döneceksin aga, delikanlılığın alemi yok :)

    • hatta gitmeyeceksin bile yaratıkların fantazi yapıyor şişman ve gözlüklü olanlarla

  • O bir grup gencın oldugu korku Fılmler genelde ABD yapımı Oluyor UZAK DUR öyle filmlerden geneli saçma kardeşim:D Korku fılmlerını ızlerken bıle kalori yakıp zayıflıyorsun ama gizemli ve ne oldugu bellisiz olanları ızle:D Bir grup gencın oldugu fılmden uzakdur :D

    0|0
    0|0
  • benimde anlamadığım neden hep birileri kalıyor hepsi ölsün birde kızlı erkekli gidiyor ne zaman sevişmeye başlasalar birileri ölmeye başlıyor demek ki o yaratıklar muhafazakar

    1|0
    0|0
Yükleniyor...